Én beszéltem a gyártóval, itt Németországban nem legális a Blackwidow kipufogó, így nem is rendeltem, pedig jónak tűnt. Szerintem Mo-n sem lehet utcán használni, de ott azért nem olyan szigorúak.
Ha esetleg valakit érdekel nekem lesz 4-1 rendszer eladó az első generációs busára.
Yoshi. titán 4-1 rendszer, triovál titán dobbal. Patika állapotban !
Szia!
Kipufogó téma:http://www.ebay.com/itm/GSX-13...
Árba szerintem elég jó,ilyet valaki már itt rakott fel?
Mennyire tartós ,heggesztés,kipufogó vég?
Ma este megnézem a kormányt és csinálok képeket meg lemérem. A kormánysúly szerintem gyári, csapkodni nem szokott.
A forgalmiban a Motacc név szerepel. Hát a magasságodhoz lehet túl közel lenne már szerintem hozzád az ilyen kormány. Inkább a csutkakormány-emelést javasolnám, van valami szett ahhoz.
Egyébként a másik Busámon a gyári kormány van és nem mondanám kényelmetlennek. Mondjuk nekem elötte Firebladem meg RSV-m volt, szóval megszoktam a pozíciót. Mielőtt megvettem sokat agyaltam rajta, hogy arra is ilyesmi kormányt teszek, de felesleges. Én amúgy 176 cm vagyok.
Viszont az ülést éppen most csinálják Bp-en az új busára, azért 100 km után a gyári nyereg nem valami kényelmes...
Köszi a hozzászólást, az átalakításod véletlenül nem LSL ? Pár kérdésem lenne még: milyen széles a kormányod, nagy sebességnél nem kezd el csapkodni ? Mekkora kormánysúly van a kormányvégbe ? Egyébként 182 cm magas vagyok. Ha van közelebbi fotód szívesen megnézném. Üdv: Ati
Hello!
Az SB kormánnyal van tapasztalatom.
Kényelmes, már-már chopperes a felsőtest-pozíció, a lábtartó helyzete is megfelelő nekem. Mondjuk attól függ milyen magas vagy és hogy milyen hosszú a karod. Kényelmesen lehet 40-nel is csorogni de 160-ig még mindig egyenes háttal lehet ülni.
A kormánnyal azomban a plexit is ki kell cserélni, nekem a 2 sarka meg is van vágva, hogy teljes kormányfordulatnál se üssön bele a kormány.
Viszont az ülésen szinte teljesen hátra kell csúszni, úgy kényelmes. Gyors tempónál ha a tankra hasalsz, elsőre szokatlan lesz, hogy közelebb és fejjebb van a kormány. Az enyém már át volt alakítva amikor vettem, de assem a fékcsövet cserélni kell a hossza miatt. Talán a kuplungcsövet is.
Vicces volt először a vezetési pozíció az RSV után amikor kipróbáltam a 300-as tempót vele hazafelé (német autópálya)
Mi érdekel még?
Na egy kis UPDATE:
Megvan a hiba oka, blődebb mint gondoltam.
A nem gyári, de szervizben felszerelt kuplungkart behúzva nem kapcsolt teljesen a mikrokapcsoló, ezért aztán persze, hogy nem indult a gép
2004. évj. Hayabusára keresek igényes kipufogó párt. Akinek lenne eladó, az kérem ne tartsa magában.
Továbbá érdekelne az, hogy kinek milyen tapasztalata van a super bike kormányra történő átalakítás esetén. Üd: Ati
Sziasztok!
Jakus Tamás vagyok, és Jakusa néven alkotok motor koncepciókat. http://jakusadesign.com/
Gondoltam, megosztom veletek a Hayabusa tervemet...
A további munkáimat itt találjátok: https://jakusa.artstation.com/
További szép napot!
