A plexit a madár megvásárlása ulán pár hétttel vettem 20000.- ért a Hosubában (egy régebbi írásomban elírtam, mert karasnát írtam). Asszonykám majd leharapta érte a fejem, amíg ki nem próbáltuk, 2 személlyel is k..va jól fogja a szelet.
Én is csak azért olvasok vissza, hogy ne kérdezzem meg azokat a dolgokat, amire már van válasz.
Meg vag egy csomó minden, ami bennem még fel sem merült és nagyon hasznos.
Én is láttam már nem egy verziót erre a rendszámnyitogatásra. De eddig, ami nagyon bejött az elektromágneses elven működött. Hasonlóképen volt elkészítve, mint a képen. Csak ahol a felső nyíl van ott volt a tekercs és egy kapcsoló a kormánynál. Egyszerű de mégis tökéletes (a mágneses mezőt meg nem hinném, hogy összenyomja bárki)
Én már négy éve használom ezt a rendszám kütyüt,nekem felfelé nyilik rugo nyomja fel bowden vissza, a busán a hátso fékhenger fölé van berakva a monti váltókar.Egyszer egy rendőr megfogta a rendszámot,de nem lehet kézzel felhajtani mert úgy fogja a bowden.
Pedig azt hittem
Természetesen nem teljes a rajz de ha elkészül a mocin küldök egy képet.
..hacsak nem találok addig egy jobb megoldást (ami nem elképzelhetetlen )
Nekem 99-ben volt egy ilyen megoldás a yamahámon.Elektromosan,egy opel központi zárral megoldva,markolat mellöl kis kapcsoloval vezérelve.Talán még valahol megvannak a tervek.Hibátlanul müködött.A baj akkor lett,amikor nem vettem észre a Hungária krt.-én,hogy kepeszt utánnam két motoros rendör,én meg fenemod igyekeztem a pálya napra.Hát persze hogy fel volt állitva a tábla.Következmény:forgalmi bevon,és mivel ez szerintük büncselekmény(legalábbis azt állitották hogy kimeritettem a fél BTK.-át) örüljek hogy nem visznek be.50.000ft-ért szereztem vissza,nagy segitséggel.
Én fűnyíró bowdenből csináltam, ugyanolyan merev acélszál, mint a lada szívató, csak 1,7 méter.
Ha megoldom a kar problémáját, akkor ez is olyan lessz.
Ezt nektek találtam. Klf. kipufogóhangok.