Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Emlékszem, mikor két éve Krisztián ment Kunmadarason egy 9.4-et,én meg előtte egy 9.38-at Kiskunlacházán. Ebből egyértelműen következik, hogy jobb a Busa.
A HRC blokkos CBR 1000-es hány lovasra volt tuningolva? Azt nem inkább egy tuningolt K8-as Busával kellett volna összehasonlítani?
Nincs galériám, de megtaláltam a bejegyzések számát. Tavaly március végi bejegyzés. Itt vannak a képek: #5438232 és itt van a leírás hozzá, ha meg akrod csinálni: #5438494
Köszönöm higgadt ,nem kekeckedő ,rosszindulatú válaszodat ,megértettem ,mindjárt másabb így!ismét csak a tisztánlátás miatt: -Krisztián nem csak a barátom,de az unokatestvérem is! Az ő motorját is Pekker Lalibá simogatta ,mint ahogy az enyémet, F.Sanyiét és most a Józsiét is....és arról az ezresről beszéltem!
- és igen, szükségem van a gyakorlásra-mivel véletlenül sem tartom magamat PROFINAK( itthon senkit sem gondolnék annak,max a Lencsés Danit de ő meg teljesen más tészta!!!) , csak egy lelkes amatőr vagyok ,aki szereti ezt a motorsportot csinálni és nem napi 2-3 -at menni,( biztosan te is tudod h a superstreetesek sem azért nem mennek többet mert unják v nincsen kedvük,v mert ők már annyira PROFIK ,hanem mert túlmelegednek a motorok,kuplung és egyszerüen nem tudnak többet menni egy nap!!!!!!!)hanem minnél többször odaállni ahhoz a vonalhoz éés lesni azt a " karácsonyfát" hogy mikor rajtolhatok végre!!!!!! Mindenkinek ajánlom,aki ügyes,ráérez ,tetszeni fog neki!!!
Szia ALBERT! Reagálok rá mert nem megyek már 5 éve Lacházára, és 2 dolog ami nem ugy van a részemről ahogy gondolod! A régi Busával akkor mentem már amikor 2005 ben gyári blokkos de "erős" K5 1000 em volt! Ne is haragudj meg de nem is mondok inkább semmit róla mert a régi busások előtt minden leszek! 2008 ban mikor kijött az új busa, Kecskemétről a rodeo rideből megkaptam 1 egyész hétvégére egy új teszt busát yoshimura kipufogóval! Ez már jól ment, ha belendült, de szőke gabi barátom (2005 superstreet bajnoka) állva hagyott a bár honnan inditottunk HRC blokkos cbr 1000 essel! Motort is cseréltünk és ugyan az volt! Úgy hogy nem szartuk össze magunkat az új busától, de egyébként jól ment, persze mihez képest! És azért hoztuk el direkt a uj busát kecskemétről, hogy autópályán mit kezd 1 Végh tech HRC blokkos honda ellen, mert ugye a cm3 az cm3 és azért a széria 1000 eseket akkor megverte végre a busa! Akkor ugy döntöttem hogy egy jól megcsinált 1000 es kell nekem és nem busa! Tehát hidd el tudom mi az hogy gyors motor, nem véletlen nyertem meg többször a végmérést madarason! Fizika ez az egész, súly le arány, tehát hiába van 1340 cm3 200 lóval, ha 260 kilót kell vinnie, mig egy másik motor csak 180 kiló, és az a plussz 80 kg rengeteg lőerőt elvisz!!!!! Lásd pl. Búzás barátod hogy elporolta a mezőnyt 1000 essel 900+topban ZZR 1400 ÉS Busák ellen, ha jól emlékszem 2016 ban! A másik meg az lenne, hogy kritizálod Madarast hogy nem lehet elégszer menni! Én meg ugy gondolom hogy 1 jó versenyzőnek nem is kell 20 x menni egy versenyen, (esetleg a kezdőknek a rutin hiánya miatt) menjen 4-5 öt de az jó legyen!, és azt tudja a döntőkben is a jó reakció idővel, és persze a kuplungod sem fogy el akkor a döntőkre, ellenben elfogyhat ha 20 x mész! Nézd meg a nemzetközi mezőnyben superstreetben pl. 1 nap 2-3 at mennek maximum, nem véletlen! Ennyit szerettem volna elmondani neked!
