Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halisten nem erzek kesztetest a cigire
18-45-ig nel...
Jol van ertem csak tudom a nagyzizivel igazan elegedett lennel..igaz kicsit eros lenne de majd megtanulod
Köszi Tibi!
http://www.jofogas.hu/tolna/Martin_sportkipufogo_Kawasaki_zzr_1400__2006_2010__22587709.htm

Zorro?
Hát Bruder rám még nem várt senki soha! Akár milyen motorral voltam is!
De! A cigire ne szokj rá, mert árt a babának... vagy mi!
Nem tudsz majd tőle babázni reggel a klotyón (ha jól értelmezem)!
egyenlőre nem adom el az utolsó mohikánt
vigyázz nehogy megtréfázon egy xx
Nalunk jobban is elhetnenk..de hagyjuk az masik topic
add el btibornak a csotroganyodat es vegyel mar egy k8at..ne kelljen mindig bevarni a kuton
kenytelen lennek raszokni a cigire
Igen, és mennyit tudnak sírni, hogy nem tudják tankolni a harmadik kocsijukat amit hobbiból tartanak!
Szegeny jurgenek
biztos epphogy kijonnek a berukbol
Ugye... ugye...
szegény éhező kawasaki-s
Még jó hogy... ezért az éh bérért amiért dolgozom...
Látod kéne mit csinálnak a kedves német munkatársak...
gondoltam
Izzadság!? Na azért ne túlozzunk...
na azért az túlzás
szegény zorro több lesz a munkád..netán 1-2 izzadségcsepp is le fog gördülni a homlokodon..
Hiányzom mi!?
Most hogy otthon voltam 1,5 hónapot, most még keményebben kell imitálnom a munkát!
És ebben az évben még egy tesco méretű csarnokot is felhúznak hozzánk a már meglévőhöz!
Bazze zorroo
kicsi melo van maris eltunsz
kezdem sajnalni a sorgyarosok eletet
Szia!

Köszönöm a korrektségedet!

Majd ha lekerültek a gumik a mocidról, akkor frissítsük fel a témát. Márciusban már én is meg tudom mondani, hogy maradok az Angel-nél vagy váltok Diablo Rosso-ra.

Köszönöm!
de azt tudod hogy a kawasakiban az első szériás japó villanymozdonyok motorját butították le?
s azóta sem tudtak továbbfejlődni..
azt hiszem sok busatulaj csak birtokolni akarja a motorok királyát s az irdatlan erőt ami a motorja képvisel. nyilván a többség szívesen megtenné ugyanezt autó szintjén is de mondjuk egy nissan gtr vagy m5 bmw sokunkk számára nem elérhető(kivéve egyet ).
másik szempont nyilván valami agyi probléma mindannyiunknál hogy mi a túrónak egy ekkora böszme 200 lóerős motor, amelyik első fokozatban többet megy mint magyarországon a megengedett max sebesség..
Ebben van egoizmus, sznobság stb kinél mi.
És ehhez hozzájön ahogyan megjelenik a motor és kinéz..
s az is fontos szempont hogy ismerve five, ice, jómagam stb fizimiskáját nem vagyunk csenevész fiúk akik minden más motoron elég hülyén néznénk ki és rohadtul kényelmetlen is lenne.
De az xx 15 éve ugyanilyen top motor volt mint pár éve a busa, tehát akinek xx van az sem véletlenül vette..
A ZZR első szériáját csak az első két évben gyártották ABS nélkül, de nem is... mert 2007-től lehetett hozzá kérni! Szóval csak 1 évig nem volt!
Ühhhümmm... Busán csak 2012-től!
való igaz... de a k8 busán meg a zzr első szériáin sincs
se abs se kipörgésgátló.. mondjuk erő az van bőséggel.
az Xx is injektoros bár nem a legújabb de jól működik,fék jobb mint a régi busán
erő meg azért nincs akkora hogy csak úgy radírozza a hátsó gumit.
Ja és túramotornak használom igy a road 2 hátul bírt 16e km-t.
Mondtam más a megközelítésünk
a sok vezérkütyü miatt,meg az első fingás öröméért nekem nem ér 4-5 misit egy moci..
De ha kikopik az xx veszek egy busát