Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt!
Látom mint régen kezd folyni a vér a fórumon.
Egyben igazat adok ez egy busa fórum, és nem pedig más.
Az, hogy kinek milyen motor jön be az mindenkinek az izlésére bízom.
A teszteket meg hagyuk a gyárrakra, mert a motorosok ezeket a gépeket nem motorozzák ki.
Én mentem a Kawáwal teszt során és gyorsulási versenyen ellene is. Nekem van egy véleményem róla.
szia cool13

Köszi az infot..
szia Hayabusaarpi

Köszi. Nagyon szeretem...
elirtam 3 hangvillás
Bird!

Arra esetleg nem gondoltál,hogy miért esnek el az emberek többet Suzukival mint a kawasakival?
Talán mert én egyet nem látok az utakon inkább Suzulkikat.....és mindeki aki már benne van a motorozásban az nem vesz Kawát (Suzukit vesz meg a 3 hangjegyest )......volt egy srác aki egyszer megpróbálta egykerékre kapni egy szép egyenes úton.....mikor lerakta elhajlott a villa..meg ez az még széthullott.Azt hiszem már ő is váltott...

Üdv!
És ez hogy ha már nem tudsz észérveket felhozni, hanem jössz itt a ruha bakancs dologgal! Ez megint a téged minősít! Mert ezek szerint csak kötekszel itt!
Nincs bőr ruhám, a bakancs pedig éppen csere alatt van! Ettől még akár motoros is lehetek! Ezek az én gonjaim, az én életem! Ehhez aztán tényleg senkinek semmi köze! Persze ettől még lehet fikázni! De az eddig megtett kilométerek, azok kitörölhetettlenek az emlékkönyvemből! És ez a lényeg Szerintem! :)
Nemrég valaki említette hogy megjelenik megint egy limitált széria! Mostantól kezdve ez tény, mert a magyar Suzuki honlapon fent van az árlistában, vásárolható (rendelhető)! GSX1300RZ 2 998 000 FT
Le ne fesd!
Gyönyörű szépre lehet eloxálni az alut. Az brutál jól néz ki. Aranyra eloxál, vagy piros vagy kék váz. Brutál.
cool 13
köszi a linket már rendeltem is egy kék sebesség kijelzöt remélem nappal is jól látható lesz mert mondjuk piros az tuti jobban kivehetö nap közben de meg kockáztatom a kéket ....
majd meg irom milyen gyorsak voltak postázásban üdv
bird
nézd én le irtam a tapasztalatom amit át éltem kisseb éveimben,azt hogy ki miért bukik az úton ez már túl gyanus amik voltak azokban az években és hogy mindenki hülyén rángatja a gázt féket ,azt meg hogy a barátnöimet le tinized mert vékonyak nem türöm,ha neked husi kell viheted tölem mindet csak gratulálok hozzá legalább fogynak én meg meg maradok a manöken sportos alakoknál
Gyerekek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nepiszk áljuk máregymást!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kinek a pap kinek a papné!!!!!!!!

Tok folos azon agyalni mejik a jobb!mindenkinek az a jobb amije van vagy amit szeretn!
Ezen az oldalon ojanok vannak akikik BUSÁSOK es elnézést ,de nekunk a Busman jobb!!