Akkor azzal nagyon jól jársz Feri,nem llesz vele semmi gondod! józsit meg nem igazán értem.......
Délután jöhetsz érte!
Már megint??? De gyorsba adok érte X00000 et, a tartalék kerekekkel eggyütt, és mindenki jól jár! Te nem kockáztatod tovább a testi épséged a H.ringen, nekem pedig lesz 1 tartalék Pekker blokkom pályára, a többi meg megy eladásra! Gondold meg, soha vissza nem térő alkalom!
Nagyfiúk vagyunk már,tapasztaltak is,ezek nem vita tárgya szerintem:- nyílván h a Józsi sem mondja,gondolta komolyan h a busával jobb köridőket lehet menni a H ringen vagy máshol...mert akkor mindenki busával versenyezne és nem 600- vagy 1000- el!- de nem így van...sokkal kezesebb az ezres még utcára is sokkal motorozhatóbb!- szerintem!!!( és látod Feri most is neked adtam igazat!!!) Mint ahogy az is egyértelmű,hogy gyorsulásra mindkettő motor egyformán alkalmas ,mivel a világon mindenhol vagy busával vagy gsxr1000, vagy zx14 és zx10- el , h2- vel mennek!!!!- azért nem mennek a többi motorral( kivétel azért van persze!) mert nem igazán alkalmasak rá(R1,cbr....)továbbá az sem lehet kérdés,h a busa sokkal inkább való túrázásra mint az ezres!!!! Mindkettő megy 300- at,de a busát nem kell világba forgatni érte és eközben nem is issza le a gatyát rólad és még le is tudsz majd szállni róla 500- vagy akár 1000 km után is! Az ezresről ez nem igazán mondható el.....de mindketőő motor nagyszerű a maga kategóriájában!!!!!- végül Ferinek- csakis a teljes igazság miatt:nem azért nem járok Kunmadárra,mert egyszer kikaptam a görög csajtól( akinek a motorja kb 3 millával többe volt mint az enyém....és 8 évvel fiatalabb....meg min 80 kilóval könnyebb volt..... és igaz h egyszer kikaptam tőle de elötte háromszor - mint ahogy a mellékelt qualifikációs végeredmény is mutatja!!!!-elvertem azt a nagyon erős és kurva gyors(8-10 km/ órával gyorsabban ment be a végén... ezrest!!!! Ezt csak azért írom,mert te mindig csak arról az egy esetről ódázol!) hanem azért mert túl sok az induló és túl sok a kategória és a3 nap alatt ,6x tudtam menni !!!!!!!!!!!!!!!ez szerintem nagyon kevés és egyébként ugyanezért nem mennek már oda mások sem...... holott,vitathatsttlanul az a legkomolyabb versenysorozat- de nem a leg versenyzőbarát( a menetelek számát illetően)de a Józsi megígérte h idén más lesz! -Szóval lehet lenézek majd! röviden- tömören ennyi....ja még vmi: valószínüleg h azért nem érted h mit szeretünk a busában ennyire,mert még nem mentél vele....lehet h a számok néha azt mutatják,hogy gxorsabb,jobban gyorsul az ezres,DE AZ ÉRZÉS AHOGY TOL A+300CCM MIATT EZ SOKKAL KOMOLYABB- mondom ezt úgy hogy mentem én is jó gyors ezressel....de skkor sem éreztem rajta semmi különöset- és ezt ne vedd sértésnek megint,csak próbáldd ki egyszer- kétszer és megérted!!! KÖSZÖNÖM HOGY HIGGADT FEJJEL VÉGIGOLVASTAD FERI ÉS NEM REAGÁLSZ RÁ!- ha nagyon szeretnél még erről diskurélni,akkor 7- én Lacházán megtalálsz és dumálhatunk róla.....
Köszönöm Feri! De lehet nem jön már össze a Hring mert eladom a girnyót....!
