Jah...és pofátlanul rögtön segítséget szeretnék kérni :-)
Most nézem át a mocit téli karbantartás címén, illetve raktam be fémfékcsövet előre. Hátul csak lecseréltem a fékfolyadékot és szomorúan konstatáltam, hogy a hátsó főfékhenger porvédő gumija ki van csípődve. Ezt szeretném mihamarabb pótolni.
Kérdésem, hogy tudtok-e javasolni olyan helyet, ahonnan ezt a lehető leggyorsabban be tudom szerezni, illetve ki lehet-e úgy cserélni, hogy ne kelljen teljesen kiszednem a dugattyút, magyarul a menetes száron lévő sasszeg kihúzása után, letekereve a külső anyát ki lehet-e szedni a porvédőt és berakni az újat, vagy mindenképp szét kell szerelnem a főfékmunkahengert? De a legfontosabb a porvédő gyors beszerzése lenne, hogy tekerhessek már a bringával .-)
Régóta hiányoltam egy ilyen topicot, mint ez, véletlenül akadtam csak rá --szerencsémre--. Napok óta olvasgatom mikor van egy kis szabadidőm, még nem jutottam el, csak feléig, de majd csak sikerül végigolvasnom. Szeretnék én is csatlakozni hozzátok, ha lehet.
Magamról:
Hamvas Attila vagyok, paksi illetőségű. Gyerek korom óta motorozok, de komolyabb motorom csak 3 éve van, és egy éve "hayabusázok". Eddig minden gépemet meguntam egy fél év-év alatt, kerestem az igazit...gondolom kitaláljátok, hogy MEGTALÁLTAM .-)))
A Paksi Autó- és Motorsport Egyesület Túra és Sportmotoros Szakosztályának tagja vagyok, immáron több mint 110 főt számlálunk és országos szinten egyre ismertebbek leszünk, van több jeles amatőr versenyzőnk is.
Nagyon szeretek motort szerelgetni, illetve ezzel kapcsolatos kisebb lakatos munkákat is csinálgatok szabadidőmben (ritkán van sajnos).
Dióhéjban ennyit.
Amit végigolvastam a topicból, abban vannak nagyon jó kis ötletek, több van, amit én is kiötlöttem sok-sok gondolkozás árán, amit megspórolhattam volna, ha előbb idetévedek :-) Többeket már ismerek más fórumokról.
zoohayabusa köszi, hogy felhívod a figyelmedet az előzőkre a gumma asszem renben cserélni kell eggyértelmű, oldalidom kérdésben meg szerintem beszerzek két bontottat ez a tuti hacsak valaki nem tud utángyártott megoldást persze minnél olcsóbban.
A suzukihollós féle "tanfolyam" meg tényleg borsos nekem, úgyhogy marad "A" verzó
Köszi az infót menyus azt hiszem az idén kipróbálom de előtte egyeztetek veled ha segitesz ja és beszervezek még "zöldfülüeket" nehogy má csak én bambázzak a pályán
Sziasztok,de menyus informáld az apró részletekröl is hogy nem árt gumikat be szerezni amivel fel lépjenek oda mert hamar oda lesz a közuti ,ráadásul meg is lehet égetni aztána fékekre is oda kell figyelni remdesen,oldal idom le bukó gomba és lehet tanulni kóstolgatni mit tudtok,én sem voltam még fent de ezt olyan ismerösöm mondta aki rendszeresen fel jár és elsö alkalomkor rendesen nézte az eredményt "hogy oda vágta a gumikat" sokkal olcsóbb rá dobmi valami ideiglenest meg pláne olyant ami pályára való ,persze ki megy fel andalogni a pályára!!! ha ezt neki is el mondták volna sok pénzt meg menthetett volna ezért mondta el nekem is ...beszéltem Császár Andrással is a suzuki nál ö intézte a "monsterem" nagyon ajánlja a gsxr sulit suzukihollos intézi meg tanitanak 1-2 dologot amire igy nem nagyon gondolnánk hogy létezik és lehet csinálni,jó borsos ára is van de nem a saját gépeddel mész 2 napot be vannak biztositva aztán küldheted ami a csövön ki fér jóó tuti le is vannak kicsit szabájozva meg nem is megy úgy mint a haya de én nem fogom ki tenni a gépem saját reckirnak ... http://www.suzukihollos.hu/mot...
ui:nem reklámozni akarom hanem 1 esély hogyan védjük be a motorjainkat,mert ha tiéddel esel sokkal többe kerülhet ....
Csá joci!Tavaj májusban voltam elöször a ringen.aztán még ugy kb 6-8 alkalommal!Szerintem a ring 1000x biztomságosabb mint a közút, igaz páran buktak,de senkinek sem lett komoly baja és a gépek is csak karcosak lettek,sokan felálították és mentek tovább
szia menyus!
a videóval kapcsolatman te nagyon jól nyomod mennyi időt vesz igénybe, hogy valaki ennyire tudjon a pályán?
Gondolkodom rajta ,hogy kipróbálom milyen is lehet egy pályanap de nem szeretném bontóba küldeni a kicsikét
Szép jó napot mindenkinek!
Tegnap úgy látom nem unatkoztatok a bográcsolásba én is beszálnék csak az időpont legyen jó mindenkinek.
A nagy kavászról (teljesítményétől) pedig én sem vagyok elájulva pláne amit a tesztek igazolnak...szóval nem igazán sikerült a zöldeknek az amit rééééégóta szeretnének
Üdvölek gixxer2 hidd el az életed egyik legjobb választása, hogy busát vettél
cool13 király a dob gratula mennyiért sikerült megszerezni
hali emberek,a bográcsosban én is benne lennék pláne a "marha " fogásosban most megyek magyarba március 19-26 ig motor nélkül leszek de ha baján terveznétek simán ott lennék mert 20 km re lakik anyukám onnan és megyek egy látogatóba,jeep van jogsi sürhgetö számom ha kell át adom a kontactot peste kell menni meg oldják
z menyus fel vettelek msn re ha sokan nyomultok itt gép elött msn pöröghetünk 1 x re többen majd bele tanul az aki nem vágja itt még attól tolhatnánk pár üzenetet
Hali Mr.
Attól függ mit kíván a Busás nemzet, de a halat egyedül is elkészítem nektek csak itatni kell a szakácsot. a halálatot a szomszédomban veszem és megtisztítják, irdalják és le is sózzák.
de már polírozom a bográcsot, a PB. -t most cseréltem. Kertes házban lakom úgyan nem nagy de megoldjuk valahogy! Csak má bárcsak. LACI 75
Most nézem át a mocit téli karbantartás címén, illetve raktam be fémfékcsövet előre. Hátul csak lecseréltem a fékfolyadékot és szomorúan konstatáltam, hogy a hátsó főfékhenger porvédő gumija ki van csípődve. Ezt szeretném mihamarabb pótolni.
Kérdésem, hogy tudtok-e javasolni olyan helyet, ahonnan ezt a lehető leggyorsabban be tudom szerezni, illetve ki lehet-e úgy cserélni, hogy ne kelljen teljesen kiszednem a dugattyút, magyarul a menetes száron lévő sasszeg kihúzása után, letekereve a külső anyát ki lehet-e szedni a porvédőt és berakni az újat, vagy mindenképp szét kell szerelnem a főfékmunkahengert? De a legfontosabb a porvédő gyors beszerzése lenne, hogy tekerhessek már a bringával .-)
Köszönöm a segítséget!
Üdv: hamvasat