Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jobbulást kívánok nektek!
Dodor igazat beszél, jól latja a haya-motoros kapcsolatot, nekem is 1előre túl nagy a 2008 utáni haya,mint test nagy. meg most a hasam is nagy lett
Valmont mihamarabbi felépülést kívánok nektek!
mihamarabbi felépülést kívánok nektek. ez sajnos benne van a pakliban. csak a kedv maradjon meg
Mihamarabbi gyógyulást nektek.
Jobbulást!Mi történt?
Nem tudom ki vagy de jobbulást!
Szevasztok!

Mindkettőnknek csuklótörés és műteni is kell. De egyben vagyunk!
A második generáció nyilván sokkal jobb,hiszen benne van legalább 10 év fejlesztés.Aki ment már mindkettővel,az nem is mondhat mást.A környezetvédelmi normáka betartását is megértem én,de nyilván egy vicc az egész,legfőképpen azért,mert a motor legtöbbünknek nem napi használatú eszköz,hanem nyári hobbi-;és/vagy sporteszköz,tehát nem füstölnek egész évben,nem égetik a benzint,nem állnak dugóban,nem szennyzik a városokat.Arról nem is beszélve,hogy mikor megvettem a K8 Busát,azzal kezdtem,hogy messzire hajítottam róla a ronda,és halk gyári kipufogórendszert,katalizátorostul,és ment rá egy Yoshimura,és ahogy nézem a versenyeken,és az utcán a legtöbben így vagyunk ezzel.Tehát a törvényalkotók nem nagyon érnek célt,de legalább a gyártókat,és közvetve minket is feleslegesen szivatnak.
Igazad van,ezt a motort mindenki a nyers ereje,és a gyorsasága miatt szereti.Na meg egy legenda.
Mikor lesz a záró busa találkozó Pécsen?Szokott olyan lenni úgy?Jol tudom
UTOLSÓ EMLÉKEZTETŐ!

SZOMBATON BUSA BALATON KÖR!

Részletek a #5559977-es bejegyzésben!
Hát ez még nekem koncepció rajznak tűnik. Az elmúlt években sokféle rajz volt arról, hogy milyen lesz az új. Hiszem ha látom!

Sajnos kicsi esélyt adok neki, hogy lesz egyáltalán. Tény, hogy a busa egy legenda és a Suzuki nem hülye annyira, hogy egy ilyen legendás nevet eldobjon. Viszont az is tény, hogy sok fejlesztés kell, ha az európai normákat tartani akarják, pláne úgy, hogy a jövőben életbe lépő korlátozásokat is teljesítse. Ez pedig költséges, viszont a Busa rétegmotor, alapban kevesebben veszik, mint mást és ha az ára még magasabb lesz, akkor méginkább csökken a vásárlók száma. Szóval szerintem nem dobják el a nevet, de idő, mire újra lesz belőle gép. Jó példa az SV vagy a Katana szerintem. Ezek is jó nevek, jó motorok voltak de eltűntek évekre, mire újra előhozták őket. Persze a Busa ennél nagyobb név, de szerintem akkor is itt még idő, mire lesz ebből valami.
Persze tévedhetek és lesz új. Legyen úgy! Viszont akkor az biztos hogy 6-7- milla lesz az induló ára, amit nem sokan engedhetnek meg maguknak. Szal legtöbben csak csorgatni fogjuk a nyálunkat akkor is, ha lesz új.

Egyet kell értenem azzal a felfogással, hogy minek a sok elektronika. Ugyan én más miatt mondom ezt, mint az előttem szólók. Szerintem kevesebb elektronika = kevesebb hibalehetőség.
Viszont a valódi oka annak, hogy miért vannak nagy, akár 1,5-ös motorok, illetve miért van a sok elektronika és a turbó, az sokkal prózaibb. Egyszerűen azért, mert így sokkal könyebb teljesíteni a környezetvédelmi normákat, mint ezek nélkül. Ennyi. És mivel a gyártók abból élnek, hogy minél többet adjanak el és ha nem tudnak egy piacra belépni a normák miatt akkor az nekik veszteség, így minél hatékonyabban akarják ezt áthidalni. Az ABS is csak ezért került bele a második genbe, mert előírás lett az EU-ban (és szerintem nem is volt hülyeség). Szerintem erről szól az egész.

