amit meg látsz, azt jó eséllyel szintén át kell rugózni meg fel kell újítani és ha nem vagy versenyző, nem biztos, hogy megérzed a különbséget egy öhlins meg egy jól beállított gyári között.
Szerintem elég lenne bele egy keményebb rugó meg esetleg fel kellene újíttatni az egész rugóstagot. 6-7 év után már időszerű lenne szerintem, az enyém is pumpál már nagyobb tempónál.
Bár nem ismerem ŐKET de mást meg nem találtam...
Régi busa hátsó rugós tagot, mire szoktad kicserélni, vagy egy kicsit megokosítani,nekem az eleje már okosabb, mint a gyári, de a hátulja nagysebbnél érződik, hogy szeret táncolni, ha egy picit már nagyobb a súly a mocin.
Sziasztok
Talán még emlékeztek rám,sokat kérdezősködtem a busáról régebben!
Már csak pár hónap választ el tőle,úgy hogy drukkoljatok hogy minél előbb bemutathassam itt nektek
Próbálgattam is,nem fáj jobban a csuklóm mint az sv-n
És klasszisokkal kevesebbet is fogyaszt a busa:))))))
Na szóval ez mellett döntöttem
Majd írok,és képekkel mutatom meg nektek a,már nagyon várt "új" motoromat.
Bár nem ismerem ŐKET de mást meg nem találtam...
Régi busa hátsó rugós tagot, mire szoktad kicserélni, vagy egy kicsit megokosítani,nekem az eleje már okosabb, mint a gyári, de a hátulja nagysebbnél érződik, hogy szeret táncolni, ha egy picit már nagyobb a súly a mocin.
fater itt egyből behúzta nekem a kéziféket
Köszi!
Öcsike sok sikert kívánok a motor vásárláshoz!
Látom Te is Somogy megyei vagy!
Talán még emlékeztek rám,sokat kérdezősködtem a busáról régebben!
Már csak pár hónap választ el tőle,úgy hogy drukkoljatok hogy minél előbb bemutathassam itt nektek
Próbálgattam is,nem fáj jobban a csuklóm mint az sv-n
És klasszisokkal kevesebbet is fogyaszt a busa:))))))
Na szóval ez mellett döntöttem
Majd írok,és képekkel mutatom meg nektek a,már nagyon várt "új" motoromat.
Üdv:Öcsike