Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor most mi legyen?: P
nem sürübb a 10w-50
csak jobb a hőtűrése...
a 15w50 vagy a 20w50 az sürübb
10w-40 a gyári mínősités..
fullszintet én kerülném a helyedben ,racing olaj sem épp ideális ,hacsak nem vagy versenyző tipus..
a Motul 5100 vagy 7100 abszolut tökéletes választás lehet!
De bövebben majd a mágusok válaszolnak
Én úgy gondolom nincs komoly baja a vasamnak, remélem!
2003-as és bocsánat rosszul mondtam van benne 50.000 km!
A gyári olaj az 10W40? Azért mondtátok a 10W50-et mert az sűrűbb?
Ezt sosem bírom megjegyezni!
Az eslő számon és a második számot mindig keverem!

Elméletileg akkor 10W50 jobb bele!
De milyen kell full szintetikus vagy fél szintetikus!
Ezek a modellek még szerintem fél szintetikus olajjal mentek vagy tévedek?
nem tudom megmondani, mert az 1. hengeremet asszem 35 e környékén cseréltem egy használt, de kopásmentes hengerre, aztán most 60 e-es óraállásnál is volt már cserélve... asszem 8000 kilométernél került bele egy sportszűrő, amit az első hengercsere után kivettem. Ha nem pontosak a kilométerek, akkor elnézést, sok minden történt már, az emlékezetem nem a régi már.
Az enyémbe 37000 Km-er van és még nem kellett után tölteni! Én Motult használok!
én 45000 rel vettem és 54000 rel adtam el ..a blokk két darab mocibol volt...De olajfogyasztást nem tapasztaltam...
Az eredeti blokknak 41000nél leszakadt a hajtókarja...valójában nem is tudtam mennyi van benne..
Álítólag a busák hajlamosak enni az olajat!
Amikor nekem 12.000 volt benne az is csipegette!
Igaz nem 0.8-at!
Szép estét Mindenkinek!
Feket a Te busádban mennyi km volt amikor már 0.8 liter olajat evett?
Gondolom sok mindentől függ a henger kopása(pl sportszűrő,használat),de egy ténylegesen 40e km-t futott busánál már ilyen mértékű lehet a kopás?
(nem értek a műszaki dolgokhoz,előre is bocsánat ha hülyeségeket kérdezek)
akkor sajna nem szelepszárszimering a hiba..
Az leginkább akkor jelentkezik amikor motorfék vagy fordulatszámejtés után rányitod a tüzet...
Egy füst-pamacsot dob csak ha nagyon kihúzatom, utána már nem!
Nem akarlak elkeseríteni, de az enyém, mikor már kopáshatáron túl volt a henger, akkor is, csak ha teljes gázt húztam, akkor lökött egy kisebb füstpamacsot, utána füstmentesen ment tovább, pedig már volt kb. 0,8 liter olajfogyasztás 1000 kilométerenként. Persze lehet szelepszár szimmering is, kérdés, hogy milyen jellegű, és mikor jelentkezik a füstölés.
Valvoline Durablend
MOL Dynamic 10W-50
Sziasztok!

Jelenleg így áll a vas!

Az első busában annó Motul 5100-as 5W40 olajat tettem!
Ebbe van 40.000km nemrég vettem! Az előző tulaj nem tudom milyen olajat tett bele de kicsit füstöl a vas!
Le akarom cserélni, milyen olajat tegyek bele szerintetek? Valami vastagabb olajat?
Várom a javaslatokat!
Köszönöm!
ok köszi
Ha valakinek nincs igénye riasztó kapcsolgatásra, és csak a látvány érdekli, lehet olcsóbban kapni üres kulcsot
Passat bicskakulcs,bontóban 10 rugó,kell 1 másolt busakulcs,a busajelet meg ötvössel csináltattam.
És akkor ebben mi van benne?
Robotost tudom ajánlani én is