Akkor legközelebb gyorsulunk egyett a közös túrán és kiderül..Csak végre jöjön össze a túra közösen.És megírjuk a többieknek.De ez nem vita forrás volt.mert sokszor nem a motoron múlik.De látom ezek a fórumok minid vittába torkollanak.De ha sikerül a barátom legközelebbi turánkon gyorsulni azt még megosztjuk veletek.Igaz szerintem senkit nem érdekel
Persze ez nem buta melyik a jobb kérdéskör mint amiből mindig balhé lesz... semelyik motor sem tökéletes, mindegyiken van mit reszelni!
Mindenki azzal motorozik amivel akar, én is ha utolérnek a szerpentinen elengedem a gyorsabbat (aztán meglepődik ha nem tud lerázni ) meg persze jót tesz az embernek ha kicsit húzzák, mert ki tudja nincs olyan kedvében, hogy most Ő legyen a "pálya királya", de ez kicsit spanol legalább. . Meg azért jobb tisztában lenni az embernek a saját és motorja tudásával, például jön egy szét reszelt S1000RR egyenes kormánnyal és mondjuk M7RR gumin a szűk szerpentinen akkor ott az ilyen nehéz bálnáknak nem sok lapot osztottak... el kell engedni, lehet a csóka 20 éve ugyan azon a szerpentinen nyomja, már "rokona" az összes kanyar.
Én nem az Albàn nyárról beszéltem,hanem mondjuk Augusztusi pesti dugó.Ja meg a zzr1400 szelepfed tömitésröl inkább nem is beszélek.De ki mit szeret.Széles utat mindenkinek
meg kell erősitselek, én is ezt tapasztaltam.. Horvát 8-as , Szlovénia ,stb alig láttam 1-1 db hayabusát, xx, et, vfr-t vagy akár zzrt ... kevés nagy bálna fjr stb, temérdek bmw,ktm és vagy naked de inkább túraendurók.
nekem is volt 2007-es Zzr 1400.. soha semmilyen általad leírt hütési próbléma nem volt vele, még az Albán nyárban sem, amikor dög melegbe kellett araszolnunk utassal 3 dobozzal.
Attila másként emlékszik ezekre az erőviszonyokra :) . Nyilván a filigrán gixxer 1000 gyorsabb ! De körtét almával?? Én nem páváskodni veszem a motorjaim, magamnak mert sz tetszik.. Az sem érdekel ki nyom le meg hol. Felülünk azt irány 2-3km-es túrák NEKEM ehhez most a kawasaki gtr 1400 2.gen, vagy fjr 1300 2016- lesz a következő megannyi csutkakormányos gép után.... cbr 1100xx 2 db, hayabusa,zzr 1400, vfr 1200FD
Nagyjából egyet kell értsek veled. A hűtő tényleg mindig megy nyáron (nem tudom mit számít motorozás szempontjából- nagyjából semmit).
A KTRC a hülyéknek van, hogy ne haljanak meg rajta azonnal.
A busa meg egy legenda tényleg! Még az autósok is tudják akik sose motoroztak. Én mondjuk itt az Alpok környékén azt tapasztaltam, hogy a más motorosok megnézik, és elismerik, de röhögnek rajta, hogy mit akar az ember ezzel a nehezen irányítható motorral a szűk visszafordítókban. Tulajdon képen nem is ide való...
Sziasztok!Hát nem tudom bele e szólhatok itt a csevegésbe,de nekem volt 2008 busám és 2006-os ABS-es zzr1400-om is.Söt mentem már 2012-es Bodis kipufogós megpadolt zzr1400-al is ami tesztmotor volt.Fékek szerintem Zzr sokkal jobb,nyáron a hűtés a zzr1400 nagy szar szinte ki sem kapcsol a ventilátor mint a régi busának(új az nem tudom),ABS hát az szerintem semmi jelentősége de a 2012 utáni busán is van már,KTRC az meg minek?Szeretem ha forog a hátulja mert akkor minek ilyen motor.Max tényleg az elektronikai kütyük miatt jobb a zzr,de kinek mi kell.Viszont a busa az egy legenda mindenki megnézi,a zzr-em sosem nézték meg azt sem tudták mi az.Hát az erejük szerintem hasonló igaz most K8 gsxr1000-em van de ott verem el a barátom 2007-es zzr1400-át ahol akarom.Kényelemre szerintem jobb a busa.Komolyan mondom mikor a kolbászzsír busával mentem még némelyik autós is megnézte mi ez,a gyerekek meg tudták ott egy Sólyom.És nekem ami nagyon lényeg hogy tudat alatt adott valami pluszt,ami lehet furán hangzik de tudtam egy Sólyom van alattam ami más motornál nem nagyon volt eddig.Ezért is sajnálom,hogy eladtam.De most keresek én is egyett a gixer mellé mert az a plusz érzés hiányzik
Így van így látom en is. A zx14 kifinomultabb mint a busa, de jó lenne tudni végre lesz-e új és ha igen tud-e többet mint a zzr...
Jó ötlet venni és ami nekem a régibol bejonne az a 99-es ezust-bronz színű tiltatlan változat..