20 éve nem volt a Mátrában motorverseny, Autós hegyi felfutóverseny az szokott lenni, Parádsasvártól a Galyatetői elágazóig! És mivel pár éve új aszfaltot kapott ez a szakasz, próba képpen tavaly szerveztek az autók után mindkét nap du. a motoroknak 3-3 mért menetet! (1-1 az elsők abból edzés) Az interneten lehetett nevezni, nevezett is kb. 35 motoros, de csak kb. 8-10 motoros indult mind 2 nap! Mivel elég kevés induló volt, ezért nem tudni hogy lesz e idén Parádsasváron motorverseny! Meg azt elmondták a szervezők akkor, hogy vigyázzunk nagyon mert ha lesz valami sérülés akkor lehet többet nem engednek motorversenyt rendezni ott, hál istennek nem volt bukás! A fő dijazás az nem a legjobb idő alapján történt, (de azt is dijazták, Végh Jani nyerte mind 2 nap) hogy ne hajszolják bele a motorosokat bukásba, hanem mindenkinek a 2 futamja közötti legkissebb idő különbség alapján! Ezt Én nyertem az első nap 3 tized különbséggel! Agregátort azt vinni kellett a gumimelegitéshez, mert nem volt áram! Nagyon jó volt egyébként sok nézővel, a nevezés 70 euró volt naponként!
Én mar csak annyit mondok neked, ha lesz idén is ez a Mátrai motoros felfutó verseny, varunk a Busáddal nagyon sok szetetettel, de azert ne fordirva ülj fel! És a H.ringen sok sikert az 1000 essel a 2.11 alatti időkhöz! Ja és igen nincs erős 1000 es, de nem is kell, mert csak 170 kilós!
Feri! Még a végén én fogom kellemetlenűl érezni magam... Én jöttem ide fikázni a busákat Én csak a tényeket, személyes tapasztalatom, élményem mondtam el arra, hogy azt mondtad a busa nem megy! De ha nem megy akkor, hogy vert meg téged? Erre azt mondtad az egy gyenge 1000res volt! ( Miért van erős is? ) Viszont a busa meg gyári volt! Utána azt írtad az nem a pilóta érdeme volt hanem a busáé! Na most akkor, hogy is van ez? Akkor csak nem gyenge a busa? Na de mondtad, hogy nem lehet vele kanyarodni ... Erre montam lehet azzal sokat Mátrázunk ott azért sok ezredesnek könnybe lábadt a szeme még a haverodnak is mikor mentünk vele! Erre azt montad, biztos nem húzta neki vagy azok nem is tudnak motorozni...! Teljesen mindegy mi történik folyton az ellenkezőjét mondod! Én soha nem mondtam, hogy gyorsabb a busa a Hringen...! Nem oda tervezték ezt mindenki tudja! De utcán meg állja a helyét és ki fúja az orrát sok motornak! De ezt te is tapasztaltad! És addig ezt is vallom míg nem jön valaki és be bizonyítja az ellenkezőjét! Bár mostani helyzetbe lenne is esélye mert járatós a motorom! Tudod Feri mondtam már, ha fordítva ülök rajta akkor is jobb vagyok! És szemtelenebb!
Na, de 100 szónak is 1 a vége! Én ilyen butaságon senkivel nem szeretnék vitázni, összeveszni! Főleg nem veled Feri! Évek óta szívjuk egymás vérét pont most vesznénk össze ezen a butaságon? Hisz mindenki tudja, hogy ha fordítva ülök a busán akkor is jobb vagyok!
Jó mocizást mindenkinek!
az a verseny lesz iden? nevezni lehet? ki szervezi? mert en sehol se talaltam meg infot...
