A standard értékek a következők:
Első villa:
Rugóelőfeszítés: 5 vonal látszik
Csillapítások az óramutató járása szerint ütközésik becsavart állapottól visszafelé
Húzócsillapítás (felső csavar) 3 kattanás
Nyomó csillapítás: (alsó csavar) 9 kattanás
Hátsó rugóstag:
Húzó csillapítás (a rugóstag tetején) 11 kattanás
Nyomó csillapítás (a rugóstag alján) 8 kattanás
Először ezt álltsd be, ha még mindíg kemény lenne, akkor az első villán a húzócsillapításon még egy klikket tekerj kifelé a nyomócsillapításon pedig kettőt kifelé, a hátsón pedig a húzócsillapításon két klikket kifelé, a nyomón pedig 1-et.( a kifelé irány minden esetben az óramutató járásával ellentétes irányt jelenti) Azt azért tudjad, hogy ennek a motornak a futóműve viszonylag kemény, ha felpuhítod, akkor hintázhat a kanyarokban.
Hátul lemehetsz2.2-ig ,elöl 2!
De próbáld ki,hogy működik-e,lődd be magadnak!
De ne hallgass csak rám ,várd meg a többiek válaszát is,mert én ezekhez a dolgokhoz nem is értek!
Aranyhal 191!
Mi itt jó néhányan a gyári előírt mérték alatti guminyomással közlekedünk,a jobb tapadás reményében,gumifüggő is a dolog,javarészt 0.5-ös pályagumikat használunk!
Sokan keményebb gumit használnak,hogy többet tudjanak elmenni vele!.....nem biztos,hogy jó..........szerintem
A gyári értékre fújt gumi kemény,pattog,kiforog,csúszik,stb,....szar....
Javar
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Mi az asszonnyal ketten ülünk a motoron ( K8 Haya) és nem tom mekkora az ideális guminyomás elől meg hátul. Valaki segítene?
Köszi előre is:))
Gratulálok a motorhoz!
A nyomó csillapítást a villaszárak alsó részén tudod kalibrálni, ha kitekered akkor a legpuhább.
A húzócsillapítást a villaszárak tetején lévő kis csavarral.
Nem kaptál a motorhoz használati útmutatót? Abban benne van a gyári érték, hogy mennyire kell kitekerni, sajnos fejből nem.
Hello. Lenne egy olyan kerdesem, hogy az elso villat hogyan lehet allitani, mert nekem tul kemenynek tunik es kenyelmetlen, meg hat raz mint allat. Nemreg vettem a mocit (kb egy hete) es most allitgatok ezt azt rajta, igenyeim szerint. Ezt azert gondoltam megkerdem, fejetlenul nem fogok neki. Segitsegeteket elore is koszonom.
Csöle:
Köszi az infót, hiszek neked. Csak azt mondtam amit hallottam. Amúgy semmi baja, pöpec masina. Szólj ha eladó lesz a Busád. Lassan szeretnék valami izmosabbat!
Mr Hayabusa:
Nem busáról, hanem egy GSXF-ről van szó.
Első villa:
Rugóelőfeszítés: 5 vonal látszik
Csillapítások az óramutató járása szerint ütközésik becsavart állapottól visszafelé
Húzócsillapítás (felső csavar) 3 kattanás
Nyomó csillapítás: (alsó csavar) 9 kattanás
Hátsó rugóstag:
Húzó csillapítás (a rugóstag tetején) 11 kattanás
Nyomó csillapítás (a rugóstag alján) 8 kattanás
Először ezt álltsd be, ha még mindíg kemény lenne, akkor az első villán a húzócsillapításon még egy klikket tekerj kifelé a nyomócsillapításon pedig kettőt kifelé, a hátsón pedig a húzócsillapításon két klikket kifelé, a nyomón pedig 1-et.( a kifelé irány minden esetben az óramutató járásával ellentétes irányt jelenti) Azt azért tudjad, hogy ennek a motornak a futóműve viszonylag kemény, ha felpuhítod, akkor hintázhat a kanyarokban.