igen, de a múltkor azt írtad, hogy úgyis oldalidomok nélkül jársz. egy pálcával is benyúlhatsz óvatosan, lényeg, hogy nagyon óvatosan nyisd ki a hűtősapkát, leginkább hideg állapotban.
Arra ügyelj, hogy a hűtőben mindig legyen elég víz, mert az nem tesz jót a motornak, ha kifújja magából. Az enyémnél volt olyan, hogy még a hőkapcsoló szintjét se érte el, így a venti be se kapcsolt.
Én jó ideig küzdöttem a túlfolyással, cseréltem hűtősapkát, tettem rá alacsonyabb hőfokon kapcsoló ventilátorkapcsolót (a Honda Accordé tökéletes erre a célra), ellenőriztem a termosztátot is, forró vízbe téve nyitott rendesen, tettem kapcsolót a ventilátornak, hogy be tudjam kapcsolni bármikor, kapott második ventit is, áttettem a a beszívott levegő hőmérsékletét mérő szenzort az airboxba, aztán a ventilátor kapcsolót is a hűtő elé, de nem javult meg, a végére hengerfejes is lett. Ekkor kapott új termosztátot, lesíkolták a hengert és a hengerfejet, és minden jó lett. Utólag gondolkodva a termosztát nyomás alatt nem nyitott rendesen, emiatt forralta a vizet. Én azt javaslom, első körben cserélj termosztátot és hűtősapkát, lehet az is elég lesz. Ha továbbra is kinyomja a vizet, akkor le kell venni a hengerfejet. Ne hidd el senkinek, hogy a Hayabusák főzik a vizet, az enyém 40 fokos melegben, városban rombolva se melegszik most már, ha nagyon precíz szeretnél lenni, érdemes még a hőkapcsolót áttenni, van erre gyári kit is, de ha van esztergályos haver, egy réz T idomból meg lehet csinálni (az enyém is így készült)
Persze, hogy tele kell legyen.
Én is így jártam mikor a MAX jelig töltöttem ( a képen még ez van) fel azt mikor megálltam a fagyizónál nyalok mint állat, ülök a teraszon ernyő alatt mellettem meg hugyoz a motor mert az is sok lett mivel kicsi a tágulási tartály. Páran lestek mi folyhat a motorból mosolyogva. Nekem úgy lett jó, hogy a MIN jelig töltöttem hideg motornál. Akkor éppen letámasztva nem éri el a túlfolyó csövét a tartályon, üzem melegen ugye.
Sziasztok, tegnap este ahogy hazaértem a túráról, vettem észre, hugyozza a fagyállót magából, a motor ha be van indítva kb a 5méteres csíkot húzott ahogy begurultam a garázsba, úgy látszik mákom volt nem túra közben szivatott meg. Vízhőfok rendben volt. Tudom szét kell szedni, de lehet tudja valaki mire számíthatok. Mintha bal oldalról jönne a fagyálló.
Üdv uraim!
Fazekas Árpád (busaárpi)
Közös barátunk és motorostársunk II. Emléktúrája
Aug 23 an lessz.
Akinek van kedve jönni az jelezze. Találkozó Mátraháza 10 óra körül, majd indulás Nagybarca, ( Eger- Szilvásvárad-keresztül) végül 1 közös ebéd
Az aló i suvadás liget Ben, majd mindenki haza.
Széles utat mindenkinek.
Üdv. jó titeket látni. szépen összejöttetek. brutál látvány ez a sok hayabusa. a video készítője ( ismét profi munkát végzett. remélem hamarosan ismét köztetek leszek.
Egyben eladnám a tartókat és a 3db dobozt.
Én is így jártam mikor a MAX jelig töltöttem ( a képen még ez van) fel azt mikor megálltam a fagyizónál nyalok mint állat, ülök a teraszon ernyő alatt mellettem meg hugyoz a motor mert az is sok lett mivel kicsi a tágulási tartály. Páran lestek mi folyhat a motorból mosolyogva. Nekem úgy lett jó, hogy a MIN jelig töltöttem hideg motornál. Akkor éppen letámasztva nem éri el a túlfolyó csövét a tartályon, üzem melegen ugye.
Fazekas Árpád (busaárpi)
Közös barátunk és motorostársunk II. Emléktúrája
Aug 23 an lessz.
Akinek van kedve jönni az jelezze. Találkozó Mátraháza 10 óra körül, majd indulás Nagybarca, ( Eger- Szilvásvárad-keresztül) végül 1 közös ebéd
Az aló i suvadás liget Ben, majd mindenki haza.
Széles utat mindenkinek.
http://youtu.be/DDlQbDToSfk