Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor ezt asszem, megbeszéltük

Na jó, nem rendetlenkedem itt, hátha nem mindenki nézi jó szemmel...
Szép napot, Hayások!
Sziasztok!
Zoo! Most otthon vagy?
nem, de "ennyire" rettenthetetlen még lehetsz...
Hmmm..Zseby...gondolod, hogy én is ilyen kis pelyhes vagyok még?
én sose, te rettenthetetlen sólyom...
ja, persze, nekem meg nem is kell, mi? széééééééééééééép...
Ez olyan, mint a Confederation Wraith nevü H-D blokkos csoda. Multidéző és ultramodern keveréke. Nekem nem tetszik, meg a fék sem tűnik egy megbízható dolognak. Mi van, ha besz@rik az elektronika?
A helyzet az, hogy nekem teljes Bódis 4-2-1 rendszer van a gépen. Tekintve, hogy a hengerfej megmunkálás az alkotója szerint kb 10 lóerőt tesz hozzá a teljesítményhez a 176-10=166 lóerő összehasonlítva hasonló (kipu+Power Comm.) amerikai Busákkal teljesen korrekt eredmény tőle. azok is 164-166 lóerő körül teljesítenek hátsó keréken. A szerelőm azt mondta, most úgy megy a moci, mintha villanymotor hajtaná, nem rángat, tök egyenletesen húz meg minden. Tudom ajánlani mindenkinek a hengerfej megmunkálást. Ez a legolcsóbb-leghatékonyabb teljesítménynövelés. A srác 30-40 körül megcsinálja. Majd mutatok képeket.
elég nyomorult találmány ez...
érdeklődés esetén a crossage-ről is teszek fel, de majd csak meló után...
a maradék

megvan az összes K8-as gyári suzuki fotó...
kb 2GB
Íme pár rendes méretű kép a biplane nevű leendő suzuki motorról.
Helló Fistván! Néztem az adatlapod, ha jól láttam Bódis cső van a gépeden. Az enyémre is Bódist néztem ki , mi a vélemény róla, illetve a gyári katalizátorost lecserélve mennyivel változott a motor.
Bocs Fisván itt vagyok!
Senki nem beszélget velem?
Ehhez a förmedvényhez nekem mi közöm van? Miért pont nekem szól ez? Nekem csak Hayabusa kell!
Asszem itt mindenki alszik.
Megyek én is.
Jóccakát!
Na így már jobb valamivel
most meg hova tüntél ? végre itt vagyok erre te mész el!
Dehogy sok!
MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGG!
ennyi puszi még élöben is sok
hát nem is toooom