Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ha a haverod annyira gyors a matraban, es mindenkit meg ver ott egy 260 kilós busaval, olyant is aki 2.00 at megy a h.ringen egy 1000 essel? Akkor az hogy lehet hogy a h.ringen egy atszelepelt fasza 1000 es motorral 2.07 et tud menni a haverod ott voltam, no nekem ez egy rejtély! 2.07 et ugy is megyek, a h.ringen a Te nyelveden szólva hogy háttal a motoron! :)
A h.ringen év vegere volt neked 2.11, (2.05 helyett) de mikor kezdtél 2.20 felett volt pedig a matraban meg vertétek Pauló Zolit is aki 2.00 at megy a h.ringen, érdekes!
Ja és az a másik busás haverom vert meg az M3 on a gyári blokkos busával! A Mátrába meg mindenkit! Azzal a nehéz busával... Bele sem merek gondolni mire gondoltál mikor azt hitted na most megmutatom és a busa meg kikerült mert útban voltál.... Na de komolyra fordítva a szót a tökömet se érdekli kinek milyen gyors motorja van... Élvezze mindenki ami van és kész!
A Hringen az a 2:20 az 2:11 volt! Egy fasza 1000res szelepes motorral voltam...! 2
No Józsi ha már annyira a Mátránál tartasz, mindig azt kellett tőled hallgatnom, hogy a Matrában egy masik Busás haveroddal mindenkit körbe motoroztok! Lehet az 1000 es vagy barmilyen mas motor! Én meg mondtam mindig erre,mert vagy nem voltak gyors emberek vagy ők nem tudták hogy verseny van! És a H.ringen tavaly tavasszal amikor kezdett pályazni a busás Jóska kiderült az igazság! Mert aki 2.20 at ment a h.ringen egy jó 1000 es motorral, az a busajaval legalább 5-10 sec. al meg rosszabb időt ment volna! És aki 2.25-2.30 at menne a h.ringen egy Busával, az a Mátrában sem annyira gyors, csak Ő azt hitte! :)
Erre a padolásra csak annyit, hogy nincs 2 egyforma mérés külömböző padon! Még a a pad ugyan olyan is! Függ a hömérséklettől gumidtól stb... Nekem 239 mutatott Végh Janinál +10fokba! Csunderlik Csabinál +35fokba 233at! Cocónak Janinál 233at Szlovákiába 234et! De a papír az csak egy dolog....
Viszont a mai nap pont idevág! Felmentünk a Mázrába Bartok Atosz Balázs Jani barátunkal palacsintázni! Jani Egy E63 AMG mercivel jött. Mondta Atosz próbáljuk már ki! Jani vitt egy kört Parádig! Pont Rali versenyzők jöttek mert verseny volt Egerbe! Ezzel a nagy nehéz mercivel úgy fékeztük ki kanyar előtt az autókat a kigyorsításról ne is beszéljünk...! Körbe autóztuk őket... Pedig galád módon lementek az útról hogy a kavicsokat dobálja fel a slick de kevesek voltak... Úgy vertük el ezzel a nehéz autóval mint buzi a faszát...! Ezt azért írtam mert lehet nehéz a busa de egy jó pilótával körbemotoroz utcán! De te ezt tudod is Feri! El is ismerted, hogy elment a busa 5.be melletted! Lehet ezt tagozni de minek! Végszónak csak annyit: akkor megy el mellettem girnyó ha engedem!
Feri! Én arra emlékszem, hogy egy teljesen gyári blokkos busával versenyeztél az M3 as autópályán! A busán semmi féle elektronika nem volt csak 2 kipuf dob.. Te egy Zx10 el jöttél amibe volt Pc gyorsváltó és egy híres ember padolta..! De a gyári busa már 5.be elballagott melletted! Így volt? Az minket sem érdekelt, hogy miért nem a legerősebb motorod hoztad ki! A lehetőség adott volt!
Soha nem az számít mit nyomtatnak ki 1 papírra, hanem hogy miként megy 1 motor, es amelyik 255 el megy be 402 m en, az megy!!!
Füllentős?:))Ez jó!:))Az én Busám 175 paci volt csak keréken,igaz Ágó mérte,de máshol biztos lett volna 195 is!:))))
Ez sem igaz így teljesen, mert nagyon pilóta függő, nagyon kuplung függő, (vagyis hogy milyen kuplungot tudsz bele csinálni,) es hogy mennyire tudod a súlyokat legjobban levinni! Mert költhetsz te barmennyit a motorra ha fasz a versenyző, vagy szaggat a kuplungod, vagy túl nehez a súly!
Látod Jóska mi esetünkben ez sem igaz, mert Te elvéreztél a végméresen full busaddal 311 nél, Én meg 314 et karcoltam az ici pici 1000 esemmel! Es az senkit nem erdekel hogy ezért vagy azért vagy hogy elbasztam valamit, az számít hogy 314 az 314, a 311 az meg csak 311! :)
Nagyon egyszerű a válasz, 2016 ra vagy abba hagyták, vagy kategóriát váltottak! De 2015 ben amikor mar Jóskánk versenyzett D1000 ben volt ott még egy street blokkos 1000 es (csak 185 ló keréken) aki oda baszott nem kicsit! De beszéljen inkább róla Jóska, de Jóska az igazat mert Te nagyon szeretsz füllenteni főleg itt a segédbusa fórumon! :)
Gyerekek! Csodák nincsenek! Minden motor úgy megy,ahogyan megcsinálják és amennyi tuningot pakoltak bele! Csak pénz kérdése....
Tudja ő, hogy végre elballag a busa! Persze ugyan olyan módosításokkal mint a girnyó!
Ne hergeld feleslegesen,mert agyvérzést kap az idegtől. Egyébként meg úgy látom,hogy Busások,meg az Ezresek két külön vallás,de nem is baj ez,mindenkinek más tetszik,és ez így a jó,kár ezen vitatkozni,nincs semmi értelme.Peace.
Mondanám Ferinek, hogy ha fordítva ülnék a busán akkor is úgy kerűlném ki mint egy pocsoját!
Az nehéz lett volna a széria blokkal,meg a 260 kilóval. Amúgy mikor Józsi nyerte az összes bajnokságot a Busával,akkor hol voltak az ezresek?
Nekem meg egy gyári új termosztát, meg a vízhőfok jeladó áthelyezése... (emellett bónuszként síkoltattam a hengert meg a hengerfejet is)
Szerintem anno ezt Én mondtam neked, és nem akartad elhinni, csak most már tudod saját tanulságból, hogy nem minden a cm3 és a lóerő és nyomaték!
Feri! Csupán fizika! Súly lóerő arány! De annyiszor elmondtam már neked....
És mentél a Busáddal akkor 8.9 et D1000 ben, mert 2 nyomatéktalan 1000 es tartja az idő csúcsot, és a seb. csúcsot is 263 km/h val! :)
A Busám 205 lóhoz volt 166 Nm, és 3500-as fordulatról rajtolva tudott 1.58-1.60-ás 60 lábakat.
Az ezresekről mindig az ősi Tdi vs. Honda vita jut eszembe. A Busa is olyan, mint a dízelek, rohadtul nyomatékos, az ezresek, meg mint a Hondák, nincs bennük nyomaték.
193le 118nm Az ezredes!