Ez olyan, mint a Confederation Wraith nevü H-D blokkos csoda. Multidéző és ultramodern keveréke. Nekem nem tetszik, meg a fék sem tűnik egy megbízható dolognak. Mi van, ha besz@rik az elektronika?
A helyzet az, hogy nekem teljes Bódis 4-2-1 rendszer van a gépen. Tekintve, hogy a hengerfej megmunkálás az alkotója szerint kb 10 lóerőt tesz hozzá a teljesítményhez a 176-10=166 lóerő összehasonlítva hasonló (kipu+Power Comm.) amerikai Busákkal teljesen korrekt eredmény tőle. azok is 164-166 lóerő körül teljesítenek hátsó keréken. A szerelőm azt mondta, most úgy megy a moci, mintha villanymotor hajtaná, nem rángat, tök egyenletesen húz meg minden. Tudom ajánlani mindenkinek a hengerfej megmunkálást. Ez a legolcsóbb-leghatékonyabb teljesítménynövelés. A srác 30-40 körül megcsinálja. Majd mutatok képeket.
Helló Fistván! Néztem az adatlapod, ha jól láttam Bódis cső van a gépeden. Az enyémre is Bódist néztem ki , mi a vélemény róla, illetve a gyári katalizátorost lecserélve mennyivel változott a motor.
Na jó, nem rendetlenkedem itt, hátha nem mindenki nézi jó szemmel...
Szép napot, Hayások!