Én nem nagyon látok tengelytáv változást itt...
Mondjuk ettől még változhat sok minden, de az pl. biztos, hogy a motor a vázhoz ugyanott kapcsolódik, minimális a különbség a segédberendezések elhelyezkedésében is, amin esetleg változtattak, az az utánfutás az első keréknél. A kezelhetőségbeli különbséget inkább az eltérő profillal rendelkező gumiknak, és a jobb specifikációjú rugózó elemeknek tudnám be, érdemes lenne azonban tenni egy próbát teljesen ugyanolyan, vadiúj gumikal rendelkező motorokkal, nem biztos, hogy közúton, egy átlagos pilóta megérezné a kanyarbeli viselkedés közötti különbséget a két generációnál... Persze ettől még a 2. gen. sokkal jobb motor, mert azért 9 év fejlődés nem múlt el nyomtalanul.
Ehhez no comment!
Abszolut eggyetertes!
Szamomra sem ertheto hogy nem lehet eszrevenni egy konstrukcio valtast ami kozben elmult 10 ev!
Kulsoleg is nyomok vannak a valtozasnak!
Mivel valtoztak parameterek,kerekhossz stb igy masabb lett a kezelhetosege is kanyarokban holott meg nehezebb is csak 1 tulajdonsag a sok kozul
udv nektek
SOS! eladó 2pár newfren első betét suzuki bandit 1200 asban volt kb. 200 kilométert gyakorlatilag 97%osak. Más tipusokba is jó amin 6dugós tokico gyereg van. Új ára 8990ft/pár. Sürgössége miatt a 2 pár 8000ft. Postázni is tudom. 06-30-493-23-10 Jó még a betét: Suzuki TL1000 98-02, gsx-r 1000 01-02, bandit 1200 01-05, gsx 1400 01-06, gsx-r 1300 99-töl.
találtam K4-hez is, csak a fényáteresztő képessége érdekelne... elvileg 70%-ot átenged, de az az elveszett 30% azért nem kevés, még a xenonnak sem már ha nem fordítva van
.....mellesleg hozzátenném,hogy kijelentéseimmel senkit sem ált szándékomban megbántani,vagy akármi!
Ha a média törvény 2009.XXVI.paragrafusát is büszkén vállalom,ha kell,akkor 2 hétig nem sugárzok nyílvános,"bármely Magyar Állampolgár" számára elérhető közleményt,vagy szórakoztató műsort!
Tisztelettel Mr.!
Mondjuk ettől még változhat sok minden, de az pl. biztos, hogy a motor a vázhoz ugyanott kapcsolódik, minimális a különbség a segédberendezések elhelyezkedésében is, amin esetleg változtattak, az az utánfutás az első keréknél. A kezelhetőségbeli különbséget inkább az eltérő profillal rendelkező gumiknak, és a jobb specifikációjú rugózó elemeknek tudnám be, érdemes lenne azonban tenni egy próbát teljesen ugyanolyan, vadiúj gumikal rendelkező motorokkal, nem biztos, hogy közúton, egy átlagos pilóta megérezné a kanyarbeli viselkedés közötti különbséget a két generációnál... Persze ettől még a 2. gen. sokkal jobb motor, mert azért 9 év fejlődés nem múlt el nyomtalanul.
Abszolut eggyetertes!
Szamomra sem ertheto hogy nem lehet eszrevenni egy konstrukcio valtast ami kozben elmult 10 ev!
Kulsoleg is nyomok vannak a valtozasnak!
Mivel valtoztak parameterek,kerekhossz stb igy masabb lett a kezelhetosege is kanyarokban holott meg nehezebb is csak 1 tulajdonsag a sok kozul
udv nektek
Cééépen alakul a kis madarad és most már csak a tavasz kellene, hogy meglehessen reptetni kicsinyedet új tollaival
link
remélem nem most égek be...
Felnit mikor föstjük le?
Alakulódik a picim
búra
Ha a média törvény 2009.XXVI.paragrafusát is büszkén vállalom,ha kell,akkor 2 hétig nem sugárzok nyílvános,"bármely Magyar Állampolgár" számára elérhető közleményt,vagy szórakoztató műsort!
Tisztelettel Mr.!