Szomorú hangon mondta hogy Április 30.val elhagyja teljesen Hungaroringet, Timinek és Katinak fel kellett mondania.
Már szét is küldte az összes Motoros Egyesületeknek, tehát ma vagy holnap minden licenszes rider hivatalosan is értesül erről.
Fogalma sincs hogy a Hungaroring RT akar e- motoros napok szervezésésével foglalkozni. Az biztos hogy az uj vezetés meg sem probálta marasztalni........
Azt hiszem attól félhetünk, hogy az uj vezetésnek esze ágában sincs velünk törödni és a háta közepére kivánja ezt a nyügős bagázst, akik még hangosak is.
Rezső abban még kicsit reménykedik hogy valami uton modon legalább a beigért versenyeket végig tudja vinni.
Tehát ha nagy mázlink van akkor talán lesz még verseny az idén, de ha pechünk van akkor nyilt nap talán nem.
Tudom hogy vannak egyesek akik nem szerették Rezsőt ezért vagy azért...
De egyben még ők is egyet fognak velem érteni. Rezső nélkül ott nem marad senki aki igazán értene versenyek lebonyolitásához és Rezső nélkül nem marad senki akit érdekelni fog hogy mi lesz velünk, mi lesz a hobbiracerekkel, és a drága pályagépeinkkel :)
Hát ma csak ennyit akartam mondani, szerintem meg fogjuk még siratni a BRO-t.
váltóvillák, fogaskerekek, esetleg a villatengelyek cseréje, félretehetsz egy 100-ast kb, mert hamar eljön az az időszak is, amikor már menet közben a bekapcsolt 6. majd később az 5. fokozatot is kidobálja. Esetleg tudnám ajánlani a debreceni szerelőmet, aki aláköszörüléssel lehet meg tudja menteni a a fogaskerekeket, de ez csak szétszedés után derül ki.
Hát ez remek, már azt hittem ,h egyedi bibije van a járgányom váltójának, mert 5 és 6 fokozat között nagy ritkán üresbe felpörög gyorsítás közepette pedig az üres fokozat kicsit arrébb lenne Vmi tipp?
Jó volt az! Azzé a 290 megvóót...egyszer
Csak ott könnyedén lehetett csutka gázokat húzgálni tiltásig...
Itt már más a helyzet...
Ezzel is egyszer mentem 280 at, de olyan vehemensen gyorsult,hogy én sokaltam be..
A cimbimnek van egy tuningolt zx 12r-je..Amivel k8 as busával szokott kergetözni az autopályán kb kiegyenlitetten..Annyit mondott ,hogy fent jobb az övé,de ez nyomatékban verhetetlen(jelzem gyári az áttétel is)...Egyszerűen jó és kész
mivel alulról közelitem a 170cm ezért nekem nagyon előredölös a jelenlegi csutkakormánnyal...
Túrásitani szeretném!Azért ,hogy egyenes háttal,s nem hátra szegezett fejjel,rágörnyedve kelljen tájat nézegetni...
Majd meglátjuk...
Ráadásul karbis volt!
Kezesebb bárány volt.. Két személlyel azért nem volt egy nyomatékbomba...Sokkal erőssebb a busa!Ezt alacsony tartómányban 2 személlyel nagyon is érezni! Azonban ez az egyetlen erénye az xx el szemben...Szerintem....!
ha már így alakult, én csak a kormány átalakításban gondolkodnék, nekem ugye már tapasztalataim is vannak, és ennek tükrében is tudom ajánlani, egy magasabb plexivel (mint ami van a motorodon van) 200-230-ig elviselhető még úgy is, és mint mondtam, sokkal kezesebb lesz a motor a nagyobb erőkar (hosszabb kormány miatt)
Semmi gond...
Egyáltalán nem tetszésröl van itt szó...
Igy tetszik ahogy van..Csak igazán ugy használjuk ...Mint egy túramotort...80-160km/h 7000km alatt Sem a végsebességét sem a tiltásig nem forgattam Talán csak 2 alkalommal... Nekem talán túl erős is...Elötte Xx-em volt...Csak erre vágytam..Közben eltelt 5 év...s megváltoztak a motorozási szokásaink és igényeink....
Bocsi Nem akartalak megsérteni!
Én 7 éve vettem és maximálisan megvagyok elégedve vele!
persze ha neked az teszik, tedd rá! ennél jobb motorod sosem lesz!
de, nekem sem! ne add el!
sorry még esgyszer!
Igazán érdekes választ adtál..
El tudom dönteni ,hogy nekem mi a jó! S ez igy ebben a formában nem, arra amire én használom...
Abban igazad lehet,hogy inkább motorot kellene cserélni...
Ez esetben ELADÓ:
2002 es 51500 km költségmentes tuningmentes Új olajjal (MOTUL 300v 10w-40 factory line) fékbetétekkel + DOT 5.1..Pirelli supercorsa sc2 gumikkal ..Egyedüli átalakitások az ülésekben vannak elöl és hátul is (komfortositás)... 48000 nél szelepállitás és új gyertyák...Olajat NEM eszi! 900e ft Törzsköny..