De még 1 szer kinek a Busa kinek a Kawa.
Zoo!
Erdekes a ket megyere kiterjedo kezelhetetlen kawasaki motorgond. En inkabb az emberekben keresnem a hibat. De ezzel nem akarom megserteni az esetlegesen balesetet szenvedo ismeroseidet, de ilyen "butasagot" azert nem irnek le a helyedben. Mert ilyen alapon suzukival biztos tobb ember esett mar el pl palyanapon es meg sem mondjak roluk, hogy kezelhetetlen a palyan. Erted?
A busat eltalalta rendesen a suzuki es ezen nincs vita. De ahogy mar Mr-el ismegbeszeltuk, ki mit szeret azt vezet
Hatra meg nem nagyon kell felultetni emberket, de 50 kg alatt csak tinik vannak
Cool! Savanyu a szollo? Te mar csak tudud bakancsban es borruhaban
fistvan
ezek jó hirek mindenkinek gondolom neked is meg nekünk hayásoknak is mert igy még mindig bizton meg bizunk a gépükben...köszi
meg fogom kérdezni itt létezö doktoroktól hogy általában a sport légszürök mennyire nyúlkálnak bele az élettartamba mert én is kancsingatok a K&N el vagy a yoshimurának is van a saját dobozába való ,,,
attól félek ha jövöre be ujjitom a turbót és oda lentre kerül a szürö akkor nyelni fogja a koszt,de rendesen.. ez elég rosz hír
és rengeteget sportúrázok vele ...
Sziasztok
Bird,
nem fikázom a gépet csak csalódott vagyok! még pedig abban hogy sok idejük volt szülni egy komkoly gépet szültek egy 12 r az erösebb lett de még mindig kezelhetetlen,most be hoztak ök is nagyobb köbcentit és már kezelhetöbb de még mindig azt irták róla hogy oda adják a pálmát a busának kezelhetöségböl!! nos ez szerintem még mindig nagy szó 7 év után,és ez elég ciki a kawának,mert ezzel el löték az összes municiót 2 ö gépell próbálkoztak meg verni a hayát és 1 el sikerült ,szemezgettem még nagyon régen én is a zzr 11 el de még akkor nagyon fiatal voltam és tudtam könnyü halált vennék ha akkor rá ültem volna nem tudom hallotad e már azt a mondást "kawasaki halál" bács és békés megyében nagyon el terjedt volt hogy hullottak vele az emberek mert a kezelhetetlenség nem tudtad adagolni neki a gázt ugrott mint a rakéta és bitang erös fékek is voltak hozzá amik rögtön fogtak ,nah ha ezekkel malörözni probáltál már kanyarban mikor sok mazsola bekavar sok esélyt nem adtam volna ,,,
igen meglátni meg szeretni ez jó ez igy van de fö a biztonság is én nagyon élem mikor ugy gyorsitok ki egy kanyarból mint egy sebészi kés a húson tökéletes élmény az tény nem rángat nem csúszkáll a segge csak ha azt akarom és nem önálósitja magát fék az tény hogy sokkal jobb is lehetne, nah és a váz repedés ezek olyan dolgok, minden géppel van valami müszaki hiba olyan gépet még nem gyártottak aminek nem lesz tipus hibája,váz repedésre meg találtam a gyógyirt"csak 50 kg alatti nökkel vagyok hajlandó motorzni ez jó a gépnek meg nekem is és igy repedés kilöve
jó a balos közlekedés én irben nyomom az biztos hogy az angolokat ki nem álom ök felül überelik pökhendiségböl a németeket is naná hogy még király renszerük van ezekre rettentö büszkék,,
a közlekedési morál hom igen az elönyös idegbetegek it sincsenek de sokkal segitö készebbek az tény sok jó tapasztalatom van, persze a nagyvárosban a taknyok ugyan olyan tenyérbe mászó képük van pláne mert nem tisztelnek semmit ... amógy minden okés,nincsenek irigy szomszédok nem foglakoznak azzal mikor mit veszel hogyan lépsz elöre miböl veszed stb..otthon magyarban ebbe is nagy eröfeszitéseket raknak emberek,
szóval egy szó mint száz jó nélkül nincs rosz
és drukkoljunk hogy születöben van egy ujjab "vadász sólyom"
Hello Árpi! Lesz egy kis tuning a hengerfejen, illetve ha már szét volt szedve, akkor megnéztük, hogy a henger környékén minden rendben van-e, és hát sajna cserélni kell a gyűrüket, bár a dugó nem volt átégve, de a gyári tűrésbe már nem fért be.
Tommiboy! Nem polírozva lesz a váz, hanem feketére lesz festve, mert a nagy szerelem a K3-as limitált modell illetve a K7-es széria. Még a felni polírozást is megszüntetem!
Csa!!!!!!!fistvan!!!!!!!!!!

Mi zus a mocival?nemvolta regota !
miert kellet szetszedni
bocs az ertetlenkedesert!
Most hogy szétvan szedve rommá lehet polírozni.
Csa! cool13!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vissza olvastam 1 kicsit igazad van nagyon savanyu lehet aza szollo

A busa Legenda de a szollo csak probalkozas amin erdekes de nem istenitenek!
Hello mindenkinek!

Ma volt a hengerem egy spéci gépműhelyben, ahol megállapították, hogy szerencsére semmi baja. A dugattyúk is jó állapotban vannak, egyedül a gyűrűsort kell cserélni. Ez mindössze 46 e ft-ba kerül.
A legújabb képek a motorról:
Csaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!LOVASOK!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nemvoltam mar eleg regen!!!!!!!!MESELJETEK mi ujsag veletek es a forumon???????????????


Gixxer szep a mocid!
fokozat kijelzorol nemtudok semmit ,igaz az en velemenyem- tok folosleges!
Cool, te miota hajtod a tiedet?
És fistvan-é is! :)
Ja és az oldalon fent van, hogy én hova szereltem a kijelzőt!
Jó de erre hogy válaszoljak például én, ha nem vagyok annyi? :) De kb igen, be fér.