Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megtaláltam a manuált, tényleg te küldted még régebben.
Gépen még egész olvashatóak a színjelölések.
De időközben nekiálltam az "új" köteg javításának, mert ugye a bontott korbácson is vannak javítanivalók, de azok főleg szigetelési problémák.
Az nekem is van, talán még te küldted korábban... Csak én azt kinyomtattam, azon nem igazán látszanak a kábelek színjelölései. A PDF-et meg valahova biztos helyre raktam gépen...
És még elég maradi típus vagyok, nyomtatott formában jobban szeretem a dolgokat.
Találtam korábban nagy felbontásban 3-4000 x 2-3000 felbontású rajzot, de persze most nem találok rá.
nekem van gyári manualom, abban van kapcsolási rajz is, ha küldesz egy privát üzenetet az email címeddel, szívesen elküldöm.
Sziasztok!
Van valamelyikőtöknek 1st gen-hez kapcsolási rajza? Jómúltkor már találtam valahol/kaptam valakitől, de nem találom.
Amúgy kibányásztam a sérült kábelköteget, nem is volt nehéz feladat. Valaki korábban azt írta, hogy ki kell buktatni a blokkot... Az csak poén akart lenni? Mert anélkül is sima ügy.
A visszafűzés már más tészta lesz, de ahogy néztem, minden adja magát. (Úgymond hülyebiztos).
Ezt végigjártam én is, azzal a különbséggel, hogy hegyen veretés után megálláskor és városban araszolgatáskor a vizet is nyomta ki magából. Tettem rá spéci, nagyobb nyomást elbíró hűtősapkát, dupla hűtőventillátort, áttettem a hőgombát, ami vezérli a ventillátort abba a vízcsőbe, ami jobb oldalon csatlakozik a hűtőbe (így még hamarabb bekapcsol, mert ott melegebb a víz) https://store.schnitzracing.co... nyilván házilagos eszközökkel, kb 2000 forintból lett megoldva), áttettem a légtömegmérő szenzort a RAM AIR csőbe, hogy frissebb levegőt kapjon nagy melegben is, aztán a hűtőt is lecseréltem, meg a termosztátot is. A vízszivattyút is ellenőriztem, tökéletes állapotban volt/van. Természetesen ezek a megoldások, ha használtak is valamit, a megoldást nem jelentették, csak akkor lett jó, mikor a henger és a hengerfej fel lett síkolva, és új tömítéssel össze lett rakva. Persze nálad nem biztos, hogy eljutott eddig a dolog, lehet csak én jártam ilyen sz@rul. Az én teóriám az, hogy nyomás alatt az öreg termosztát nem nyitott ki teljesen (házilagos ellenőrzés során tökéletesen működött) és ez főzte meg úgymond a blokkot.
Köszi a választ megnézem azt is,
A termosztáton kívül még érdemes lenne elidőzni a hűtőd állapotán, én 2-3 évente kiszoktam venni a hűtőt, mert telemegy a lamellák között bogarakkal, meg mindenféle disznósággal, és a lamellák egy része ami nincs védve a kerék és a sárvédő által igen megviseltek szoktak lenni. Beáztatom, kitisztítom és egy tűvel visszahajtogatom a lamellákat. Egy ilyen beavatkozás után érezhető a különbség, még álló helyzetben is visszahűti kikapcsolásig a ventilátor. Amikor meg tele van retekkel akkor meg nem tudja visszahűteni, csak melegszik álló helyzetben meg lassú araszolgatásnál. Mivel nagy blokkos burkolt motor egy alulméretezett hűtővel, ezért nagyon kényes erre.
Sziasztok, tavaly kérdeztelek titeket, a hayabusam 2006 os és néha leáll, hibakód nincs, megtalaltam az okát.
Sziasztok.Akit érdekel az ne gondolkodjon
Küldtem privàtba egy üzit!
Nekem pont ilyen van,ha komolyan érdekel beszélhetünk rola.
Köszönöm !
Uh!Igen pont erre gondoltam
Ha erre gondolsz, az kizárólag 2008-ban volt (nekem is ilyen volt):
Sziasztok!Vennék K8-tól K12-ig fehér hayabusat piros hayabusás matricával.Ha esetleg valaki tud szóljon.Köszi
Az utóbbi időkben nagy "divat" a downsizing. Mind autóknál, mind motoroknál. ( És itt nem a hónaljszellőztetőket értem).
Muszáj beleférni a keretbe, amit a normák diktálnak, meg legyünk k.rvára zöldek. Amit meg is értek természetesen, pár évtized alatt jobban lelaktuk/szennyeztük a bolygót, mint az azt megelőző időben...
Na de mi motorosok, töredéke vagyunk az egész károsanyag-kibocsátásnak. Nem (csak) miattunk nő az ózonlyuk, és nem miattunk úsznak szmogfelhőben a nagyobb városok.
És nem az autósok ellen vagyok, hiszen én is használok autót, mint mindenki más... de azért na. Amíg a szétrohadt '93-as lyukaskipufogós 2.5D Transit vígan grasszál itthon (is), addig miért én/mi legyünk azok, akiknek olyan k.rvára környezettudatosnak kell lenni, és egyre kisebb motorokat "kell" venni a "zöldség" érdekében? A "kell" tényleg idézőjeles, mert ugye a kínálat szabja meg, hogy mit vehetünk.
Tényleg nagyon jó, hogy az emberiség kezd rájönni bizonyos dolgokra, de nem pont a motorgyártókat kéne b.sztatni. Van millió gyár, ami egyenként naponta több károsanyagot küld a levegőbe, mint egy csapat motoros évek alatt.
Vagy például egy négykarikás SQ7 TDi... Hagyjuk már.
Befejeztem
Nagy öngól lenne a suzuki reszerol..ha nem lenne hayabusa 3. Generacio. A japók az egyik legbolcsebb nep. Felepitettek egy olyan motort ami a vilagon egyedulallo, egy ikon. Gondoljuk at milyen nehez ma barmiben is maradandot alkotni, olyat amit a vilag minden tajan ismernek es vagy szeretnek vagy utalnak. Ez igaz a vadaszsolyomra is. Ha ezt kieresztik a pici kis vekonyka ujjaik kozul meg is erdemlik..sajnos nekunk meg maradnak a csoffadt girnyok legfeljebb
KawaBBusa Én rengeteget telefonálgattam Európa szerte az új busa iránt érdeklődve... De egybehangzóan az jött le, hogy nem állt le a gyártás, csak Európába nem hoznak már a károsanyag kibocsátása miatt... Ezért gyorsan beszereztem még egy útólsó db ot én is ezzel elleszek pár évig aztán kiderül mi lesz utána...! De szerintem nem lesz új.... Nagy a csend...
Gyári OEM 2700/db.. ha kell irj privit... :-)
Hát igen.Amit írtál azért abban sajna van igazság