Tisztában vagyok vele, de azt mondta aki csinálta, hogy már nem az első ilyet csinálja, és azóta is nagyon jól működik a váltóm, mióta megcsinálta. Olvastad a szomorú hangú üzenetemet a facebookon?
ilyen problémám utoljára ETZ-nél volt, nem gondoltam volna, hogy komolyabb motoroknál is előfordul. az aláköszörülést valami nagyon precíz helyen merném csak csináltatni vagy még ott sem, ha nem lesznek egyformák a körmök akkor nem egyenletesen kapják az erőt aminek törés is lehet a vége. bocsi a beleokoskodásért
ez a dolog attól van, hogy a fogaskerekeken a kapcsolófelületek éle legömbölyödik, és nem tud kapcsolódni, bónuszként a kapcsolóvillák felülete is megég, illetve elkopik. Ez utóbbiakat mindenképpen cserélni kell, a fogaskerekeket meg lehet menteni aláköszörüléssel.
Szia(sztok)!
Nekem is hasonló gondom van a váltóval, 4-5 vagy 5-6 között csinálta eddig kb. 4 szer nagyjából 2 hónap alatt. Azt hittem hogy szétesik a blokk, olyan kerregő kattogó hangja volt ahogy dobálta a fogaskereket hol az egyik hol a másik fogaskerékhez, de nem tudtam, hogy én bénáztam a lábammal váltáskor, vagy a váltó szórakozik. Neked hol csinálták meg és mennyibe fájt? Egyáltalán mi produkálja ezt a hibát?
Remélem nem vágtak meg nagyon, a többi kibírható, majd összehozunk valamit.
Nekem is hasonló gondom van a váltóval, 4-5 vagy 5-6 között csinálta eddig kb. 4 szer nagyjából 2 hónap alatt. Azt hittem hogy szétesik a blokk, olyan kerregő kattogó hangja volt ahogy dobálta a fogaskereket hol az egyik hol a másik fogaskerékhez, de nem tudtam, hogy én bénáztam a lábammal váltáskor, vagy a váltó szórakozik. Neked hol csinálták meg és mennyibe fájt? Egyáltalán mi produkálja ezt a hibát?
Tittelett!
Nagyon döglött itt az élet Uraim!