Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom neked még rengeteget kell tanulni a versenysportról! Tisztában van azzal hogy hány kilót spórolsz meg 2 magnézium kerékkel, ami ugye forgólendtömeg is egyben, könnyű segédvázzal, könnyű pályaidommal, könnyű akkuval, stb, meg ami nem publikus, és minden egyéb felesleges súly leszedésével? Mert ha tisztában lennél ezekkel akkor nem beszélnél ilyen hülyeségeket!
Akkor elég vicces gyerek vagy Te ha rád piritanak! Krisztián ügyes versenyző az biztos! Ő D1000 ben versenyzett Madarason mikor mi utolsó évben mentünk ott a fiammal 2015 ben! Ellenem nem, mert nem D 1000 ben mentem, de a fiam ellen versenyzett D 1000 ben egy 08 as Zx10 essel amit Agóé volt! Párszor Ricsi fiammal került össze a kvalifikációban és az elődöntőben, de nem mondok semmit inkább, Hosszú Albert ott volt mindig és nagyon szurkol Krisztiánnaki, és mondja el inkább Ő a verseny kimeneteleit akkor D1000 ben Ricsi fiam és Krisztián közt, mert azokat nemigen felejtette el!
Az inkább 197 lovas K8 Busa,és a nyomatéka másfélszer annyi,mint az ezredeseknek.Vajon én miért 3500-ról rajtoltam,nem 10000-ről,mint az ezresek?A széria ezresek milyen időt mennek? Persze mindenki 10 alatt megy a gyári motorokkal.Hagyjuk már.A K8-as Busák,meg az ezresek is 10.0 körül tudnak.Nyilván más,ha 100 kilós,vagy 50 kilós a pilóta.
A 200kg-os 175Le K5 1000-et ebben az univerzumban nem gyorsulja le a 175Le 250kg K5 Busa. Ennyi. Ehhez nem kell videó. Ez egyszerű fizika. A videók is csalókák mert az egyik motoron egy béna 100kg-es ember ül a másikon meg egy ügyes 60kg-os.
De ugyan az az ember jobb eredményt fog elérni a könnyebb motorral. Mert könnyebb.
Ha ehhez neked videó kell vagy bármilyen magyarázat.....
Nekem Józsi mondta hogy nem mentek gyorsan, Ő 2 személlyel megy és csak nyugodtan, ha Én hazudok akkor Ő is hazudott!
Nem egy helyen.De én egy szezonban minden pályán tudtam a 9.5-öt stabilan,Krisztián is akörül ment. Abban viszont biztos vagyok,hogy ő is,meg Albi is 9.4-et tudott volna a Busámmal.
A szerinted az jó,de ezt még mindig nem látta senki. Valami bizonyíték kéne,mondjuk egy videó.
Inkább 200 az a 170.A 170 a száraz súlya a 200 meg a teletankolt,motorolajjal,hűtővízzel,akksival.
Krisztián többszörös bajnokként egy Babettával is lenyomna.:)Az első vele kapcsolatos hozzászólásom meg vicc volt,de azt csak Albi értette valószínűleg.
Ferikém,hogy feltételezhetsz Rolam és REpelik Jozsi Barátomrol olyat hogy Mi 100-120 km/órával turázunk! Mi szigoruan betartva a KRESZ előirásait max. 90-nel közlekedünk még 1 személlyel is.Kikérem Magamnak ezt a feltételezést,meg Te tudod a legjobban hogy a Busa nem is tud 120-at menni főleg nem két személlyel!Az ezresek azok igen azok mennk még talán 130-at is!!!!!
Tibi, ezeket ugy sem tudod meg magyarázni 1 Busásnak, hogy FIZIKA az egész! Ezért döntöttem anno egy 170 kg os motornál és lehetőleg minden erőt kihozni belőle!
És arról ki tehet hogy Te nem álldoztál a motorodra, és most meg jössz minden mende mondával? Krisztiánnal kapcsolatos első hozzászólásodban leirod a girnyóját hogy jobb a busád, utánna meg jössz hogy a te motorod gyenge, az ővé meg nem! No ezen menjen el valaki! Az egyértelmű, akár milyen motorról legyen is szó, ha azt akarod hogy a motorod jól menjen arra sok lóvét kell rákölteni, mert csodák nincsenek, se busánál, se zzr 1400 nél, és semminél! Én anno ugy gondoltam 2008 ban hogy az új Busa gyári blokkal iszonyatosan megy majd, de tévedtem, (lásd Te motorod) mert egy HRC Honda haza vágta, és én nem akartam semmien körülmények közt egy néhéz (260 kg) busára blokk tuningot, azt most nem magyarázom el hogy miért! Ezért maradtam egy full tuning 1000 esnél, ami csak 170 kg!
