Egyenlőre úgy tűnik,pont a fordítottja lesz,azaz eladom a motort,hogy tudjak házat venni,de ezt az utolsó rendes szezont még végig akarom tolni, aztán jövőre max. visszatérek az 1.1-es Gsxr-hez.
Versenyen kiszedtem az üléseket meg a kipufogót átszereltem egy olyanra amivel utcán nem lett volna célszerű közlekedni(üres 86-os cső ki az elsőkerék mögött.)
Az egyik az,hogy te egy Babettaával is tudnál 10.1-et gyári kipufogóval,a másik meg az,hogy mi volt rajta,ami nem gyári?Milyen gumi?Mi volt a blokkban?Futómű?
Igen enyém volt. A vicc az hogy gyári motorbelsővel ment és gyári hengerfejjel,veztengelyel. A gyári dugókból lett le esztergálva hogy lehessen tölteni. Mai napig megy.
Azért a busa leküldte volna gyári gumikkal csak 11 végét tudta 211km/h célvonalikkal.
Azért a busa leküldte volna gyári gumikkal csak 11 végét tudta 211km/h célvonalikkal.