Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5.3. Starting the Auto-Learning procedure
If the display does not indicate the gears selected correctly, start the Auto-Learning procedure:
1. If you have a stand, raise the rear wheel off the ground. Otherwise, sit on the bike.
2. Activate the display (refer to section 5.1). Make sure that the side-stand is up and the engine stop switch is in RUN position. Do not start the engine.
3. Select Neutral.
4. Press the button and keep it depressed until “L” (Learning) appears on the display.
5. Release the button. If the gear box is in Neutral, “L” starts blinking and Auto-Learning procedure starts.
6. After a few seconds, the next gear to be learned is blinking on the display (1, 2, 3, 4, 5 or 6). Select the gear indicated on the display. In order to change gear with engine off, you may need to move the rear wheel back and forth while pushing the gear selector. “L” is blinking while the selected gear is being learned.
Repeat this step until all gears have been learned.
If you’d like to start over the process, press the button once, then go to step 3.
7. If all six gears have been learned, “U” (Update) is blinking on the display for a few seconds. If your bike has less than 6 gears, press and release the button. The unit saves the new gear positions to Flash memory, then the display goes back to normal operation.
konkrétan hogyan? elkevertem valamerre az utasítását
Meg kell neki tanítani az összes fokozatot...
Amúgy ez a fokozatkijelző... 3.ban néha 0-t ír ki azt miért csinálja?
akkor majd visszakötöm
nekimész a garázsajtónak...
Nekem gyárilag van rajta kapcsoló, de úgy kötöttem, hogy a helyzetjelzővel együtt kapcsolódik a lámpám, a kapcsoló következő állását másra használom ....
szeretem, ha van rajt, és szeretném saját magam kapcsolni
miért van erre szükség? Hisz mindig fel kell kapcsolni a lámpát.
Patentokat néztem, az könnyen le is jön. Na majd holnap nekilátok! Köszi!
Amúgy meg tervezek feltenni egy külön 3 állású világításkapcsolót (0-helyzetjelző-fényszóró) Erről mi a véleményetek?
Június 2-án adták fel a második adag alkatrészt, várom, hogy ideérjen, utána még 1 hét kb., mire a gépműhelyben berakják a vezetőket, a szerelőm installálja a szelepeket, meg a szelepszár szimmeringeket, és összerakja a motort. Elvileg... Szerencsére nem lehet motorozni, így nem nagyon idegeskedek...
Szia!
Hogy halad motorod?
Eddig nem is túl bonyolult, viszont gyakran előfordul, hogy a helyzetjelző gumijába belesüllyed az izzó két kis réz foglalata és azt elég nehéz kibányászni, ezért figyelni kell arra, hogy a vezetéknél fogva semmiképpen ne húzzuk a foglalatot, hanem csak a gumirészt megfogva húzzuk ki a helyéről.
Alsó porvédőt le kell szedni.
6db patent fogja.
Szerintem ez a legegyszerűbb.
Egy kérdés... első helyzetjelzőhöz hogy férek hozzá a legkönnyebben?
Na jó, le is szedem a gyári plexit...
Jó estét mindenkinek!
Én szóltam....
Hmmm...eshetne már egy kis eső...
Esőmentes szép napot mindenkinek!
szép napot solymászok.
Jó reggelt!