Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igen köszike!
Hol találtál róla infót?

Ha van anyagod átküldöd nekem?

Ezek a vezetékek a műszerfalba mennek be?
a fordulatszám jel az sárga kék csíkkal, a sebességjel pedig ha minden igaz a rózsaszín vezeték a sebességmérőhöz menő kábelkötegben
Közben megtaláltam ami kell:

barna = negativ (test)
zöld = pozitiv 12 volt
sárga = sebességjel
fehér = fordulatszám

testet meg 12 voltot talán nem lesz nehéz megtalálni, a másik kettőnek meg utánanézek mindjárt.
Köszi feket!
Hát nem tudom tudnak e segíteni!
szekond
1.
Nekem volt ilyen valamikor, nem akarok hazudni, de sajna a vezetékek színeire már nem emlékszem, hogy miképpen kell bekötni. Azt tudom, hogy a sebesség és a fordulatszám arányából számítja ki egy előzetes tanítás után, hogy melyik fokozatban van. Ez viszont azt jelenti, hogy mikor behúzod a kuplungot, akkor nem mutatja pontosan, hogy melyikben is van, ez az ugrálás engem kissé zavart, így lecseréltem egy GiPro-ra.
Beszerelési leírásért keresd meg Motor Line-t, ők biztos tudnak segíteni a beszerelési leírásban, mert ők a magyarországi forgalmazók. Az biztos, hogy a sebesség és a fordulatszám jelek kinyeréséhez meg kell vágni a műszerfalba menő kábeleket, de a leírásban pontosan, színre le van írva, hogy melyik is az.
...Persze én 99%-ban túrázok!
Nekem ContiRoadAttack van hátul és hidegben-melegben teszi a dolgát és ami nem utolsó, hogy 12000km van benne....! Elől meg Metzeler M3 van fent szintén ennyi kilométerrel. Nekem bejött mind a kettő!
De ez is csak szubjektív...
Sziasztok!

Kaptam egy G.P.T. GEAR típusú fokozatkijelzőt.
4 db vezeték jön ki belőle:
- fehér
- barna
- zöld
- citromsárga

Tudja valaki hogy kell ezt bekötni egy 2003-as busába?
Esetleg valami infó róla, én nem találtam eddig semmit a neten róla!

Köszönöm a seítségeteket!
Nekem M.racetek van fent,hideg,v meleg,pálya vagy utca mindegy neki
Ha szép újat szerzek akkor hátul 3-4000-et simán elmegy
Talán supercorsa,ill.bt003 de avval egyszer pofára estem mert hűvösben visszahült,a racetek nem hűl le úgy.
Az utcai gumik rémisztőek sokkal jobban igénylik a melegítést tompa a profiljuk utálom őket csak végszükség esetén
De ez az én kifacsart véleményem az okosok azt mondják utcait utcára,sportot pályára.
nekem z6 volt fönt a busán , abszolut túrázni használtam megállta a helyét...Persze nem pályagumi...
A bt-021 kimondottan jó gumi túrasport szegmensben..nedves útviszonyoknál kimagaslóan jól teljesít.
Nekem Pilot Road 2 van fent, még....de soha többet.Még melegen is csúszkált!
Nincs az a pénz, hogy én túragumit rakjak erre a motorra. Már egy sima utcai gumit is túlpörget a nyomaték, nem hogy egy ilyet és a gumi profilja sem illik igazán a motorhoz, nagyon nehéz lesz a kanyarokba bedönteni.
Sziasztok,

A bt 21-es gumival van valakinek tapasztalata?

Üdv


Chris
Jah....elég szomorú
Régen 1 nap alatt több oldal értelmes dolgot lehetett itt olvasni.

Max 2-3 naponta benézek, de sok változás nincs.
Válság van,ennek is örülni kell
Egész nap ennyi hozzászólás termett ebben a valaha szép emlékű topikban...
Mi 4?