Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor ott még a 40 kilósok nyernének,én nehezen tudnék lefogyni a 85-90-ről!
Bizony az erő az sokat dominál! Kunmadaras számomra a mérvadó! 402m 255 - 258km/h ra gyorsulok! 200m 208 - 211km/h ra! Úgy hogy az elejébe benne hagyok legalább 2 tizedet mert nem tudok rendesen elrajtolni és a 60 lábam 1.6.0 1.6.2 i! Na ennek 1.5.0 nak kellene lennie! Orbán Joci 1.45 ös hatvan lába azért jelent valamit! Azt még gyakorolnom kelletett volna! De reméljük a mostani tulaj meg tudja ülni majd rendesen! Én már nem is foglalkozok vele! Kipróbáltam, megnyertem továbblépek! Nézek valami más kihívást!
120 ezer ha jol emlexem lattam itt az aproban
Sajnos az ero dominal. Pont megneztem egy tavalyi lachazat ahol jobb reakciod volt es jobb 660 labad bar mar ott 10km/hval jobb volt a jozsi es a vegen 15km/hval lett jobb. Szoval szamit az ero valljuk be.
Az igazi az lenne ha lenne egy olyan sorozat is ahol mindenki egyforma motorral menne..ott derulne ki ki a kakas a dombon
Mind 1 hogy hány lóerős a motor,mert a gyorsulást időre mérik úgyis...
Az lenne az igazi,ha az első 8 , 1 tizeden belül lenne,mert akkor a verseyen bármi lehet! Úgyhogy csabi húzzál bele..
Menyit nem szégyelsz kérni érte?
Bocsi,akarom mondani főtengelyen!
Sziasztok!
van egy pár eladó Yoshimura TRC karbon dobom, az egyenes bekötés miatt fel lehet rakni Busára is, csak bekötő csövet kell hozzá csináltatni, rugók bilincsek megvannak hozzá
Az én utcai Busám azt hiszem 192 keréken. Bodis titan rendszer pc5 + tiltás kivevő! Ennyi. Az a 205 lehet főtengelyen volt! Viszont a 9.6 az valóban jó! Nekem a k8 hengerfej munkával pc5 el volt 205le
Nekem 3 helyen padoltak Jana Prop tec Szlovákia prop tech nyujtonmétert kivéve 2 lóerő volt az eltérés Szlovákiába 1 lóerő és 4 nm tehát én is kiváncsi voltam és meg mérettem máshol is! Hogy ne azt hajam amit akarok..... De ez valahogy hihető is számomra! És a lényeg, hogy be is bizonyította a motor hiszen mindenhol 1 lett! A többi nem érdekel!
239le keréken az 268le főtengelyen! Es persze 2 tized az 2 milla is! Meg aztán én soha nem rajtoltam úgy mint Albi! Hiszen ha én eltekertem akkor folyton kerekeztem ezért az volt a teknikám, hogy ráérek elindulni úgy is utólérem!!! De azért ne felejtsük el én 103kg vagyok ruhával 110kg azért az a 40kg különbség az sok! Viszont ha én úgy rajtoltam volna mint Albi biztosan széria 8 as időim lettek volna!
Nincs az 205 Maico mester egy yoshival hengerfej munka nelkul tengely nelkul viszont az idod kurva jo
Én örültem,hogy az enyém csak 205 ló lett keréken,és így is tudott 9.6-ot.
Azért ne feledd a súlyt sem,mert az is legalább annyit számít,mint a lóerő!De a 9.1 vs 9.3 az 2 tized nem?
Szerintem jol mondod. Attol fugg ki padol es mit szeretne a tulaj hallani..
Kb 280 LE...ez azért érdees mert az eyém csak 183! és a két motor között incsen 1 tized különbség..... Tehát ahány mérőpad,annyiféle mérési eredméy.....ezek csak tájékozódási eredmények- viszonyítani tudsz ha ugyanott méretted és változtattál vmi akkor meyivel lett több v kevesebb lóerő! De az eredméy függ a hátsó gumitól is!!!
Akkor idén gyakorlom a jó rajtot a Shinkóval,jövőre meg jöhet egy kis tuning a blokkba.:)
Akkor Szuper D1000-be kéne mennie nyújtott lengőkarral.Milyen időt tudott vele Dani Kunmadáron?Mennyi a 243 főtengelyen?
Hát igen Józsi igazad van,a rajt és az első 100 méter a sofőrön múlik,az utána levő táv meg a motorerőé.....kár hogy abból nekem 20-30- al kevesenbb volt mint a többieknek! Viszont még talán ennél is fontosabb hogy legyen üzembiztos,stabil a gép különben nagy szívás ha az első qualifikációs idővel nem tudsz kiállni.....( pld:Kákonyi Ádám Kawája)
Nekem lehuzatva, leültetve is kezelhetetlen! A magyarázat a 243le keréken.... Túl jól sikerült! 3.ba gyertyába verem ha eltrkerem! Igazán Lencsés Dani ment vele Kunmadarason a legjobbat! De ő profi és 70kg. Elmondta, kurva erőss motor és kéri a hosszú villát! Talán egyszet láthatjuk így is majd! Mert D1000be sok szerintem. Nem lehet kihasználni.... Dr majd az új gazdája eldönti majd. Kíváncsi vagyok az arcára mikor először eltekeri majd a kicsikének....!
Ertem..amim nekem van az csak koppintott akra leomlo es egy austin racing v3 dob..passz hogy mit tud de elvileg az akra szintjet igen. Ha jol emlexem osszehasonlitottam a bodissal es ugyanaz az atmero. A yoshival az a baj hogy picit kisebb a leomlo keresztmetszete s a bovulese is szolidabb
Eladó 2016-os Michelin Pilot Power 3 120/70R17-es első gumi,kb. 1500 km-t gurultam vele,versenyen sokat volt a levegőben,így nem igazán kopott,az oldala még szőrös,de plusz pénzért megborotválom.
Nem kelt el a Yoshimurám,így marad.Csak akkor lesz Bódis,ha elmegy a Yoshi.
S mi van a bodissal amit kineztel?
Az a fulre nem fülre,hanem inkább fullra akart lenni.