szedd le a bal oldali idomot, a blokk első-alsó részénél egy olaj meg vízcső által takarásban találsz egy nagyméretű, hasított fejű csavart körülötte egy pontokból álló skálával, ami le van biztosítva elmozdulás ellen egy imbusz csavarral, hajtsd ki az imbusz csavart és nagyon óvatosan, 1-2 FOKOT csavarj azon a nagy csavaron óramutató járásával megegyező irányban, szorítsd vissza az imbusz csavart, és próbáld ki, hogy változott-e a hangja! DE ELŐTTE MINDENKÉPPEN JEGYEZD MEG AZ EREDETI POZICIÓJÁT A NGY CSAVARNAK, pl. egy filctollal! Ha változik, de még mindíg nem jó, csavarhatsz még rajta egy kicsit, de arra ügyelj, hogy a skálán az utolsó ponton belülre ne nagyon menj!
ki fogom próbálni,már megbeszéltük.
a hangok ugyanazok amiről már dumáltunk.olyan mintha valami ütne benne.nem kuplung.ütemesen érzem,és hallom amikor csinálja.de ha jól emlékszem csak melegen,de ebben már nem vagyok biztos.de nincs hatással semmire.idegesit.
egy srác aki szerelt már pár motort 40-ért csinálja meg.
Próbáld ki a Zoli CBR fékjét, az áll. sokkal jobb lett és csak a tárcsa meg a betétek vannak cserélve. Esetleg még a felső munkahengert éri meg lecserélni egy radiálisra, de a nyergeket már nem biztos, hogy megéri. Milyen hangok jönnek a blokkból?
lényegében tök mind1 nekünk mit irnak oda.
de tuningosoknak nem,még esetleg növelhetik az értéket
de megvan a veszélye ,nem fogják birni a csapágyak,hajtókar...
régen sámsonjaimat igy tuningoltam,hengerfejböl levétel(dupla csavarozás),és ezzel növeltem a kompresziót,szerintem még mai napig belepiszkálnak ezzel a módszerrel,csak ha ezeket az értékekeket feszegeted "repül a repül a" hengerfej
Küldhetnél Te is egy Nokiás dobozt! .....
Köszönöm Fistván!
Irígy vagyok!
null
a hangok ugyanazok amiről már dumáltunk.olyan mintha valami ütne benne.nem kuplung.ütemesen érzem,és hallom amikor csinálja.de ha jól emlékszem csak melegen,de ebben már nem vagyok biztos.de nincs hatással semmire.idegesit.
egy srác aki szerelt már pár motort 40-ért csinálja meg.
de tuningosoknak nem,még esetleg növelhetik az értéket
de megvan a veszélye ,nem fogják birni a csapágyak,hajtókar...
régen sámsonjaimat igy tuningoltam,hengerfejböl levétel(dupla csavarozás),és ezzel növeltem a kompresziót,szerintem még mai napig belepiszkálnak ezzel a módszerrel,csak ha ezeket az értékekeket feszegeted "repül a repül a" hengerfej