Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a végsebesség?
az enyém jobban gyorsul, mint egy nagy zizi, mondjuk elég távol áll egy széria motortól...
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy menyi esély van arra hogy egy hayabusát legyőzzön egy zzr1400 kawasaki? Egy ismerősömnek kawasakija van és álítja jobb mint a hayabusa!
Nem jó a link
Míg nem teszel fel magadról képet, addig nem tudunk segíteni...

Viccet félretéve, teljesen ajánlható motor, hosszabb távon is elviselhető az üléshelyzete még az utas részére is. Kezelhetőség szempontjából nyilván nem egy 600-as, de utcára, az itt előforduló helyzetekhez bőven elegendő minden szempontból. Kezdő motorosnak viszont nem nagyon tudnám ajánlani, csak, ha megfontolt az egyén, mert csendesen duruzsolva, a fordulatszámot 5-6-ezres fordulaton tartva is kényelmesen megy 160-180al és a megerőltetésnek nincs jele, viszont ekkora tempó már nem biztos, hogy egészséges közúton, tehát ésszel a jobb markolat tekergetésével. a szervizek kb ugyanannyiba kerülnek, mint más motornál, egyedül a gumit fogyasztja jobban...
Sziasztok! Lenne hozzátok egy két kezdő-bolond kérdésem. A történet lényege,hogy Éccsapám készül motort venni. A szíve elég erősen a Hayabusa felé húzza, de hozzá kell tennem, hogy nagyon kezdő motoros, 195 magasan és 130 kilósan . Plusz még esetenként társulna hozzá, ugyancsak jó "húsban" lévő Éccsanyám. Emiatt gondolt a Busára...hogy menjen is alattuk!
Miattuk fordulok hozzátok! nem a történetet és az elképzelést bírálni, hanem a motorról egy két jó vagy éppen rossz vélemény érdekelne! kezelhetőség, kényelem...stb! Előre is köszönöm
Szia! az a helyzet, hogy olybá tűnik, hogy majd minden cucc megvan az interface-hez a fiókban, a másik, meg az, hogy sajna ennyi pénzem nincs, hogy kiadjak érte ilyen sokat, mert a téli szerviz kissé le fog gatyásítani. De azért köszönöm az ajánlatot, aki nem tud forrasztani, annak nagyon megéri ez a cucc...
Lenne nekem egy eladó ilyenem...
02-07 suzuki hayabusa ecu flasher
ecueditor.com
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...

jól megszívtam vele, mert az én ecu-m 16 bites, még a tiétek 32...
Most tervezek egy olyan interface-t, amellyel kuplung és gázelvétel nélkül lehet váltani, egy ipari mikrokapcsolót szerelnék a váltótengely körülre (kb. mint a mellékelt képen), ami jelet adna a hackelt ECU részére, az egy beállítható időintervallumra elvenné a gyújtást/üzemanyag befecskendezést ízlés szerint. El sem tudjátok képzelni, hogy milyen szinten rugalmasan programozható a gyári ECU mindenféle segédelektronika nélkül, mindössze egy párezer forintos elektronika segítségével.
Vasárnap valaki valamerre?
Mert biztosan kuplungoltok közben!
Jobb napot
nekem is....
de kb 2000km be 1xer....
Megoldodott, bal oldalt a km óra mellett volt kimennve egy 15 bizti...

köszike Mennya
160Nm .175le ez a párosítás verhetetlen!kivéve az új busman!


persze az xx nem Hayabusa! Az vitathatatlan, hogyv 1999-be csináltak egy olyan motort amihez 2009 ig nem kellet hozzányúlni! a többi gépnél szinte félévente módosítanak!
Szebb napot!

Az a helyzet:
Hogy a km órám semmit se mutatat, egyszer csak behalt…
A km óra tökéletesen működik másik busában, a 30-as biztosíték jó de kicseréltem.
Indítózik, működik a fényszóró, és zug az elektromos ac de semmi más nem mükszik rajta …
Van valahol még másik biztosító a faridom bal oldalán kívül
?
Eladó
Menyus mi lesz így a 900RR-el?
Csak lesz valami használható a roncsból
ne mondj már ilyeneket! Kitől fogok alkatrészeket venni akkor?