0620 9157653
Csak a gari miatt vittem be(6000km)szerviz. Ahová eddig hordtam/vettem (AMARGO) megszűnt létezni és elvileg ők vették át az ügyfélkört. Ebből a bizalom körből mint Greg most én is kiestem:)
R ohadékok!
Lehúzós f aszok! Különben ezt te is megtudod csinálni! ezért ne vidd szervízbe! Nem tudták hogy nagy motor? igaz ha 1 10 éves fiút megkérdezel ismeri-e a motorok közül a Hayabusát lehet hogy azt mondja nem látott még de mér halott, hogy a leggyorsabb motor!
Sajnos igaz a hir
Most beszéltem Rezsővel, uton van Bol'dor-ba.
Szomorú hangon mondta hogy Április 30.val elhagyja teljesen Hungaroringet, Timinek és Katinak fel kellett mondania.
Már szét is küldte az összes Motoros Egyesületeknek, tehát ma vagy holnap minden licenszes rider hivatalosan is értesül erről.
Fogalma sincs hogy a Hungaroring RT akar e- motoros napok szervezésésével foglalkozni. Az biztos hogy az uj vezetés meg sem probálta marasztalni........
Azt hiszem attól félhetünk, hogy az uj vezetésnek esze ágában sincs velünk törödni és a háta közepére kivánja ezt a nyügős bagázst, akik még hangosak is.
Rezső abban még kicsit reménykedik hogy valami uton modon legalább a beigért versenyeket végig tudja vinni.
Tehát ha nagy mázlink van akkor talán lesz még verseny az idén, de ha pechünk van akkor nyilt nap talán nem.
Tudom hogy vannak egyesek akik nem szerették Rezsőt ezért vagy azért...
De egyben még ők is egyet fognak velem érteni. Rezső nélkül ott nem marad senki aki igazán értene versenyek lebonyolitásához és Rezső nélkül nem marad senki akit érdekelni fog hogy mi lesz velünk, mi lesz a hobbiracerekkel, és a drága pályagépeinkkel :)
Hát ma csak ennyit akartam mondani, szerintem meg fogjuk még siratni a BRO-t.
http://totalbike.hu/hirek/2011/04/12/tiltsak_be_a_hungaroringet/
még nem vagyok selejt....
mi is szoktunk részegen fórumozni......
Csak ott könnyedén lehetett csutka gázokat húzgálni tiltásig...
Itt már más a helyzet...
Ezzel is egyszer mentem 280 at, de olyan vehemensen gyorsult,hogy én sokaltam be..
A cimbimnek van egy tuningolt zx 12r-je..Amivel k8 as busával szokott kergetözni az autopályán kb kiegyenlitetten..Annyit mondott ,hogy fent jobb az övé,de ez nyomatékban verhetetlen(jelzem gyári az áttétel is)...Egyszerűen jó és kész
Azért érezte gyengébbnek!
mivel alulról közelitem a 170cm ezért nekem nagyon előredölös a jelenlegi csutkakormánnyal...
Túrásitani szeretném!Azért ,hogy egyenes háttal,s nem hátra szegezett fejjel,rágörnyedve kelljen tájat nézegetni...
Majd meglátjuk...
Kezesebb bárány volt.. Két személlyel azért nem volt egy nyomatékbomba...Sokkal erőssebb a busa!Ezt alacsony tartómányban 2 személlyel nagyon is érezni! Azonban ez az egyetlen erénye az xx el szemben...Szerintem....!
Olyan jó olvasni hogy előtte XX-ed volt és a Busa túl erős!
Most az XX-eseket megüti a guta!
Egyáltalán nem tetszésröl van itt szó...
Igy tetszik ahogy van..Csak igazán ugy használjuk ...Mint egy túramotort...80-160km/h 7000km alatt Sem a végsebességét sem a tiltásig nem forgattam Talán csak 2 alkalommal... Nekem talán túl erős is...Elötte Xx-em volt...Csak erre vágytam..Közben eltelt 5 év...s megváltoztak a motorozási szokásaink és igényeink....
Én 7 éve vettem és maximálisan megvagyok elégedve vele!
persze ha neked az teszik, tedd rá! ennél jobb motorod sosem lesz!
de, nekem sem! ne add el!
sorry még esgyszer!
El tudom dönteni ,hogy nekem mi a jó! S ez igy ebben a formában nem, arra amire én használom...
Abban igazad lehet,hogy inkább motorot kellene cserélni...
Ez esetben ELADÓ:
2002 es 51500 km költségmentes tuningmentes Új olajjal (MOTUL 300v 10w-40 factory line) fékbetétekkel + DOT 5.1..Pirelli supercorsa sc2 gumikkal ..Egyedüli átalakitások az ülésekben vannak elöl és hátul is (komfortositás)... 48000 nél szelepállitás és új gyertyák...Olajat NEM eszi! 900e ft Törzsköny..
0620 9157653
Lehúzós f aszok! Különben ezt te is megtudod csinálni! ezért ne vidd szervízbe! Nem tudták hogy nagy motor? igaz ha 1 10 éves fiút megkérdezel ismeri-e a motorok közül a Hayabusát lehet hogy azt mondja nem látott még de mér halott, hogy a leggyorsabb motor!