Sajnos persze ennek mi, rajongók isszuk meg a levét. Árban, teljesítményben, kezelhetőségben, hibalehetőségben és minden másban.
Azért azt ne felejtsük el, hogy az első és második generációs Busa között óriási a különbség kezelhetőségben és megbízhatóságban. Bármennyire is vannak elvakult első gen. hívők, azért be kell vallanunk, hogy a második generáció jobb lett. És sok elektronika, turbó, kütyük ide vagy oda, azért csak egyre jobb lesz amit fejlesztenek, amibe a tapasztalatot beleteszik. Szerintem.
20 éve járok Hayabusával, sosem hiányoltam a mostani modern elektronikát, inkább elmentem vezetéstechnikázni, ( még rendőrökhöz is), régebben a Szabó Attila féle Hungaroringes tanfolyamokon is voltam, ott lehetett annyit tanulni, ami közútra elég. Sok vészhelyzetet úsztam meg az ott tanultakkal.
Amúgy ez a terv nekem sem rövidített, sem hosszabbított villával nem tetszik, (esetleg lehetne fölfelé/lefelé is torzítani, úgy sem tetszene) inkább reszelgetem az öreg vasat,ami 72000 km után is hibátlanul működik.
Lehet, hogy én vagyok régimódi, de ezt a motort nem az újítások miatt szeretem.
Az okos döntéshozók azt nem látják,hogy aki hülye,az bármilyen motorral kinyírja magát,nem kell ahhoz 1300 köbcenti.
Meg amúgy is volt a Busán teljesítmény kapcsoló,tehát ha valaki félt vagy balfasz volt,akkor le tudta butítani.Mondjuk nekem eszembe nem jutott kipróbálni a gyengébb módokat,pedig nem vagyok egy Rossi,de nem azért vettem el,hogy ne kaparjon el,amikor odaverem neki a tüzet.
Na ez az amit biztos nem engedi meg az Unio,,csak full biztonsági elektronikáva / nem kikapcsolhato kanyar ABS állando kipörgésgátlo stb.../l meg Euro 6-tal engedi be a területére,az ezres vagy annál nagyobb sportmotorok /amik 200 lovasak/közutra feleslegesen veszélyesek a sok nyomorék brüsszeli döntéshozo szerint....
Hát szerintem is lesz vagy 6 Milla,plusz a túrboval szerintem is a lelkét ölik ki,meg a sok elektronikával is.
A nyers erő amitől a busa híres lett szerintem.Mikor nincs semmi szar elektronikai segédlet,csak te vagy meg a nyers erő.És ha valamit elbaszol akkor az keményen megbüntet.
Én azt nem értem,hogy miért ezt a turbós-kompresszoros dolgot erőltetik.Inkább a Kawa Zzr 1400-nak kéne köbcentiben utána menni.Lehetne a Busa is 1.4-es,vagy 1.5-ös. Értem én,hogy könnyebb a kisebb blokk,meg bármekkora teljesítményt ki lehet venni feltöltéssel,de szerintem pont a lelkét ölik ki belőle.A nagy szívónak nincs párja,amúgy is van már egy Kawa H2,igaz,az meg megfitzethetetlenül drága az átlagembernek,még a németeknél sincs sok belőle.Kíváncsi leszek,hogy mennyire lesz jóárasítva,bár az új ezresek ára alapján nem lesz olcsó.
Sziasztok!
2002-es Hayabusához keresnék komplett blokkot.
Ha valaki tudna olyat ami jó szóljon.
Köszönöm
Vagy nem
De álltalában az ilyen képek 60-70%_ban hasonlítanak majd az eredetire.
Nem biztos,hogy pont ilyen lesz.Én annyit hallottam már több kereskedésböl,hogy idén Novemberben lesz bemutatva de csak jövő év végén lesz elérhető.Az,hogy milyen lesz pontosan meg milyen motorral azt gondolom idén Okt-Novemberben derül ki.
Rendelhető lesz rövid tengelytávval is !