Szia!
Ha ki akarod szedni, akkor le kell bontanod a műanyagokat.
4 patent, 2kicsi, 2nagy, és három csavar.
Ha ez megvan, akkor az órát rögzítő 2 csavar kitekerése után csak ki kell húzni a műszeregységet....
A jeladó rendben van, nem volt lelazulva és meg is tisztítottam, hamár levettem, de továbbra is fennáll a probléma, viszont addig nem akarok új cuccot rendelni hozzá amíg meg nem győződtem róla, hogy nem csak valami kontakthiba. Szóval hogyan is lehet legrövidebb úton hozzáférni a km-óra hátuljához?
az is elképzelhető, lehet állítani a hézagot annál is egy csavarral, az enyémen is a szerelőm csak kb 2 foknyival kevésbé csavarta be és máris kalamolt a blokk, de ezt csak az ő elmondásából tudom, én nem tapasztaltam meg.
20ezer km vn benne.de valahonnan a blokkból jön,és olyan,mintha valami ütne benne.és igy jön át az egész motoron,és érzem a kormányon,meg a seggem alatt is.de nem mindig csinálja.érdekes...
A Hayabusás markolatot itt tudod beszerezni:
Motor line kft.
http://www.motorline.hu/