Busa blokk dögrováson. Emiatt viszon korántsem vagyok ilyen boldog. Ha szerencsém van, csak dugattyúgyűrűsort kell vennem, ha nincs, akkor dugattyúkat is.
Ne használjatok sportlégszűrőt, mert ti is így jártok 31e km után. És ez még a jobbik eset, hogy így derült ki, nem menet közben robbant szét...
Sziasztok.
Ma délután először tudtam kipróbálni a vasat mióta összeraktam. Új szimering a telóban + olaj hál istennek por száraz, új első szinter betétek + dot5.-ös olaj, fémfékcső sokkal jobb mint a régivel, Puig sport plexi hát azt nem tudta kipróbálni mert nagyon fáztam és csak 200.-ig mentem az pedig nem nagy tempó, de legalább már látom az órákat a plexitől. Tehát nagyon baba a gépálat. LACI 75
Sziasztok!!
Dodo!!!Ne legyenek fenntartásaid!!!
Én most teszteltem le egy pereccel,hidd el,hogy megéri feltenni,ha nem akarsz
egy véletlen malőr folytatásaként első,és oldalidomot venni,ami pengetős rendesen!!!
Sziasztok Jóreggelt!
Dodo Kecskeméten vetem a Rodeo-Ride 34.-nél, 21000 Ft.-ért LSL gyártmányú és szerintem nagyon tuti. A telefonszámuk: 76/328-633. LACI75
Szia Cool 13.
A két oldalidomot levettem és lecsavaroztam róluk a két felső műanyag takarót amit csillagcsavarok fognak 3-3db. csavar. Így könnyebb az oldalidomot a helyére illeszeteni anélkül, hogy a műanyag stifteket vissza kéne illeszteni a gumiágyba. A gombákat az idom közepén található gumialátétes nagy
rödzítőcsavar alatt egy kicsit jobra van a blokknak a váznyulványban egy M12-es inbuszcsavarja.
Ha ezeket mind két oldalon kitekered ezek helyére kell becsavarni a gombákat. A helyét úgy jelöltem meg, hogy a csavarok helyére bedugtam egy kb. 60 mm hosszú egyik végén kihegyezett M10-es csavart. Mint egy tőcsavar csak az egyik vége hegyes. Bedugtam koppig majd az oldalidomotidom a
fejidomon lévő 3 csavarból 2-t bekapattam, hogy megvezesse és a helyén legyen tuti.
Így lassan az oldalán lévő lyukat figyelve a helyére nyomtam az idomot és mikor elérte a kihegyezet 10-es csavar fejét, tenyérrel finoman ráütöttem az idomra és szépen meglátszott,hogy hol szúrta meg.
A bal odalidomnál a szivacs szigetelésből a csavar irányában ki kell vágnod belőle mert a szivacson nem látszik meg. Ezért inkább a jobb oldalával kezd ott nincs szivacs és meglátod mennyit kel majd a másik felén kivágnod. A furatok kb. 26 mm.-es ek amin pont kifér az LSL gomba tartója, a fúrást egy lépcsős fúróval csináltam ami tökéletesen átvitte az idomot. Sajnos képeim nincsenek de délelőtt volt nálam Fiveurban és Ő lefotózta, megkérjük hátha velteszi. Ha kérdésed van hívj nyugodtan 30/ 531-99-45. LACI 75
hali,nézd ha olyan minöségben meg csinálja mint ahogy a képen látható zárható és tökéletesen illeszkedö,akkor engem is érdekel,méretben nem kell oltári nagy mert nem sok cuccal szeretek motorozni,jó lenne látni eggy ilyen gyári dobozt,mert akkor simán el lehetne lopni a méreteket,mi magyarok nagyon profik vagyunk a copy-zásban az tetszik ebben a dobozban hogy tökéletesen oda idomul küldök még képet itt de ha kell e-mailben is el nyomhatom ott jobb a felbontás üdv mindenkinek zo
laci75 megtennéd, hogy leírod hogyan sikerült a gombát feltenni? Méretekkel hogy hogyan határoztad meg a lyuk pontos helyét stb. Esetleg képekkel illusztrálva! :) Köszönöm!
Gószt ezt a cikket nem én irtam ugy találtam az egyik oldalon!szerintem lesz hayabusa csak uj verzio legalábbis nagyon remélem!lehet hallani már sok verziót de 2007 év végére remélem pontosan tudni foglyuk milyen lesz a suzuki legnagyobb sporttura motorja!
Hali mindenkinek!
fiveurban! köszi a videót szép volt
Gószt! ma beszéltem egy Suzuki kereskedővel és azt mondta, hogy lehetséges, hogy ez az év az utolsó a Busának de jövőre jön valami nagyobb helyette talán 1400-es motorral de konkrétumot még ő se tud.
Ne használjatok sportlégszűrőt, mert ti is így jártok 31e km után. És ez még a jobbik eset, hogy így derült ki, nem menet közben robbant szét...