Nekem volt ilyen valamikor, nem akarok hazudni, de sajna a vezetékek színeire már nem emlékszem, hogy miképpen kell bekötni. Azt tudom, hogy a sebesség és a fordulatszám arányából számítja ki egy előzetes tanítás után, hogy melyik fokozatban van. Ez viszont azt jelenti, hogy mikor behúzod a kuplungot, akkor nem mutatja pontosan, hogy melyikben is van, ez az ugrálás engem kissé zavart, így lecseréltem egy GiPro-ra.
Beszerelési leírásért keresd meg Motor Line-t, ők biztos tudnak segíteni a beszerelési leírásban, mert ők a magyarországi forgalmazók. Az biztos, hogy a sebesség és a fordulatszám jelek kinyeréséhez meg kell vágni a műszerfalba menő kábeleket, de a leírásban pontosan, színre le van írva, hogy melyik is az.
Nekem ContiRoadAttack van hátul és hidegben-melegben teszi a dolgát és ami nem utolsó, hogy 12000km van benne....! Elől meg Metzeler M3 van fent szintén ennyi kilométerrel. Nekem bejött mind a kettő!
De ez is csak szubjektív...
Nekem M.racetek van fent,hideg,v meleg,pálya vagy utca mindegy neki
Ha szép újat szerzek akkor hátul 3-4000-et simán elmegy
Talán supercorsa,ill.bt003 de avval egyszer pofára estem mert hűvösben visszahült,a racetek nem hűl le úgy.
Az utcai gumik rémisztőek sokkal jobban igénylik a melegítést tompa a profiljuk utálom őket csak végszükség esetén
De ez az én kifacsart véleményem az okosok azt mondják utcait utcára,sportot pályára.
nekem z6 volt fönt a busán , abszolut túrázni használtam megállta a helyét...Persze nem pályagumi...
A bt-021 kimondottan jó gumi túrasport szegmensben..nedves útviszonyoknál kimagaslóan jól teljesít.
Nincs az a pénz, hogy én túragumit rakjak erre a motorra. Már egy sima utcai gumit is túlpörget a nyomaték, nem hogy egy ilyet és a gumi profilja sem illik igazán a motorhoz, nagyon nehéz lesz a kanyarokba bedönteni.
Hol találtál róla infót?
Ha van anyagod átküldöd nekem?
Ezek a vezetékek a műszerfalba mennek be?