Talán arra lobog.
Azért a biztonságra is odafigyelhettek volna.
Milyen éldát mutatnak így
Az asszony meg az első üldözés után kap egy zászlót!
Na azzal ki lesz segítve.
Hello! Hidd el, hogy hidegen sohasem volt hajtva, mindíg csak akkor indultam el vele, mikor már üzemi hőmérsékleten volt. Én úgy érzem, hogy azért a maximum 1 lóerőnyi teljesítménynövekedéstől, amit a sportszűrő okoz, ez túl nagy ár volt. A sportszűrő a pályára való szerintem (mostmár így gondolom...)
hali,nos igen ki vannak hegyezve a gépek de nem hiába kell öket jól karban tartani,szerviz km-ek,aztán ugye alap törvény"HIDEGEN NEM HAJTUNK MOTORT" a szelep kopások meg a dugattyúnál a gyürük kopása akár törés is lehet,a direkt szürükröl meg köztudott hogy röviditi az élet tartamot ezen kár is meg lepödni az apróbb porszemek csak úgy repülnek be a motorba és naná hogy kopik a moci belselye ezért kell nagyon oda figyelni és sürün takaritani sprézni ezzek kicsit bele nyúlhattok az élettartamban de akkor is rövidebb,de valamit valamiért tartósság vagy több lóerö!!!!gondolom az elömelegités rejtelmeivel nem mondtam ujjat de ha valakinek igen akkor örülök neki és ne sajnáljátok rá a benzint és idöt!!! kimélni a kicsikéket és meg hálálja
ui:a gép nem az enyém de jól néz ki a 4 es pöfff
Gyuri.
A fém fékcsöveket nem most tettem fel az már rajta volt a motoron csak a többit cseréltem ki.
Csövet a Full-Gasnál rendelhetsz de csak Balatonboglári szervizükben szerelik fel. De kérdezd meg a Pécsi Suzuki kereskedőket hátha Ők is tudnak segíteni neked. LACI 75.
Hello mindenkinek! Nem biztos, de valószínü, hogy a sportszűrőtől kissé kotyognak a dugattyúk a hengerben, bár azt mondták, hogy a GSXR-ekben is kottyan a dugó. Többet talán holnap tudnak mondani, hogy a gyűrüknél át van-e égve, illetve mennyire kopott a dugó. A hengeren mindenesetre nem látszik kopás, mert még a hónolási nyomok is jól láthatóak. Jelen helyzetben ennek is tudok örülni.
Az árakról: kell egy vezérműlánc, mert már 3/4-ig kinn van a feszítő /18e/, hengerfejtömítés/10e/, dugattyúgyűrü készlet /kb 30e/4szett/, ha kell dugó /65-70e körűl/, szelepszár szimering /13,5e/16 db/, a hengerfej megmunkálása (csatornák tágítása-polírozása, szelepfészkek bemarása, szelepek polírozása), ez fakultatív, nem szükséges, de hoz kb 10 lóerőt /35e/, plusz a blokk szét- összeszerelése /kb 30e/. Össze sem merem számolni... A srác, aki a hengerfejet csinálja, mellékesen Talmácsi Gergő szerelője lesz Végh Jana mellett, azt mondta, hogy most csinál egy 600-as GSXR-t, 4000 km-nél szétrobbant benne a blokk, ezért mondtam, hogy jobb, hogy így derült fény a hibákra, nem a blokk szétrobbanása miatt. A kopások miatt ez is bekövetkezhetett volna.
Laci 75!ha szabad kérdeznem hol vetted a fémfékcsövet és mennyibe kerül?csak előre raktál másik fékcsövet vagy hátra is?te szerelted fel vagy szervízbe csináltattad?
köszi kérdésed Mr. végül nyakamba vettem a várost amit persze ki akartam hagyni és az egyik Suzuki kereskedőnél sikerült vennem, szerintem jó áron 17900ft szombaton ki is próbáltam a gép király az idő kicsit hideg de megérte gurulni
Laci75!!!
A zebrás Győzi nem fut 300-at!!!!!! Nem mer a sukár!!!
Fistván!!!
Anyagiakban????
Én sportlégszűrővel vagyok,24000km,minden szuper.....
De ettől függetlenül Veled érzek!!
Hi mindenkinek!
Fistvan téged nem irigyellek, ezek szerint egy pár napra (hétre) kivontad a géped a forgalomból.
Kiváncsi vagyok , hogy a generál milyen költségekbe kerül
A sportszűrővel kapcsolatban az köztudott, hogy a tuning cuccok megröviditik a moci élettartamát de enyire..........tényleg a szűrő az oka? akarom mondani 31 ezer km és kikészíti a blokkot
Doso!
Mi rendben vagyunk,működünk...
Várjuk türelmetlenül a kuplungpálcika szimeringet....
plussz a minimal esztétikai hibákat leszámítva elevenemben vagyok!!!!
Köszönöm kérdésed!!!Soha jobban!!!Ha az Asszony engedne most is elsietnék
egy legalább egyórás kanyarra!!!
De nembaj...hajnal 2-kor már mocizok !!
Azért a biztonságra is odafigyelhettek volna.
Milyen éldát mutatnak így
Az asszony meg az első üldözés után kap egy zászlót!
Na azzal ki lesz segítve.