Barátom,tegnap is toltam neki,de jol eláztam,és a crosspályáig se jutottam el,15 km lenne amugy tőlem,de az ut nagyon kemény....
Hétvégén felmérem milyen állapotban van a pálya és egyeztetünk!
Üdv Teso!
31-én még felcsavartam Mátraházára,akkor még megérte,most már csak a környéken megyek,beindult az OFF ROAD szezon,cseréltem rajta láncot lánckereket,hátsogumit,azota megy a saraskodás.
hát igen. ami jó, az jó. gondolom, ezért is 8 év alatt alig valami változtatás. de szeretnék egy ilyen ménest én is. jó gazdi lennék és nálam is mindnek neve lenne. . na jó ehhez kb egy lotto ötös kellene.
Én régen egy Honda Cr 500-as supermoto-val kínoztam magam!Kapott egy Fmf versenykipufogó rendszert,hogy jobban ugorjon,onnantól kezdve riadtan lehúzódtak az autósok,ha utolértem őket a városban! Hátra kapott egy 38-as lánckereket,így 180-190 körül volt a vége,csak az volt a baj vele,hogy olyan agresszíven,és olyan rohadtakat gyorsult,hogy csak fél órákat bírtam rajta,mert teljesen széttépte az alkaromat,és mindig fullra bedurrantak,alig bírtam fogni a kormányt!
Szia, azért érdemes még megnézni valamit csere előtt. Nekem is volt hasonló, de nem a tárcsa, hanem a szegecsek cseréje is elég volt. Konkrétan mindet kicseréltük pályázáshoz használt rögzítésre. Azonnal eltűnt a beremegés, a fék is sokkal jobb lett, érzete is más. Egy hátránya van, kb 50-ig zörög, hiszen "lóg" a tárcsa.
Szia!38 ezer van van a gepben!nyar elejen kerultek bele uj Brembo betetetek,valoban nemreg kerult fel az elso gumi is,de mar elotte is produkalta,ugyhogy kenytelen vagyok cserelni sajnos!
szevasz tesó. járkálsz még? vagy már átnyergeltél?
Atis. mennyi van benne? elég nehéz lekoptatni a tárcsákat. sok betétgarnitúrát kibír. sok első generációson is még a gyári van. hallottam már olyan esetről, hogy gumicserénél megütötték és utána hasonló tüneteket produkált, mint a tiéd. de ezt csak hallottam. a "hullámos" jól néz ki csak vigyázz bele ne szaladj valami tkeleti biliacélba. üdv.
Én még kocsinál sem hallottam féktárcsa szabályozást,nem még motornál. ha elkopott,és a hőtől behullámosodott akkor valoszinű hogy az uszo ágyazás görgöinél is kopott,kézzel megrángatva "zörög",ilyen volumenű MOTORNÁL a biztonságtechnikai eszközöket csak cserélni szoktuk,nem "gányolni",már bocs a kifejezésért.
sziasztok!Egy kerdesem lenne!Nagy temporol jelentosen fekezve,beremeg a motor eleje.a Fektarcsara gondoltam,igazam volt,mint muszakin ki is mutatta a gep!Fujnom kellett a tarcsat,hogy atengedje a szamitogep!!Hala haveromnak:))A kerdes,hogy erdemes-e motornal felszabalyoztatnoma tarcsat,vagy inkabb vegyek ujjat,mert hallottam mar velemenyt,hogy azt is el lehet ba.zni rendesen!!megmondom oszinten,hullamos fektarcsara faj a fogam de ha nem muszaly,es megeri akkor egyenlore nem cserelnem meg!!!Koszi a segitseget!!
Az új GSX-R-t ismerve nem is tudom mekkora kipufogódobokat kaphatna az új az euro4 miatt. Láttam élőben... A látványát csak a 2 csaj tudta kompenzálni.
Majd 2018ban jön csak. Lesz benne biztos mindenféle elektronikus kütyü (használja valaki a B-C módot egyáltalán???) az analóg kijelzők helyett valami digitális kijelző, szénszálas betétek meg kisebb is lesz. Hát én nagyon meg vagyok elégedve a 2016-ossal
Ezt lehet csak elrontani lehet
Hétvégén felmérem milyen állapotban van a pálya és egyeztetünk!
31-én még felcsavartam Mátraházára,akkor még megérte,most már csak a környéken megyek,beindult az OFF ROAD szezon,cseréltem rajta láncot lánckereket,hátsogumit,azota megy a saraskodás.
Atosz valamikor találkozhatnánk így is!
Atis. mennyi van benne? elég nehéz lekoptatni a tárcsákat. sok betétgarnitúrát kibír. sok első generációson is még a gyári van. hallottam már olyan esetről, hogy gumicserénél megütötték és utána hasonló tüneteket produkált, mint a tiéd. de ezt csak hallottam. a "hullámos" jól néz ki csak vigyázz bele ne szaladj valami tkeleti biliacélba. üdv.
Ezt lehet csak elrontani lehet