Én is kaptam csomagot a rízsevőktöl
Köszönöm szépen
De az utalás nem megy állandóan visszadobja valami hibával
Légyszi küld el mégegyszer a számla számod
Szevasztok, K8as busahoz van valakinek muszerfal koruli muanyag burkolat elfekvoben?
a muszerfal alatti fenyesebb fekete kene
illetve a bal oldali kissebb takaro muanyag ami a fejidomhoz csatlakozik be -
bontokban sajna nem talaltam.
elore is koszi
a multkori benzin csipegetésröl
mentem 140 km 10 lityiböl 2db utamból jött össze
hidegjáratások
kb fele város
másik fele autópálya 160 bemelegitésnek,majd 220- 310 speed
7.1 re jött ki a zaba
szép napot mert itt az van
Sziasztok !
Lenne egy-két eladóvá vált alaktrészem ha valakit érdekelne.
- GSXR szívó oldali csonkok. 5000HUF/db hibátlan 10000km-t futott motorról.
- GSXR -ből termosztár és hőgomba.
- 1200-es 2002-es GSF1200 henger 4 db dugóval gyűrűstől. 40000HUF kompletten./nincs meg sülve, tartalékba volt./
- GSF 1200 hidraulikus kuplung 10000HUF
- Hayabusa 2000-es ből származó hátsó lengőkar tengellyel gyári lánccal tehát néhány ezret futott. 50000HUF
Képek kérésre
Igen en is a hetekben zongoraztam az angel temat
nos inkabb elol profira megyek tehat Sport guma
hatul lehet a turasabb verzio
lenyeg sok szilicat tartalma legyen neked jobban viseli a vizes utat
Igy igaz, es nem vagyok nagy kanyarvadasz sem :(
A merfoldek java palyan megy bele, neha megyek csak el country road-ozni par orulttel, de ott is ugy van, hogy kanyarban lemaradok, egyenesben befogom oket :):)
Az Angel ST-nek hét csúcsot sikerült megdöntenie, közöttük a 24-órás megbízhatóságival, melynek során egy Angel ST garnitúrával felszerelt Suzuki GSX-R 1300-zal 5135,071 kilométert sikerült megtenni, nem kevesebb, mint 214 km/órás átlagsebességgel. A végeláthatatlan körözés során az Angel ST nemcsak futófelületét őrizte meg, hanem remek tulajdonságait is – mondták el a tesztben résztvevő újságírók és a Pirelli gyári pilótái.
Mint már írtam régebben, én biztosan nem a fenti kategóriából választanék magamnak gumit, pontosan azon okok miatt, amit leírtál a hozzászólásodban. Bár nem próbáltam, de szerintem a Diablo Corsa utódja a Diablo Corsa3 vagy annak az utódja a Rosso Corsa nem lehet rossz választás szerintem, bár én ilyen utcai gumi választásakor semmiképpen nem hagynám ki a Michelin Pilot Power2ct sem, írjanak akármit is a tesztekben róla, de nekem anno ez vált be a legjobban. Nekem egy guminál főleg a kezelhetőség számít, hogy milyen könnyen fordul vele a motor, és a Pilot Powerekkel jó tapasztalataim vannak, ellentétben pl a Metzeller Sportec M3-al, azzal úgy fordult a motor, mint egy csuklós busz.
Ne kerj bocsanatot, inkabb en koszonom, nagy gondban vagyok :(
Az ara nem igazan gond, ellenben utalnek szart venni, es megboritani a motort :)
Egy karc nincs rajta, es ez nagy szo, ahhoz kepest, hogy elso szerias.
Nem egy rossz gumivalasztas miatt akarnam eldobni a vasat :):)
Ezt talaltam:
Mit mond a szaksajtó?
A Motorrad 2010/11. lapszámában megjelent nagyszabású gumiteszt elkészítése során olyan típusokat mértek össze a német újságírók, mint az Avon Storm 2 Ultra, a Bridgestone BT-023, a Continental Road Attack 2, a Dunlop Roadsmart, a Metzeler Z6 Interact vagy a Michelin Pilot Road 2, és természetesen a Pirelli Angel ST sem maradt ki. A teszt során többek között az abroncsok kezelhetőségét, ár/érték arányát, kanyarprecizitását illetve -stabilitását, száraz és nedves tapadását, valamint a futásteljesítményt vizsgálták, s a tesztpilóták egybehangzó véleménye szerint a Pirelli Angel ST a legharmonikusabb abroncs a kategóriában, mely élettartama vége felé sem veszít képességeiből. Nem véletlenül szerezte meg az első helyet
Nekem 2006 környékén volt ilyen gumim és nagyon szerettem, elment kb. 7-8000 kilométert, jól kezelhető volt vele a motor, csak az a kérdés, hogy a gyártása óta eltelt kb 6-7 évet hol és milyen körülmények között töltötte el. Ha most 2006-ot írnánk, akkor feltétel nélkül ajánlani tudnám... Bocs a belevau-ért.
a toled kapott cuccok mar fennt viritanak a paripan - koszonet ertuk - a kapaszkodot is sikerult megmenteni