Visszatérve a busa és zzr hasonlitasra. Érdekes érzés egymás után ülni a kettőn és sokkal komfortosabb érzetet ad a Kawasaki. Hasonló erővel nyomatékkal rendelkeznek(átlag utcai motorosrol beszélve)de mégis én erosebbnek, nyersebbnek, kenyelmetlenebbnek éreztem mindig a hayabusat. Fék, szelvedelem, üléspozíció stb. Ennek ellenére ha egymás mellett állna egy 2012-es zx14 és egy 2012-es hayabusa nem lenne gond dönteni..
Ja... tudom, hogy volt neked az első szériás Zzr. De szerintem felül múlja a busát, illetve nem is múlja felül (mondjuk erőben), hanem technikában tud többet nála. Finomabb műszer...
De mielőtt keresztre feszítenének itt a fórumon... nyugi fiúk volt busám is és imádtam (sőt veszek még egyszer egy első generációsat és elteszem az utókornak)!
De igen.. S alig drágább egy új zzr, vagyis szinte olcsóbb ha hasonló évjáratot nezel. Új zzrrel nem mentem, de ha lesz szerencsém akkor lehet befolyasolna..
Nekem életemben egyszer fogott be az első ZZR-en (be akartam menni egy körforgalomba és gyöngy kavics volt a behajtón- én nem vettem észre az ABS igen).
Amúgy ott a nagy tűzijáték nem a Brembo fék volt 2012 után?
Az a baj szerintem inkább fel fogja vinni az árát,mert 6-6,5 Milla körül lehet majd az ára.De persze ez csak egy elmélet.Az a biztos ha már van valami bejelentés,addig csak pletyi.
Ez egy jó hír, remélem lenyomja majd a használtak árát, és némi spórolás után tudok majd újra venni egy jó öreg kolbászzsírt.
https://motorinfo.hu/teszt-suzuki-hayabusa-do-altimet-szportcbajk/
Hát srácok ma egy jo hírt hallottam egy Suzuki kereskedésben.Elvileg idén jön az új Busa és brutális lesz.Tele lesz minden jóval.Elektromos segédletek tömkelege.Igaz azt mondták többet csak ősszel lehet megtudni.
Elképzelhető, hogy a szürke színű olajgombára zöld stecker megy?
Minden csati adja magát, még a hülye sem tudná összekeverni... De a köteg beszerelése után szabadon maradt ez a két összetevő.
Mindenki azzal motorozik amivel akar, én is ha utolérnek a szerpentinen elengedem a gyorsabbat (aztán meglepődik ha nem tud lerázni ) meg persze jót tesz az embernek ha kicsit húzzák, mert ki tudja nincs olyan kedvében, hogy most Ő legyen a "pálya királya", de ez kicsit spanol legalább. . Meg azért jobb tisztában lenni az embernek a saját és motorja tudásával, például jön egy szét reszelt S1000RR egyenes kormánnyal és mondjuk M7RR gumin a szűk szerpentinen akkor ott az ilyen nehéz bálnáknak nem sok lapot osztottak... el kell engedni, lehet a csóka 20 éve ugyan azon a szerpentinen nyomja, már "rokona" az összes kanyar.
Attila másként emlékszik ezekre az erőviszonyokra :) . Nyilván a filigrán gixxer 1000 gyorsabb ! De körtét almával?? Én nem páváskodni veszem a motorjaim, magamnak mert sz tetszik.. Az sem érdekel ki nyom le meg hol. Felülünk azt irány 2-3km-es túrák NEKEM ehhez most a kawasaki gtr 1400 2.gen, vagy fjr 1300 2016- lesz a következő megannyi csutkakormányos gép után.... cbr 1100xx 2 db, hayabusa,zzr 1400, vfr 1200FD
A KTRC a hülyéknek van, hogy ne haljanak meg rajta azonnal.
A busa meg egy legenda tényleg! Még az autósok is tudják akik sose motoroztak. Én mondjuk itt az Alpok környékén azt tapasztaltam, hogy a más motorosok megnézik, és elismerik, de röhögnek rajta, hogy mit akar az ember ezzel a nehezen irányítható motorral a szűk visszafordítókban. Tulajdon képen nem is ide való...
Ez a véleményem nekem is, vagy ez az igazság talán...
Jó ötlet venni és ami nekem a régibol bejonne az a 99-es ezust-bronz színű tiltatlan változat..
Visszatérve a busa és zzr hasonlitasra. Érdekes érzés egymás után ülni a kettőn és sokkal komfortosabb érzetet ad a Kawasaki. Hasonló erővel nyomatékkal rendelkeznek(átlag utcai motorosrol beszélve)de mégis én erosebbnek, nyersebbnek, kenyelmetlenebbnek éreztem mindig a hayabusat. Fék, szelvedelem, üléspozíció stb. Ennek ellenére ha egymás mellett állna egy 2012-es zx14 és egy 2012-es hayabusa nem lenne gond dönteni..
De mielőtt keresztre feszítenének itt a fórumon... nyugi fiúk volt busám is és imádtam (sőt veszek még egyszer egy első generációsat és elteszem az utókornak)!
Amúgy ott a nagy tűzijáték nem a Brembo fék volt 2012 után?
https://suchen.mobile.de/fahrz...
Ha valaki tud 2008 utáni hayabusat reális áron kérem szóljon.
Koszonettel
https://motorinfo.hu/teszt-suzuki-hayabusa-do-altimet-szportcbajk/
Minden csati adja magát, még a hülye sem tudná összekeverni... De a köteg beszerelése után szabadon maradt ez a két összetevő.