Lelazult a Hayabusám kuplung rögzítő csavarja, és széjjel marta a kuplung kosarat, lamellát, nyomlapot, rugós rögzítő csavart. Ha valakinek esetleg lennének ezek az alkatrészek, vagy komplett kuplung, akkor légyszi írjatok! Járt-e már valaki így, és mi a megoldás,hogy még egyszer ne járjak így?Köszönöm!
Mea culpa!
Sejthettem volna ,h hajnalok hajnalán nem kéne belemenni a matekozásba , különben is arra ott vannak az esték
Maradjunk a 2q-nál. Látod mondtam én ,h q-va nehéznek érzem ezt a tagadt madarat!
Először is üdv mindenkinek!
Fugee! Én is egyetértek veled, 2008 júliusán tettem le a jogsit. Előtte csak álmodoztam a motor jogsiról. Nem vezettem előtte semmit csak biciklit. Az oktatóm mondta látva vezetési stílusomat és azt hogy van már egy gyermekem (azóta van még egy), meg elmúltam már az a korosztály aki megy mintha muszály volna, bátran javasolta a nagy mocit. Így lett az XX. Nekem is volt előtte egy 200 ló feletti autóm, azzal se száguldoztam.
Hi!
Még 1 fontos szempont amiről eddig nem esett szó: azt írtad ,h magas vagy de vajon van kellő fizikumod is mert én is magas vagyok de amellett három számjegyű a testsulyom, állandó fizikai munkát végzek és még így is előfordult a motor tili-toligászása közben (mivel nincs lükverc) ,h megbillent a súly pontja és igen csak fel kellett fújni az arcomat hogy ne feküdjön le a sólyom, mivel 20q fölött van az össztömeg! Plusz megdöbbentő volt számomra, h két kiló fölött mekkora erővel tolna le motorról a menetszél, amihez szintén nem árt némi fizikum.
A lehet e első motornak busa témakörhöz pedig csak annyit, h nekem ez az első sport motor, friss nagymotor jogsival párosítva és már túl vagyok a Fekete által említett első két szezonon haláleset nélkül (kopp-kopp). Az igássághoz még hozzá tartozik, h autóval (amik között volt az átlagnál nagyságrendekkel fickósabb is) millió1 kilométert már levezettem. Mondjuk nem is szikrázik a tükör az aszfalton, amikor döntök a kanyarba, mint a többi itteni fórumozóknak! Ha tisztában vagy a tudásszinteddel sokat segít túlélni a motorozást.
Mielőtt a nagy öregek szétcincálnának, hozzáteszem az én példámra igaz: A kivétel erősíti a szabályt!
Szép estét!
Effektív tagság nincs, ezért nyílt a fórum. Szerintem. Bárki beszélgethet bárkivel, motortípustól függetlenül. Látod én is itt vagyok, de sajnos Csöle nevű "tag" napi egyszeri hozzászólást engedélyezett. Így ki is használom a dolgot és sokat írok egyszerre!
Egyébként milyen motor van az adatlapodon? Kafasaki?
Lelazult a Hayabusám kuplung rögzítő csavarja, és széjjel marta a kuplung kosarat, lamellát, nyomlapot, rugós rögzítő csavart. Ha valakinek esetleg lennének ezek az alkatrészek, vagy komplett kuplung, akkor légyszi írjatok! Járt-e már valaki így, és mi a megoldás,hogy még egyszer ne járjak így?Köszönöm!