Az én motorom elég stabil lesz,mert szinte gyári!
A lelkesedés nagyon fontos,ha elfogy akkor nincs értelme kitolni a vasat a garázsból!Az hajtja a motort igazán nem a Mol 102-es!
A tiéd hasonló,mint az osztrák nitrós vasak voltak a superstreetben,amik nyújtott lengőkarral is emelték az elejüket,és csak 4-ben voltak szinte a földön.
Az a komoly,hogy neked meg lett szüntetve az első rugózás,ahogy nézem fulre össze van tolva a villád a kerék hátul,és még így is emelgeti az elejét.
Nem tudom ez min múlik,mert az ezresek rövidebbek,könnyebbek,és mégsem ágaskodtak annyira.
En is ugy gondolom hogy elso a motorero es a technika. Persze a pilota ne legyen fakezu vagy tehetsegtelen mint en de egy kozepes reflexxel eros technikaval a dobogo szinte garantalt. Fontos hogy a motor es a pilota stabil legyen vagyis ha valaki tudja az 1.6 60 labat fixen hozni s a motorja stabil akkor rendben lesz.
Van egy par videom mindenkirol s valoban neked soxor emelte az elejet szinte vegig az elso 200 meteren. Akiktol en szemely szerint a dobogot varom a kakonyiadam az egrygabi es az albi. De ha esetleg jon az uj ember a te motoroddal vagy a kiralypeti visszater esetleg az orbanjoci is itt megy vagy a zx12essel a kollega is tudna mennii stabilan akkor nagyon komoly a mezony es barki lehet elso. Jaaa es persze Maico mester is itt van foleg hogy lesz egy csoda elso gumija amivel garantalt a 9.3..
S ha a lelkesedessel gyozni lehetne azt hiszem Maico kollega lenne a bajnok
Nagyon nehéz volt a földön tartani az elejét 200m elhagytam és még a levevőbe volt az eleje sokszor! véleményem szerint sok minden a motoron mullik...! Pár fotót találtam nosztalgiázni.
A 4 milla nem biztos, hogy elég lesz....! tapasztalatból tudom! De nem lehet kezelni D1000 be olan erős lett 2015 be 239 le 172nm viszont 2016 ba még locsoltan rá keveset és 243le 176nm lett. Szóval a pilótán is meg a motoron is áll vagy bukik a dolog. De inkább a motoron... Nézd a tényeket:
Itt úgy letajtolnak mint állat.... Viszont a célba 2 motorhosszal nyertem... 200m után el mertem tekerni a gázt! tehát hiába rajtoltak le sokszor Albinak is sikerült de 100m után elmentem. Pedig 103kg vagyok... tehát a jó erőss motor dominál azért.
Csabi ha spórolni akarsz a gumival,lánccal,benzinnel,akkor vannak igen szinvonalas lassúsági versenyek is
A sok- sok elmélet úgyis majd a pályán dől el,hogy működik- e,de legfőképp a PILÓTÁTÓL függ minden!!! Van egy nagy trükk: Húúúúzni kell neki a gázt!!!!!
Egyenlőre még elég lesz magamat legyőznöm, meg fel kell nőni a feladathoz,azt hiszem van egy pár év hátrányom a többiekhez képest, nagyon sokat kell még mennem,hogy meglegyen a rutin,adok magamnak pár évet, aztán kiderül,hogy nem vagyok-e kutyaütő!:))
Erősen rá kell gyúrnom még a reakcióidőre is, mert a legtöbben már visszafelé jönnek, mire én elindulok.....
Persze a te vasad könnyű,és erős volt,de nem aggódok.Most elöl nagyobb lánckerék van, hátul még kisebb,azt még nem mondom mekkora,de ha nem lesz jó a gumihoz,akkor majd cseréljük.Az idei év kísérletezéssel fog telni.Köszi a jótanácsokat,örülök,hogy már a versenyeken is próbáltàl segíteni nekem, ahogy a többiek is.Figyelek,és tanulok.
Akkor marad a kéjgáz,az biztosan megtolja a vasat!:))Ha nagyon visszafog,betapad,akkor még mindig lehet rövidíteni az áttételen,hogy agresszívebb legyen, legfeljebb majd egyel többet gangolok!:))Csak a szériaközeli ezresekkel tudok meccselni,az okosítottak már csúnyán elkenik a számat,de legalább mindig lesz motiváció a további fejlődésre, fejlesztésre.
Leengeded 0.8 ra és ha kapar 0.6 ra és hidd el olyat fog tapadni, hogy rottyon leszel! Nekem ez a ( régi Shinkó ) fogott akkorát, hogy 3.ba kerékre állt! Viszont ha nincs elég power ez visszafelé is elsülhet! Akkor viszont nem teljesen kell állnod a ragacson, hanem a szélén kell rajtolnod! De majd rájössz magadtól mindenre! És neked a -1 43 as áttételt javaslom!
azert ovatosan azzal a babfingo ramair tuninggal tiszta oxigen jobban segitené a motort mint a kitudja milyen osszetetelu fingosair
Csak nehogy a sinkoval jobban betapadj es elmaradjon a varva vart eredmeny
A lenyeg hogy szurkolunk neked Maico hajra hajra
Mutasd meg a puhapocsu ezreseseknek ki a fonok
Azért mindenki fejleszt idénre,meg tavaly is futott valaki Gsxr ezressel 9.1-et,szóval igen szoros lesz az eleje!
Tuti hiányozni fognak a brutál rajtok!
Kunmadarason még csak ismerkedtem az átépített vassal,Tökölre értem csak össze vele,Lacházán meg az utcai gumival nem találtam a tapadást,de remélem idén a Shinkoval már menni fog,még a csúszós fertőszentmiklósi aszfalton is....... :)
Igen,mert Tökölön a lehúzatás miatt superstreetben kellett menni,de nincs jelentősége,ott is csak az idő,meg a buli érdekelt!:)Idén már mindenhol D1000 lesz.
Kunmadáron a motorral átépítés után tudtam egy ismerkedős 9.9-et futni,de idén remélem ott is sikerül majd lemennem legalább 9.6-ig.Ja meg utcai gumival mentem,
most meg Shinko lesz. :)
Majd sok babot kajálok verseny előtt,akkor lesz hátszél rendesen,még a ram air-be is bevezethetem. :))
Kiderül a vallatáson! Kiváncsian várjuk mi lesz! Az első versenyre kimegyek a többit nem igérem hiszen idén inkább motorozni szeretnék mint hőgutát kapni a napon! De természetesen mindenkinek szurkolok! ;)
Biztosan nem fogok indulni a széria Busával sem! Meg mással sem! Egyenlőre elég volt! De teljesen mindegy én indulok-e az én motorom fog nyerni ismét! :))))))
Természetesen a legjobb pálya az Kunmadár! Lacháza is évről évre jobb! Viszont a többin évek óta semmi változás! De engem már nem érint viszont nektek még érdeketek, hogy változtassanak, hiszen a versenyzők miatt mennek a nézők!
A lelkesedés nagyon fontos,ha elfogy akkor nincs értelme kitolni a vasat a garázsból!Az hajtja a motort igazán nem a Mol 102-es!