Hát attól nem kell félni, hogy én nekiállok
/ amúgy fokozatkij. installáláskor találtunk egy PropTech modult... Na az most a polcon pihen, 'busa meg 3-4 ezer között, pl. 3800on tartva kissé rángat
"ha az ember kicsit visszafogja a lóerőket..."
Anyám. Ez már tényleg beteg kategória.Van akinek keréken 250+ lóerő kevés? Jó persze gyorsulási versenyeken biztos jó dolog egy másfél méteres villával (és egyebekkel) felszerelt szörnyeteg esetében.
De ki a fene akar közúton kitámasztóval motorozni?
persze lehet olcsóbban is, ha az ember kicsit visszafogja a lóerőket, 26-280 lóerőig (keréken...) elég a gyári hajtókar és dugattyú is, azt még bírja elvileg. de ilyen teljesítménynél már vigyázni kell, elég egy rosszul beállított injektor és így járhat a blokk, mint itt ennek az oldalnak alján levő képeken: katt ide
ezen az oldalon végig lehet kísérni egy turbo busa építését, a lehetséges problémákat, stb.
Ne akard tudni... Csak úgy saccperkb. egy alap turbószett 4000 dollár körül van, egy komoly meg a duplája, plusz dugattyúk, hajtókarok, ARP tőcsavarok a blokkba ezek együtt még vagy 2000 dollár, motorvezérlő elektronika, beállítás, munkadíj, stb...
Szevasztok.Épitem a turbos motorom végre. KERESEK YOSHIMURA vez tengelyt 2004-es busába.Fokolhato kell. A veb cam nem érdekell mert a szivo oldal nem jot nyit.Ha valaki tud valamit csörgessen meg visszahivom.KÖSZÖNÖM.209170442
/ amúgy fokozatkij. installáláskor találtunk egy PropTech modult... Na az most a polcon pihen, 'busa meg 3-4 ezer között, pl. 3800on tartva kissé rángat
Anyám. Ez már tényleg beteg kategória.Van akinek keréken 250+ lóerő kevés? Jó persze gyorsulási versenyeken biztos jó dolog egy másfél méteres villával (és egyebekkel) felszerelt szörnyeteg esetében.
De ki a fene akar közúton kitámasztóval motorozni?
katt ide
ezen az oldalon végig lehet kísérni egy turbo busa építését, a lehetséges problémákat, stb.
Amúgy mennyiből áll meg egy nagy vonalakban egy turbo, a szükséges átalakításokkal?
(lsd. középső kép!)