A képen látható olaj vezeték kicsit engedi az olajat, mert tiszta olajsár. Úgy néztem a gumi és a fém találkozásánál enged.
Csak simán ki lehet cserélni ugye?
Nem kell semmi extrát végrehajtani elötte?
ezt sajna már tapasztaltam másik motornál is...
240-et mutatott az óra, a navi pedig 217-t.
Az autónál pedig stimmelt a navi.
A motoron pedig minden gyári volt..(FJR)
Arra érdemes még odafigyelni, hogy ez a módosítás még pár %-ot rátesz a kilométeróra amúgy is meglévő 8-10%-os csalására, tehát mikor 300-at mutat az a valóságban 270 helyett már csak 260 körüli tempó lesz...
Ezzel kapcsolatban konkrét tapasztalataim nincsenek, de az én motoromon, ami nagyságrendileg kicsit erősebb és könnyebb a 2008 utáni busáknál, elől van 1-el kisebb lánckerék, ami hozzávetőlegesen azt jelenti, mintha 3-al nagyobb lenne hátul, és csak kifejezett provokációra hajlandó az elejét emelgetni (vagy kuplunggal vagy ha mondjuk 2-es sebességben 6000 körüli fordulatszámnál motorfék után húzok egy kövéret, illetve ha 3 sebességben 170-180 körül rámegyek egy bukkanóra) de ez hozzátartozik az örömfaktorhoz, és könnyen kezelhető még nekem is, aki nem tudok egykerekezni. Tehát nyugodtan berakhatod szerintem. Vannak itt olyan emberek, akiknek elől csökkentve van, hátul meg növelve a lánckerék átmérője és "elmotorozgatnak" így is...
Volna egy kérdésem hozzád,ahogy olvastam te profi vagy Busa kérdésben és beszéltünk már egyszer,hogy ha szakmai kérdésem lesz megkereshetlek vele.
Ha a hátsó fogaskereket k9 Busán 2-vel nagyobbra cserélném, akkor csak dinamikusabban lehetne motorozni vele,vagy emelgetné az elejét is?
de ennyit csak akkor tudsz beletölteni, ha szárazra törölnél mindent, ezért vagy azt csináld, hogy egy mérőedénybe csepegtessétek ki az olajat, és hajszálra ugyanannyit kell visszatölteni, mint amennyi kicsepegett belőle, vagy az a legpontosabb, ha rugó nélkül, összenyomott állapotban 95 mm az olaj szintje, legalábbis a manual ezt írja.
Menyus sikerült a ledcsere a műszerfalba!
NAgyon tetszik! Csak a km kijelzőm nem akar jó lenni sajna!
Gondolom gumilap-vezető kellene bele!
A fejidomot ma raktam össze, feket jók az indexek, köszi!
A képen látható olaj vezeték kicsit engedi az olajat, mert tiszta olajsár. Úgy néztem a gumi és a fém találkozásánál enged.
Csak simán ki lehet cserélni ugye?
Nem kell semmi extrát végrehajtani elötte?