Mi tetszik a kipörgésgátlón?Én nem vagyok Rossi,de élvezem mikor néha elforog a nyomatéktól a kerék,ha meg bemelegszik a gumi akkor néha elemeli az elejét,vagy elkönnyül,de ehhez nem kell elembeteg módon közlekedni,városban elég egyesben 3-4 ezer körül rátenni a tüzet.(nem iskola,óvoda,bölcsöde,kanyar,vegyesbolt előtt,hanem belátható útszakaszon,ahol nincs keresztforgalom sem)
Én esőben is A-ban jöttem haza vele pl. a tököli versenyről,igaz,óvatos voltam.Mondjuk most,hogy már gyorsgáz is van benne elég ideges,de így még nem próbáltam esőben,
Pl: 2013 -tól Kawa ZZR1400 ! Egy fogaskereket kicserélsz - vagy + irányba, már az elektronika beleavatkozik, és rángat szaggat....!! 300 km/h soha nem lépi át! Hiába programozod át, az kevés mivel az abs jeladók leadják a jelet és 299 nél megáll a tudomány! Tehát azt is le kell kötni meg még sok minden mást!! Egyszerűen használhatatlan a túlzott elektronika miatt! Úgy hirdetik, hogy a világ leggyorsabban gyorsuló utcai motorja! Viszont a gumit nem tudod úgy bemelegíteni, hogy ne égesd le a hátsó féktárcsát, mert ugye duál fékes.....! Tehát ha gyorsulgatni szeretnél azt is ki kell kötni! Akkor kérdezem én mire jó? Túrázgatni? Arra túra motort kell venni!
meg van abs... nehogy már azt mond,hogy szar
A legtöbb ember csak( velem együtt természetesen) nagyobbat mond mit amit tud.. Persze vannak bajnokok is
de ettől függetlenül, volt alkalmam menni vfr1200 kipörgésgátlos abs-s motorral a kawán is van abs, de a vfr-é sokkal kifinomultabb, a kipörgésgátló pedig kifejezetten tetszett...
azt csinálsz amit akarsz megbocsájt, de ki is kapcsolható.. Mi baj ezekkel?
Én hidegindításkor beindulás után egyből átteszem C-be, majd menet közben amikor bemelegedett, átteszem A-ba.
Nedves úton, ill. esőben is inkább a C-t használom.
Ne is változzon!
Jó, hogy lehet még kapni ilyen "nyers" és egyedi motort! Ezt még mindig nem baszták tele mindenféle elektronikus segédszarral, ami a tapasztalatlan motorost már egyből arra sarkallja, hogy pl. egy új S1000RR nyergébe pattanhat, mert ugye megóvja majd a sok elektromos szar.
Na itt ez szerencsére még nincs! Ezért is övezi tisztelet és egyedi megítélés ezt a motort, nincs még egy ilyen ma kapható új motor szerintem!
A-B-C kapcsoló? Ehh senki sem használja
Szép motor szép motor, ezt elfogadom de még mindig olyan idegen nekem ez a sok hajlat és ív. Erős motor ezt mindenki tudja de így olyan kis pufók. Még a suzuki -k is mind egyre szögletesebbek. Mindenhol élek és szögletek vannak a Busa még mindig ilyen pufi. Félre ne értsetek nem beszólni akarok csak olyan fura. Vagy ez csak az én hülye nézőpontomból van így ?
Megmondtam, de sajnos nem érdekli! Én itt a fórumon adtam el a Bodis ! 4:1 be titánomat 150 re tartottam és 120 ért adtam! Sajnos nem kapkodnak érte! Ez nem azt jelenti, hogy add olcsóbban, csak nehéz eladás lesz!
Íme a 2017 es Hayabusa! A színösszeállításon kívül semmi nem változott! De ugye ami jó, azt ne rontsuk el! Mivel rágyúrtam, hogy veszek egy újat ezért kerestem, de maradok mert nincs változás! Csak az ár: 14450 Eur
Szia!Köszönöm!150-et kérek érte,rozsdamentes,és 4 az 1-be,tehát egy dobos rendszer,katalizátor nélküli,tehát könnyebb,jobb hangú,mint a kétdobos cuccok.Ha elviszi,akkor adom mellé a gyárit is.
Hű,ezek az adatok nagyon tekintélyt parancsolóak,látom ez nem. egy mondatos történet ami a motoron át lett alakítva.A lacházi repteret jól ismerem ha tehetem oda is kimegyek.A hirdetésedet belinkeled azt megköszönném,és viber,vagy skype elérhetőséget.
Szia Csaplarzs! Köszönöm szépen! Jövőre már nem indulok, had nyerjen más is....! :))))) A viccet félre téve kapta olyan ajánlatokat, amik igazán megtisztelőek, de nem fogadhatom el, hiszen nem indulok semmi képp jövőre! Aztán 2018 ba ki tudja mi lesz?! A Busámon szinte minden át van alakítva kivan cserélve...! 250 kg helyett 197kg! 268le 176nm Még egy 10 kg ot tudnánk leszedni, cserélni alkatrészt de már nem költök rá többet! Hiszen így is a legjobb lett! December végéig árulom aztán nem adom el! Jön velem nyugdíjba! :))
A legtöbb ember csak( velem együtt természetesen) nagyobbat mond mit amit tud.. Persze vannak bajnokok is
de ettől függetlenül, volt alkalmam menni vfr1200 kipörgésgátlos abs-s motorral a kawán is van abs, de a vfr-é sokkal kifinomultabb, a kipörgésgátló pedig kifejezetten tetszett...
azt csinálsz amit akarsz megbocsájt, de ki is kapcsolható.. Mi baj ezekkel?
Nedves úton, ill. esőben is inkább a C-t használom.
Jó, hogy lehet még kapni ilyen "nyers" és egyedi motort! Ezt még mindig nem baszták tele mindenféle elektronikus segédszarral, ami a tapasztalatlan motorost már egyből arra sarkallja, hogy pl. egy új S1000RR nyergébe pattanhat, mert ugye megóvja majd a sok elektromos szar.
Na itt ez szerencsére még nincs! Ezért is övezi tisztelet és egyedi megítélés ezt a motort, nincs még egy ilyen ma kapható új motor szerintem!
A-B-C kapcsoló? Ehh senki sem használja
Tel: 06202589006
Gratula a győzelmedhez!
A verseny busádon mik lettek átalakítva,jövőre is indulsz a kupasorozaton?