Ok.
Délelött suliba kell mennem, most teszem le a minősített heggesztői vizsgát.
De azért csörgess meg nyugottan nem baj ha egy kicsit hiányzom és akkor meg tudom mutatni a vasamat és megmutatom, hogy jelöld fel a gombák helyét a leg egyszerűbben. A motorom kint van Sükösdön a műhelyben de ha Pécsre mégy útba esik mert az M9.-en még rövidebb is az út. Hívj nyugottan!!!
Kb mikor indulsz mert én Baján leszek? LACI 75
Hali Fiveurban.
Nagyon szépen köszönjük, te egy állat vagy. Nem sokat szaroztál amíg ki van fizetve.
Neked és a többieknek így utólag is viszont kívánom, ha a bulógombát fel szeretnéd szerelni van egy pár jó ötletem én tegnap raktam fel és tutin sikerült pont ott van kifúrva ahol kell. Hívj fel ha érdekel a segítségem,a számom az adatlapomon! LACI 75
hali,vagyok és létezek,csak néha sok a meló barátnö stb..a mocira nem foghatom 12000 szervizben van,és köszi az invitálást szeretek ilyen körökben gördülni ahol sok a lóerö :) üdv mindekinek
ui:aki ilyen dobozokat tud a "monster"em re vevö vagyok rá......
Hali mindenki.
Kipufogót javítok magamnak(sajnos akitől vettem a mocimat teljesen kiherélte a dobot)
és keresek 50 mm átmérőjű perforált csövet.
Ha tud valaki segíteni kérem szóljon
ez tényleg szép kémények,nagy gondolkodásba estem mert a yoshimurának is van nagyon szép dolgai full rendszer ben de csak 1 lesz a végén és ez nagyon el keseritene hogy meg csonkul az eggyik oldala,ezért arra amegálapitásra jutottam hogy csak a véget cserélem idén és jövöre az utcai turbóra álldozok ami meg emeli 250 LE re a teljesitményt 3900 dollárért és ahhoz lesz csináltatva 1-2 be végzödö rendszer ami az idei végekbe végzödik igy nem kell kidobnom a yoshimura rendszert mert az is 1500 euró tól indul ,iszonyatos árak vannak de a teljesitményért fizetni kell ,,,
hali emberek,nos igen jók a gumi hozzá szólások hasznosak,nekem is van már föld közeli élményem ilyen probléma miatt,ez eredeti battlax 55 használtam nekem az a tapasztalatom nagyon nehezen melegszik fel és európában nyáron tökéletes,de ha 15 fok alá be esik a hömérö akkor könnyen meg lehet vele nézni az aszfaltot közelebröl,ilyen esetben ajánlom a battlax bt 014 ez az ujjab konstrukció a 20 ból iszonyú hirtelen fel melegszik már 30-40 km után igen oda ragad nagy melegben el kenödik a motor alatt az tény,de mindent nem lehet ki elégiteni,1 fajta gumival,hatótávolság igen már 4000km benne van és még tuti a 2000km hogy el megy vele, jah és igen rendesen csapkodom a lovakat ,esés ide esés oda,van még rengeteg online shop és német helyek ahonan lehet erösebb láncot fékeket beszerezni,még posázással is jó árban van üdv és jóó cirkálást, ui:kéne már hayabusa clubbot alapitani,ha magyarországon lennék meg szervezném,,,
A Suzuki 1999-ben bemutatott Hayabusa (GSX-R 1300) modellje az évek során immáron végképp legendássá vált. Ez volt az első olyan széria utcai motorkerékpár, amely nemcsak elérte, hanem jócskán meg is haladta a 300 km/h végsebességet (max. sebesség: 312 km/h), egészen addig, míg a japán gyártók hallgatólagos megállapodásuk révén 300 km/h-ban korlátozták kétkerekűik maximális sebességét. 2007. lesz a Hayabusa utolsó éve, és a Suzuki speciális szériával szeretné feledhetetlenné tenni a típus rajongói számára a legendás motorkerékpárt.
Hiába az új modell, az első széria valószínűleg megtartja a világ leggyorsabb szériagyártású motorja címet a fent említett végsebesség korlátozás miatt. 2006-ban az USA-ban már létezett egy Limited Edition Hayabusa, hasonló fehér színben, mint az európai modellnél várható. A GSX-R 1300RZ heteken belül megjelenhet, és műszakilag szintén az USA modellre fog hasonlítani. A fényezése várhatóan fehér-ezüst lesz, fekete színű vázzal és ezüst kerekekkel. Minden darab egy kis táblácskát fog viselni a villaösszekötő hídon hirdetve, hogy hányadik darab is a korlátozott példányszámból. Az eladások nyár elejétől kezdődhetnek, és várhatóan igen kevés példány fog hazánkba jutni az amúgy sem számos sorozatból.
Sziasztok! Én már többféle gumival próbálkoztam. A gyári bírta legkevésbé, az 4300 után cserés lett. Utána több Michelin Pilot Powert koptatgattam, ezek olyan 5e km körűl bírták, de ezzel volt a legkönnyebben kezelhető, ezzel fordult a legjobban. Mostanában anyagi okok miatt áttértem a Pirelli Diablo-kra, ebből volt hátul Corsa és most Sima Diablo van hátul. A Corsa kibírt kb 7e km-t, minimálisan gyngébb kanyarvételi tulajdonságokkal, mint a Pilot P. Most a sima Diablo van fenn, kb 2 e km óta, kopás nem nagyon látszik még rajta, ezt még kihegyezett körülmények között nem sikerült kipróbálni, de így télen nem tűnik rossznak a tapadás. Elől pedig a 9000 km-t futott D. Corsa is még tök jó áll.-ban van. Nekem ez vált be, de még ki akarom próbálni a Sportec Z3-at. Én nem kísérletezek túrasport gumikkal.
Tegnap elvittem a kicsikémet a szerelőmhöz, motor ki, hengerfej le, minden kopásnak kitett dolog ellenőrzésre kerűl, ami szükséges az ki lesz cserélve, és Dalmi János nevű versenyszerelő ismerősöm, aki Belme Józsefnek is szerelgette a Hayabusáját, ő fogja kicsit megdolgozni a hengerfejet. Csatornák kibővítése, polírozása, meg ehhez hasonló okosságok. Azt mondták a Power City Suzuki szalonban, hogy a környéken Hayabusa témában ő a legjobb. Hát kíváncsi leszek...
Bocs a sok szövegért!
kb 1500 km-t mentem vele, jól tapad, sokat mentem utassal, mentem élég sokat gyorsan is, alig látszik rajta kopás. Pályán nem mentem, és előtte egy széthasznált metzeller volt rajta az kú...ra csúszott.
Sakto!
Megjöttek a szimeringjeid a busához.
Gumi ügyben még mindig a Metzeler Z6, amit ajánlok. 14000 km mentem el vele ( egykerekezés, és gyorsulási versenyt is bírja)
Nagyon örülök,gratulálok!!!!Ügyi vagy!!!!
Még várom a szimeringet,de....motorozva!!!!
Nem vészes,csak idegesítő,utálok várni.....