2017-ben elvileg (itt Németországban legalábbis) nem is lehet az aktuális modellt forgalomba helyezni, mert nem teljesíti az euro4-et. Persze kaphatnak ideiglenes felmentést de az én kereskedőm se tudta megmondani mi várható. De ha az ezres GSX-Rből indulunk ki, akkor két mégnagyobb ordenáré kipufogódob várható...
Békés Boldog Karácsonyt barátaim!
Yoshi. titán 4-1 rendszer, triovál titán dobbal. Patika állapotban !
Kellemes karácsonyt.
Üdv.
Kipufogó téma:http://www.ebay.com/itm/GSX-13...
Árba szerintem elég jó,ilyet valaki már itt rakott fel?
Mennyire tartós ,heggesztés,kipufogó vég?
http://transportpolicy.net/ind...
A forgalmiban a Motacc név szerepel. Hát a magasságodhoz lehet túl közel lenne már szerintem hozzád az ilyen kormány. Inkább a csutkakormány-emelést javasolnám, van valami szett ahhoz.
Egyébként a másik Busámon a gyári kormány van és nem mondanám kényelmetlennek. Mondjuk nekem elötte Firebladem meg RSV-m volt, szóval megszoktam a pozíciót. Mielőtt megvettem sokat agyaltam rajta, hogy arra is ilyesmi kormányt teszek, de felesleges. Én amúgy 176 cm vagyok.
Viszont az ülést éppen most csinálják Bp-en az új busára, azért 100 km után a gyári nyereg nem valami kényelmes...
Nincs rossz tapasztalatom a busával kapcsolatban (ez már a második nekem) csak szeretném egy kicsit kényelmesebbé tenni.
Neked van valami rossz tapasztalatod a hayabusával kapcsolatban?
Köszi a hozzászólást, az átalakításod véletlenül nem LSL ? Pár kérdésem lenne még: milyen széles a kormányod, nagy sebességnél nem kezd el csapkodni ? Mekkora kormánysúly van a kormányvégbe ? Egyébként 182 cm magas vagyok. Ha van közelebbi fotód szívesen megnézném. Üdv: Ati
Az SB kormánnyal van tapasztalatom.
Kényelmes, már-már chopperes a felsőtest-pozíció, a lábtartó helyzete is megfelelő nekem. Mondjuk attól függ milyen magas vagy és hogy milyen hosszú a karod. Kényelmesen lehet 40-nel is csorogni de 160-ig még mindig egyenes háttal lehet ülni.
A kormánnyal azomban a plexit is ki kell cserélni, nekem a 2 sarka meg is van vágva, hogy teljes kormányfordulatnál se üssön bele a kormány.
Viszont az ülésen szinte teljesen hátra kell csúszni, úgy kényelmes. Gyors tempónál ha a tankra hasalsz, elsőre szokatlan lesz, hogy közelebb és fejjebb van a kormány. Az enyém már át volt alakítva amikor vettem, de assem a fékcsövet cserélni kell a hossza miatt. Talán a kuplungcsövet is.
Vicces volt először a vezetési pozíció az RSV után amikor kipróbáltam a 300-as tempót vele hazafelé (német autópálya)
Mi érdekel még?
Megvan a hiba oka, blődebb mint gondoltam.
A nem gyári, de szervizben felszerelt kuplungkart behúzva nem kapcsolt teljesen a mikrokapcsoló, ezért aztán persze, hogy nem indult a gép
2004. évj. Hayabusára keresek igényes kipufogó párt. Akinek lenne eladó, az kérem ne tartsa magában.
Továbbá érdekelne az, hogy kinek milyen tapasztalata van a super bike kormányra történő átalakítás esetén. Üd: Ati
Jakus Tamás vagyok, és Jakusa néven alkotok motor koncepciókat. http://jakusadesign.com/
Gondoltam, megosztom veletek a Hayabusa tervemet...
A további munkáimat itt találjátok: https://jakusa.artstation.com/
További szép napot!