Nem, sőt érzetre pár centivel magasabban is van az ülése. Ami csalóka, az a régin a gyári rendszámtáblatartó le van cserélve. Ja és az újon kisebb az utasülés-púp is.
Amúgy az újon is le kell cserélnem a rendszámtartót mert a hátsó emelőt nem tudom használni, annyira útban van a rendszám.
Tud valaki rendszámtartót világítással ebayen ajánlani?
Hamár méretek: a 2 db fasza motortakaróm szart sem ér, ugyanis eddig normális méretű motorjaim voltak, amikre passzoltak a takarók, de ezek igye hosszabbak...
Sziasztok!
Szeretném mindenkinek megköszönni,aki segített,és hozzájárult az egész évi erőlködésemhez.Ki szereléssel,ki szerszámokkal,ki jótanácsokkal. Köszönöm Agónak a motor építését,szerelését,és Albinak is a sok segítséget.Végre sikerült Tökölön kihozni a motorból,és magamból is a maximumot.
Négyszer is sikerült 9.6-ot mennem 240-es célvonalival,a 201m-es időm pedig 6.3 lett,190-el,és 1.65-körüli 60 lábakat húztam utcai gumival.
A motorom főtengelyen mérve 205 lovas 166 Nm-el,keréken 175 ló,144Nm,és 260 kiló,de ezt majd szeretném pontosan megmérni.
A valóság az, hogy nem sok huszonéves ül Hayabusán, de , ahogy dj barátom is mondja, ha megvan a kellő alázat, és tisztelet az erő iránt, és tisztában vagy a korlátaiddal bármit meglovagolhatsz ! . Egy motoros ismerősöm bölcselkedett egyszer, hogy "ő azért nem ül 750-esnél erősebb motorra, mert, fél hogy nem bírní magával, és hogy elszállna hamar !" Ez így szerintem, baromság... Kérdeztem is tőle, hogy a 750 -essel nem lehet elszállni?! Tehát, ésszel, ez a lényeg....
Egy jó kis olvasnivaló estére, amit mi mind tudunk, hisz ezt érezzük mindannyian, imádott motorunkkal kapcsolatban, de mindig jól esik olvasni : http://www.rbiker.com/hu/news/...
üdv itt. szép motor, jó döntés. . sok sok kellemes megtett km-t kívánok.
olaj: ahogy RR javasolta. szerintem szinte mindegy, hogy 5100 v. 7100 10W-40. ne kísérletezz mással. felesleges.
rázkódás: én nem gondolnám, hogy plexi. MRA túraplexi nem rázza a motor elejét. szép is lenne. ahogy javasolták, centírozás, avagy hibás gumi.
Mindenkinek ajánlom , tökéletes !
Elég drágán árultam mindkettőt de ajándékba odaadtam a rajta álló motorokat
Amúgy annyit tudok a linkelt géphez szólni, hogy a fényezés alapján 2008-as modell
Amúgy az újon is le kell cserélnem a rendszámtartót mert a hátsó emelőt nem tudom használni, annyira útban van a rendszám.
Tud valaki rendszámtartót világítással ebayen ajánlani?
Hamár méretek: a 2 db fasza motortakaróm szart sem ér, ugyanis eddig normális méretű motorjaim voltak, amikre passzoltak a takarók, de ezek igye hosszabbak...
Szeretném mindenkinek megköszönni,aki segített,és hozzájárult az egész évi erőlködésemhez.Ki szereléssel,ki szerszámokkal,ki jótanácsokkal. Köszönöm Agónak a motor építését,szerelését,és Albinak is a sok segítséget.Végre sikerült Tökölön kihozni a motorból,és magamból is a maximumot.
Négyszer is sikerült 9.6-ot mennem 240-es célvonalival,a 201m-es időm pedig 6.3 lett,190-el,és 1.65-körüli 60 lábakat húztam utcai gumival.
A motorom főtengelyen mérve 205 lovas 166 Nm-el,keréken 175 ló,144Nm,és 260 kiló,de ezt majd szeretném pontosan megmérni.
Itthon van az új Sólyom, már el is adtam a többi gépet, már csak ők vannak ketten
Gondolkodom egy Hayabusában, de őszintén egy kicsit megijesztenek a sztereotípiák, hogy mennyire veszélyes. Mesélnétek róla egy kicsit, hogy milyen?
http://www.rbiker.com/hu/news/...
olaj: ahogy RR javasolta. szerintem szinte mindegy, hogy 5100 v. 7100 10W-40. ne kísérletezz mással. felesleges.
rázkódás: én nem gondolnám, hogy plexi. MRA túraplexi nem rázza a motor elejét. szép is lenne. ahogy javasolták, centírozás, avagy hibás gumi.
Ha tovább huzod és abbahagyja lehet hogy csak az első gumi érett meg a cserére.