Ja és hogy a legfontosabbat ki ne hagyjam, amikor meg tavaly nyaron ott volt a lehetőség a Mátrában lezárt pályán, a Mátrai helyi motoros felfutó versenyen, akkor meg fül farok behúzva mert veszélyesnek találták a versenyt lezárt pályán! Persze akkor nem volt veszélyes forgalomban autók közt amikor mindenkit megelőztek, es nem volt ellenfél nekik, mert ők a leggyorsabbak a Mátrában! Én ott voltam a Matrai hegyi felfutó versenyen es indultam 1000 es gsxr el, én is veszélyesnek talaltam mert a szalagkorlát nagyobbat üt mint a H.ringen a kavicságy, de nem csinaltam a számból segget! Természetesen a versenyt Vegh Jani nyerte meg Cbr 600 al!
Ridingsoul! Maximálisan 1 et értek veled és teljesen igazad is van! Csak ott a baj hogy egyes fanatikus Busás urak teljsen megvannak arról győződve hogy Pl. a Mátrában sincs ellenfél nekik! Pedig ez nem igaz, csak kell hozzá 1 kis józan ész, ami nem mindig adatik meg az elfogultság miatt! A 600, 750, és az 1000 esek pálya versenymotorok, a busák meg túrasportmotorok!
Köszönöm a választ! Külön galériád nincs esetleg? Próbáltam visszalapozni de nem találtam egyelőre semmit. :/
Én íg yhasználom. Az enyémről képet is találsz a fórumon dobozolva. Illetve leírást, hogy hogyan sikerült feldobozolni, hogy tetszetős és praktikus is legyen.
Nehéz erről véleményt mondani, hoszen ez alkat, megszokás és sok minden függvénye. Én magas vagyok, emiatt nekem kényelmes túrázásra, mivel nem fekszem rajta, csak kicsit dőlök előre. Nekem nem jön be a normál túra egyenes üléspozíció, így számomra tökéletes. Tavaly skóciáig mentem vele. Minden rendben volt, megbízható, erős, mindenhol megállja a helyét. A dobozok jól pakolhatók, viszont kicsit elvesznek az utastól helyben, előrébb csúszik a lába a lábtartón, ezt meg kell szoknia. Illetve figyelni kell, hogy szélesebb lesz a gép, nem fér el ott ahol a tükrök igen, szal ezt is meg kell szokni.
Én bátran ajánlom a busát túra célokra.
Én tapasztalataim szerint a ZZR-t választanám.
Ha számit a véleményem akkor Concourse . Azaz ZX14. A dobozos. Nekem nagyon bejön. De ugye ízlések és pofonok
Lelkemből szóltál.
Hali!

Van köztetek aki kifejezetten túrázásra, akár dobozolva használja a Busáját? RSV után keresnék valami sporttúrázót, de még nem sikerült dönteni. Jelenleg eléggé a Z1000SX felé billen a mérleg, de szemezgetek a ZZR és Busa motorokkal is. MT10 nagyon tetszetős lenne, csak sokallom az árát egyelőre. Ha valakinek van tapasztalata több hasonló típusról, örülnék egy összefoglalónak. :)
Olvasgatva az eddigi felemelő vitát...
Busásként én is milliószor megkaptam különféle emberektől, hogy minek az, dögnehéz, "haccázassal-ezressel" körbemotoroznak, csak egyenesben lehet menni vele, stb.
Eleinte még az ember próbálja megértetni magát az ilyenekkel, hogy nem azért vettem Busát, mert az a legjobb-leggyorsabb, hanem mert az tetszik.
Nem köridőket akarok döntögetni és lapon menni minden kanyarban tizenezres fordulaton. Hanem mert kényelmes, erős, nyomatékból megy és szerintem szép. És ha az ember hajszolni akarja, akkor igenis kell vele ott küzdeni, ahol a sportmotorok szinte maguktól befordulnak a kanyarba.
És még 20 éves konstrukcióként is megállja a helyét - talán?
Már jó ideje van nála gyorsabb, erősebb - könnyebb meg pláne.. oszt? Kif.szt érdekel? Mindenki vegye azt, és motorozzon azzal, ami neki tetszik. Én maradok.
De igen, van a melóhelyemen pár hibrid, és elektromos autó, azokat sem kedvelem. Amúgy meg ezt viccnek szántam, én Busás vagyok, és már az is maradok.
"Kedvet kaptam ezrest venni! " Már semmi más bajod nincs??