Most szervizeltem egy GSXR 1000 tipusú motort és lada szivató bowdenből csinálta meg.
NAGYON PROFI!!!!!!
Ha megállít a rendör még kézzel sem lehet felhajtani.
Megszerzem a fotókat és felrakom. Baromi egyszerűen csinálta meg.
Én is gondoltam elektromosban, hosszabb munkaútjának kéne lennie mint egy centrálszervó-é.
Meg igazából nem nagyon akartam az amúgy is kicsi csomagtartóból helyet elvenni, legalább befér az esőruhám.
Az előzményt nézem, akko tőlem kérdezted, az én variációmra az a válaszom nem tudja lóbálni! Mert ennek a motornak az a sajátossága hogy ott marad fixen a két végálláson, csak akkor mozdul el ha áramot kap, és akkor átugrik a másik végállásba!
Nem lóbálja.
Hétvégén mentem 100 km-t és csak nagyon sz..r úton egy picit lenyílt.
Egyébként ha megállsz a rendőrnek, meghúzod a kart, és minden rendben
A felhajtható kütyüvel kapcsolatban, nekem is van tervem! Veszek a bontóban pár forintért egy egyszerű központi zár motort, ami gombnyomásra árammal működik! A két végállása fix. Egy kapcsolás és látszik, a másik állásban pedig nem a rendszám. Az utas ülés alá be lehet tenni egy kis rúd segítségével mozgatná a rendszám tartót! Nagyvonalakban ennyi! Ha elkészül, majd dobok képet!
Hát nem olyan nagy,hogy ne férne el.
Barimnak az ülés alatti segédvázon van egy awab-bilinccsel.
bal kéz leesik,kar megrántatik,rendszám felhajoltatik.
és egy nyomórugó nyomja fel a rendszámot,a rugóban megy a bowden.
lehet bonyolultnak hangzik,de nem az.
így te is megtudod oldani,hogy ne kézzel kelljen.
Mondjuk ha tépsz és rendőr előtted mér,elég akkor le-fel hajtani.
A városban én is ritkán vigéckedek, ezért ott nem kell rejteni a rendszámot, ha autópályán megyek vagy haverokkal akikkel lehet döngetni, akkor jól fog jönni. A fölhajtott rendszám pedig azért sem jó, mert az autópálya hídjairól is fognak fényképezni előröl és hátúlról is 2 kamerával. Ha van valakinek ötlete a karra, szívesen veszem.
Én már kétszer is menekültem a zsandárok elől és nagyon rossz volt senkinek nem kívánom
A felhajtás miatt meg álandóan cseszegettek
Eddig a megkenés vált be nekem is a legtöbször,csendes,gyors,mindenki boldog,csak a buksza lapossab
Cimborám gixerén u.ez van,csak felfelé nyílik.
A segédvázon bal oldalon van egy mountain bike váltókar és az húzza a bowdent ami mozgatja a rendszámot egy zsanéron.
A másik, hogy a fa.....-ó még a körútra is be áll a kocsik közé, ezért non-stop fel kell hajtva hagyni. Akkor meg nekem mindegy. Legalább is én nem tudok a városban 50 km/h-val menni. Még egy csoffat robogóval sem.
Nagyon jó ötlet amit kitaláltál mihail és ötletes!!
Srácok én fogtam azt megtörtem a pics...- ba a rendszámot.
Ígyis úgyis meg dug érte a rendör, legalább nem felejtem el nyitogatni a trafinál, meg a többi bu... -i mérő kütyünél. A bírság zsebbe 6-10.000.-ft .( ebben volt részem, sőt 2 motoros rendőrnél már bérletem van). A hivatalos az , hogy elveszik a forgalmit. Megoldás cső gáááááázz.!!!!!!!!!!!!!
A kar jelenleg a tank jobb oldalánál elől van, még nem végleges.
Még gondolkodom a megoldáson, hogy ne kelljen semmit összefúrkálni.
Jelenleg hátul hajtom le manuálisan és bowdennel húzom alaphelyzetbe (még egyenlőre a felcsukott állapot). Egy bútomágnes rögzíti, hogy ha nem akarom, akkor ne nyíljon le magától. Ha teljesen kész lesz, a karral le is lehet majd nyitni.
A hely is nagyon kevés.
Sziasztok!
Busacsabi sok jót olvasok itt rólad, h. mennyire értesz a motorokhoz, busákhoz.
Megnéznéd a miénket is, ha bevinném, h. minden rendben van? Így szezon előtt.
Felraktál ide a fórumra egy tel. számot. Azon felhívhatlak, h. megbeszéljük?
Most szervizeltem egy GSXR 1000 tipusú motort és lada szivató bowdenből csinálta meg.
NAGYON PROFI!!!!!!
Ha megállít a rendör még kézzel sem lehet felhajtani.
Megszerzem a fotókat és felrakom. Baromi egyszerűen csinálta meg.
Meg igazából nem nagyon akartam az amúgy is kicsi csomagtartóból helyet elvenni, legalább befér az esőruhám.
Hétvégén mentem 100 km-t és csak nagyon sz..r úton egy picit lenyílt.
Egyébként ha megállsz a rendőrnek, meghúzod a kart, és minden rendben
Barimnak az ülés alatti segédvázon van egy awab-bilinccsel.
bal kéz leesik,kar megrántatik,rendszám felhajoltatik.
lehet bonyolultnak hangzik,de nem az.
így te is megtudod oldani,hogy ne kézzel kelljen.
Mondjuk ha tépsz és rendőr előtted mér,elég akkor le-fel hajtani.
A felhajtás miatt meg álandóan cseszegettek
Eddig a megkenés vált be nekem is a legtöbször,csendes,gyors,mindenki boldog,csak a buksza lapossab
A segédvázon bal oldalon van egy mountain bike váltókar és az húzza a bowdent ami mozgatja a rendszámot egy zsanéron.
Nagyon jó ötlet amit kitaláltál mihail és ötletes!!
Ígyis úgyis meg dug érte a rendör, legalább nem felejtem el nyitogatni a trafinál, meg a többi bu... -i mérő kütyünél. A bírság zsebbe 6-10.000.-ft .( ebben volt részem, sőt 2 motoros rendőrnél már bérletem van). A hivatalos az , hogy elveszik a forgalmit. Megoldás cső gáááááázz.!!!!!!!!!!!!!
A Péntek nem jó nekem egyedül idáig mert Busati jön nagy szervízre.
Még gondolkodom a megoldáson, hogy ne kelljen semmit összefúrkálni.
Jelenleg hátul hajtom le manuálisan és bowdennel húzom alaphelyzetbe (még egyenlőre a felcsukott állapot). Egy bútomágnes rögzíti, hogy ha nem akarom, akkor ne nyíljon le magától. Ha teljesen kész lesz, a karral le is lehet majd nyitni.
A hely is nagyon kevés.
Busacsabi sok jót olvasok itt rólad, h. mennyire értesz a motorokhoz, busákhoz.
Megnéznéd a miénket is, ha bevinném, h. minden rendben van? Így szezon előtt.
Felraktál ide a fórumra egy tel. számot. Azon felhívhatlak, h. megbeszéljük?
PL.hogy milyen modon engeded le,és hogy hol a kar
Most csináltam.