Ha igazán komoly akarsz lenni, még előre vehetsz egy 16-os lánckereket (persze, csak ha nincs nagyon megnyúlva a láncod), akkor lesz még csak igazán játékos a masinéria!
Ha visszacseréled a gyárira, rá fogsz jönni, hogy mennyivel kellemesebb így vezetni, és jóval erősebbnek is érződik. Annyi pici hátránya van, hogy a kilométeróra a gyári 8-10% csaláshoz képest is még egy picivel többet fog mutatni.
Pontosan!
Saját szememmel láttam anno Olaszországban,hogy jött le a futószalagról a lámpa,majd szét vált ipszilonba,és az egyik oldalt hella dobozba kerültek,a másikba pedig noném dobozba!Ugyan azok a lámpák!
Van egy fehér lámpám és egy süllyesztett ezüst ülésem a Busádhoz ha érdekel. az előzőből maradt.
A motor 2003-as erre meg más van írva!
Érdemes ezt belerakni? Vagy milyen tiltást vesz ki?
Köszi a válaszokat!
Akkor hagyjam? Max a vége nem lesz annyi amennyi ami engem nem zavar!
Nagyban befolyásolja a gyári adfatokat? Kicseréljem vagy hagyjam?
Kérdésem lenne hozzátok!
Busa 2003! Hátsó fogaskerék eredetileg hány fogas?
Nekem 42 van, szerintem ez kissebb mint a gyári!
Saját szememmel láttam anno Olaszországban,hogy jött le a futószalagról a lámpa,majd szét vált ipszilonba,és az egyik oldalt hella dobozba kerültek,a másikba pedig noném dobozba!Ugyan azok a lámpák!
a fütészerelő haverom is mesélt a cirkok célállomás szerinti gyártásáról...
Esetleg e-mailon,priviben,vagy az én honlapomon!
Meg vagyok én perek,meg gondok nélkül!
Mr.+Mr.-né!