lehet, hogy csak meg kellene pucolni, mert ez a szenzor nem más, mint egy 6 érintkezős kapcsoló, ami az adott sebességfokozatnak megfelelő ellenállást kapcsolja be az áramkörbe.
nemááááá
akkor ebben a szezonban így marad, végül is így is tudom h melyik fokozatban van
nem tudom, most raktam össze, h franc essen bele, végre azt hittem okés lesz, a kábelmelegedés megszűnt.
A rossz hír viszont az, hogy ahhoz, hogy a szenzorhoz hozzáférj, kicsit szét kell kapni a blokkot (vagy legalábbis a kuplungot meg az olajpumpát ki kell belőle venni. . .
ahhha, na ez már szebben hangzik
nagy láma vagyok elnézést, omegám fedkomjából indultam ki mint látjuk tévesen.
köszi:)
nem tudom próbáljak szerezni egy fokozatérzékelőt?
Enélkül nem fog menni a GIpro sem, pedig nagyon bejönne (ha működne)
szerintem az az 1 liter üzemanyaggal megtehető kilométerek számát mutatja. ha hosszan megnyomod a valamelyik gombot (hirtelen nem emlékszem, hogy melyiket, de nagy variáció nincs) mikor ezt az értéket mutatja, akkor át fog állni liter/100 Km kijelzésre.
tudtommal nincs benne más ketyere, igen fent volt emelőn a motor mozgattuk a kereket, tutira bent volt négyesben, a GI viszont egyre csak várta h betegyük. Ezért az ötöst tanulja négyesnek
Lassan úgy érzem magam mint az a bizonyos kőmíves Kelemen.
Mire egyet megcsinálok jön egy újabb, remélem egyszer a végére érek
Akkor lehet, hogy rossz a fokozatérzékelő a motorodban. Csak még egy kérdés: nincs benne egyéb tiltáskiszedő modul? Vagy a beállítás során tutira bevette a 4. fokozatot(megmozgattad a hátsó kereket?)
hát már megint szívok, nekem ezen a motoron semmi nem megy egyszerűen
nem tudom beállítani a GIpro-t. Az előre belőtt térkép nem megy, a tanítás sem, mert valamiért a 4es fokozatot nem látja. 4szer is megpróbáltuk, nem megy.
ha kikapcsolom a tre akkor sem, szóval passz.
hétfőn AGO-st felhívom bocs a terjedelemért
1-0-2-3-0-4-5. ezt tanulja meg. tehát 4ben 0át 5ben 4et 6ban 5öt mutat. Nem tudom a 4est miért nem látja, de a gyári térkép is ezért nem megy szerintem normálisan.
Azért egy 100ast gurultam ma vele ennek ellenére
Az én hátsó gumimba üzemmelegen kell, hogy 1,6 bar legyen, tehát elég, ha 1,4 re fújom fel. Mondjuk, míg bemelegszik, úgy kóvályog az úton, mint egy parasztszekér
akkor ebben a szezonban így marad, végül is így is tudom h melyik fokozatban van
nem tudom, most raktam össze, h franc essen bele, végre azt hittem okés lesz, a kábelmelegedés megszűnt.
nagy láma vagyok elnézést, omegám fedkomjából indultam ki mint látjuk tévesen.
köszi:)
nem tudom próbáljak szerezni egy fokozatérzékelőt?
Enélkül nem fog menni a GIpro sem, pedig nagyon bejönne (ha működne)
Nem tudom miért ír ennyit
Lassan úgy érzem magam mint az a bizonyos kőmíves Kelemen.
Mire egyet megcsinálok jön egy újabb, remélem egyszer a végére érek
hát már megint szívok, nekem ezen a motoron semmi nem megy egyszerűen
nem tudom beállítani a GIpro-t. Az előre belőtt térkép nem megy, a tanítás sem, mert valamiért a 4es fokozatot nem látja. 4szer is megpróbáltuk, nem megy.
ha kikapcsolom a tre akkor sem, szóval passz.
hétfőn AGO-st felhívom bocs a terjedelemért
1-0-2-3-0-4-5. ezt tanulja meg. tehát 4ben 0át 5ben 4et 6ban 5öt mutat. Nem tudom a 4est miért nem látja, de a gyári térkép is ezért nem megy szerintem normálisan.
Azért egy 100ast gurultam ma vele ennek ellenére
Várd meg míg elalszanak!
Mindenki azt csinál vele amit akar.
Akár feltöltheti homokkal is,aki akarja!
De figyusz!Ez nem a mi gondunk!Mi ezen már tul vagyunk!
Igazad van..........nekem aztán tök mindegy.....