Ha mégis úgy adja, hogy versenyzünk Madarason, én örülnék a legjobban hogy nem 10.6-os versenyzők ellen kellene menni! Telegdi Peti 10.001, és Nyitrai Gabi 9.87-es idővel voltak jó ellenfelek!
Gyakorlatilag minden a tengelyen kivul..hengerfej, gyorsvalto,pcv,bazzaz tiltaskivetel, sportlegszuro stb. De a padolas sajnos nem sikerult jol igy a gabi utcan altalaban allva hagyott szinte minden fokozatban..
De feri kosd fel a gatyat big racerben lehet egy ellenfeled jovore aki valoszinu tudja a 10 alatti idot..
igazából mindegy hogy melyik motor a jobb(persze a busa az )
az a lényeg hogy sportszerű legyen a verseny és mindenki épen megússza..
és persze hogy a busa győzzön
Te mondtad BÁRMELYIK ezrest reggelire, és nem mondtad hogy az 1000-esen 100 kiló feletti pilótának kell ülni, ezért írtam hogy ülhet azon 68 kilós ember is, de te gondolom maradsz a motorodon ha te akarod őket reggelire!
Egy k7 1000 308-at megy GPS szerint gyári áttétellel, gyári gumi mérettel, persze ha lebírja forgatni a 6-ot! Egy gyári blokk 5 kilométeren sem forgatja le a 6-ot, hacsak orkán erejű hátszélt nem kap! De egy jól megcsinált 1000-es blokk már 1300 m-en durrantja a 6-ot én alattam, de egy könnyű pilóta alatt jóval előbb!
Egy jól megcsinált Busa az hosszútávon gyorsabb mivel az a 340 cm3 az sok, és azt nem nagyon lehet pótolni semmivel! De egy gyári blokkos BUSA, az nem elég, lehet azon rendszer, pc5, légszűrő stb!
Feri az en fiam 28 kilo..en gyoztem
Viccet felreteve azert az a 315 km/h amit 1500m n mentel az figyelemre melto.de ha a normal utcai attetellel mesz utcaszinten nem hiszem hogy az ezrest nem tudna a busa elpicsazni mondjuk 0-300 km/hig..
Majd egyszer kiprobaljuk ha a Veszek egy motort
Józsi!
Én sem tartom pont ezért célszerű dolognak a cm3 növelést! Végh Jani azt mondta nekem, hogy a középtartományt ütné meg nagyon, de a tetejére nem hozna sokat! 2 verzió van egyébként a cm3 növeléshez, nagyobb furat, vagy hosszabb löket hosszt eredményező főtengely rövidebb hajtókarokkal, de véleményem szerint mind 2 valahol hibádzik hosszabb távon!
Én mostanában tárgyaltam a prop-tech Csundiékkal cm3 ügyben a Busámra! De átgondoltam és így hagyom! Pár ezer kilóméter után szét kell szedni ahogy mondod. Úgy hogy hagyom így! Már így is egy kalap pénzt költöttem rá, de ki is használom az tuti! Mások olajat cserélnek úgy mint én láncot!
A cm3 növeléssel az a baj, hogy a hajtókarcsapágy élettartama 1 harmadára csökken, egy olyan blokkhoz képest is, ami rendesen tele van Yoshimura cuccokkal aminek a csapágyának 3000 km az élettartama! Ha meg cm3-t is növelsz még erre a blokkra, akkor meg 1000 km lesz sajnos!
Remelem tenyleg menni fog