Zoli!Jó fej vagy,köszönöm,egyszer biztosan élni is fogok majd a lehetőséggel,de csak akkor,ha lesz majd motorom,hogy te is ki tudd próbálni az enyémet. 🙂 👍️
Csaba ! Nem hiszem , hogy a te véleményed lenne legkevésbé mérvadó ! Az hogy nem vezettél még 1400-ast semmit nem jelent ! En az 1-es Busához tudom hasonlítani , azzal sokat mentem ! Én nagyon szívesen kölcsön adom az 1400-at ha meg nem sértelek , én büszke lennék rà , hogy te is kipróbáltad ! Bár az enyém "csak" 1 generációs , ZXT40ABA , de erről írtàk , hogy kezelhetetlen a hirtelen gázreakciói miatt , stb. és ezért módosították 2008-ban az injektor térképet ! Szóval aki kételkedne a szavadban rosszul tennè ! 👋 👍️
Igen,190 ló,és csak 150 nm az új Busa,a régi pedig 197 ló,és 155 nm. Ezzel szemben a Kawa 200 ló/ ramairrel 210,és 165 nm.Az én Busám Power Commander 5-tel tudott 205 lóerőt,és 166 nm-t.Tehát az a plusz 100cm3 nagyon sokat számít....
A Gen3 busa érte utol kb. a ZZR-t motorozhatóság szempontjából. Ez már nem olyan birkózós mint a gen2, fékek, világítás feljavítva. Elektronikailag meg le is lépte nem kicsit 😀
Ha gyorsulásra használod jobb a busa, könnyebben és olcsóbban tuningolható. Ha motorozni kell akkor sokkal jobb a ZZR. Könnyedébben, pontosabban kanyarodik, ugyanakkor minden helyzetben stabil, könnyen motorozható. A fékek nagyságrendekkel jobbak, a lámpái nagyon jók.
Mutatsz a gépedről képet? 😊
lenni az új busa.Jó lesz az 190,4 is.Szinte mindehol keverik a regivel.