Ja de ha ezresről beszélünk a szög gyári biztos S1000RR bucira veri ha a GSX-R nem is.
Egy szög gyári K5 1000 mindenhogy lenyomja a szög gyári K5 Busát. K8-K8 viszonylatban is.
Ez egyszerű fizika A K5 ugyan olyan erős és 60kg-al könnyebb, a K8 gixer meg kicsit gyengébb de szintén fél mázsával könnyebb. Mind a kettőben van végsebesség korlát szóval hiába menne 315-öt a Busa a gixxer meg csak 305-öt az nem fog megtörténni. A gixer jobban fog gyorsulni.
Ha szög gyári.
Szerintem.
És ez 1 helyen volt 1 időpontban, mert ez nagyon fontos az időjárás és a mérőegység miatt???
Ugyanolyan példát hoztam fel, mint te az előbb. Tuningolt gixer 1000 a széria blokkos Busa ellen, te meg a tuningolt HRC blokkos CBR 1000 a széria Busa ellen. Olyan példát még nem hozott eddig senki, hogy a szalonból kitolt szöggyári ezressel lenyomtam a Busát egyenesben. Vajon miért van ez? Mert nincsenek ilyen sztorik. A Busa egyenesben jobb a girnyók meg kanyarban. Amennyiben gyári dolgokról beszélgetünk. Ha pedig tuningról, akkor mindig az a gyorsabb, amelyikre több pénzt költenek, ahogy Albi is megírta már.
9,38 a 9.4 ellen, igen jobb. :)
2005-ös Busara szeretnék hátsó és oldalsó dobozokat, tudtok segíteni tartó konzol gyártóban?
A legutolsó szavad, ha "gyenge", látod Te magad leirtad! :)
Érdekes, előbb még azt mondtad: Ebből egyértelműen következik, hogy jobb a busa!
Az úgy lehet, hogy az ő motorja rommá volt tuningolva 230 lovas volt az ő elmondása szerint ugyanis megkérdeztem tőle (de ezt te is látod a sebességéből),míg az enyém csak 205 lovas volt. Azt meg aztán hiába húzatod le, ha gyenge.
Maico685, és az meg hogy lehet hogy akkor 2017 máj 1 én Madarason (amiről előbb pont beszéltél Krisztiánnal kapcsolatban) Te D1000 ben Busával lehúzatva 9.55 ös idővel és 236 os sebességgel kvalifikáltál? (Albert fel is tette előbb a kvalifikációs listátokat) Krisztián pedig 1000 essel 900+topban lehúzató nélkül 9.4 el és 247 es sebességgel kvalifikált! És ott akkor mindenkinek egyformán volt ellen vagy hátszél és ugyan az a gép mérte az időt mind kettőtöknek! És ami a legfontosabb, egy lehúzatott d1000 es motort, ne hasonlitsunk össze egy street futóműves motorhoz, mert alapból kb. 3 tizedet hoz 1 leültetés lehúzatás! És Krisztián lehúzató nélkül is adott neked 1 tizedet, és 11 km/h át, és ha még Krisztián is le lett volna húzatva akkor mi van, hűű még többet kaptál volna! No akkor ebből egyértelműen következik, hogy ....... ! :)
De Én ezt most minden sértés nélkül irtam le, csak reagáltam a hozzászólásodra, és leirtam a valós 2017 máj 1 madarasi versenyeteket, mert ott voltam nézőként!
Köszönöm a megtisztelő bizalmat bartokatosz, de vélhetően nem fogok Hayabusát venni, ez eldőlt 2008 ban a HRC Honda ellen az M3 on, akkor még gyorsultam és útcán is motoroztam! Én a H.ringen és más pályákon szeretek "gyorsan" menni, és nem pedig 100-120 al 2 személlyel Repelik Józsiékkal túrázni, ez sosem volt az Én világom! És van egy pár "rendes" motorom ezt Repelik Józsi pontosan db számra tudja!
Hogy egy klasszikust idézzek, mindenki ki van híva!
Hello Uraim! Szerintem Ferit válasszuk meg Tiszteletbeli Tagnak / még ha nincs is Busája/annyit osztja itt az észt,ha venne VÉLETLENÜL egy rendes MOTORT akkor teljes jogu Tag lenne és jöhetne velünk MOTOROZNI,de csak akkor ha nem gyorsulna le MINDENKIT!