Nézd Józsi, amit te csinálsz (gyorsulás) az egy teljesen extrém igénybe vétel! Arra épített motorok valók, de az nem azt jelenti, hogy a gyári állapotban lévő motorok szarok, mert sokat kell átalakítani az extrém igénybevételhez! Én például a Kawát sokkal igényesebbnek tartom a Suzukinál. A te "gyorsuló" Hayabusád például már köszönő viszonyban sincs a gyárival!!! De attól még nem állítanám, hogy szar a busa mert sokat kell rajta alakítani...
Érted miről beszélek???
Amúgy nem akarok én semmi féle száj karatét elindítani mert semmi értelme.
Mert 5 milláért vette 3 rálocsolt és gondolom ezért! Meg aztán azt a 100ccm et nem pótolja a busa mert ugye 2012 től 1440 a zzr. Jövőre kikötögetnek mindent belőle remélhetőleg most meg is tudja mutatni mire képes, de a gyári elektronikával pc5 el nem ment 300at sem!
Zorro! Pedig kiváncsi lennék az ellenérvedre! Bár neked még nincs ilyen gondod 2012 előttinél nincs ennyi kacat a Kawán! Én meg évek óta látom a versenyen mit szenved vele a barátom....! De biztos túrázni jó!
nem a kormány....
kitört a hátulja... ujszerű gumik voltak.. ekkor már 40e-mentem xx-el...nem gondoltam,hogy meglep. De meglepett..
Felhajtottunk az autopályára majd a brigád eleje nekiállt 40 el menni és nyomkodni a gps-t hátul mentem, féltem,hogy elbasznak ... kissé kilöttem majd a következő pillanatban 3. 120 nál a hátulja kiment erős csapkodás ....gáz elvesz finom ellenkormányzások... kisimult. Majdnem perec volt....
Nem nem a gumi volt szar... inkább én, de ha pld van kipörgésgátló ilyenre esély sincs.... Attol ,hogy valamelyik tipuson van föleg hogy kikapcsolható opcioval... ettől még nem szar
na ennyi..
Én se vagyok rossi... es csak egy xx-el de utassal dobozzal elborult elmével karaj gázon elkapart a hátulja 120 nál (hozzáteszem max terhelésen alig fejezte be a csapokodást )úgy,hogy csak a jóisten mentett meg....átgondoltam a dolgaim...
nem ma kezdtem,,, nem is kis motorokon, mégis vannak meglepetések .Szerencsém volt megfogtam... De van aki azt hiszi nagyon tud,csak amikor gyepet fog akkor jön rá ,hogy mégsem.
Amikor mentem a vfr-rel a tulaj birtokára földut vezetett... jol jött jó játék volt.
attol hogy van rajta ,nem szar főleg ,hogy ki is lehet kapcsolni. ha netán arra van igény...
Egy jó sörözés meg nem lehet kérdés!
de sikerült is normál megbeszélés formátuma..
Érted miről beszélek???
Amúgy nem akarok én semmi féle száj karatét elindítani mert semmi értelme.
,vehetne busát is..
De én például nem mondom, hogy szar a Porsche mert még nem volt nekem...
mondjuk ex busásként talán nincs félnivaló
kitört a hátulja... ujszerű gumik voltak.. ekkor már 40e-mentem xx-el...nem gondoltam,hogy meglep. De meglepett..
Felhajtottunk az autopályára majd a brigád eleje nekiállt 40 el menni és nyomkodni a gps-t hátul mentem, féltem,hogy elbasznak ... kissé kilöttem majd a következő pillanatban 3. 120 nál a hátulja kiment erős csapkodás ....gáz elvesz finom ellenkormányzások... kisimult. Majdnem perec volt....
Nem nem a gumi volt szar... inkább én, de ha pld van kipörgésgátló ilyenre esély sincs.... Attol ,hogy valamelyik tipuson van föleg hogy kikapcsolható opcioval... ettől még nem szar
na ennyi..
Béke veled is!
nem ma kezdtem,,, nem is kis motorokon, mégis vannak meglepetések .Szerencsém volt megfogtam... De van aki azt hiszi nagyon tud,csak amikor gyepet fog akkor jön rá ,hogy mégsem.
Amikor mentem a vfr-rel a tulaj birtokára földut vezetett... jol jött jó játék volt.
attol hogy van rajta ,nem szar főleg ,hogy ki is lehet kapcsolni. ha netán arra van igény...
De béke