Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A konkrét értékeket nem tudom a régi fajta motornál, de az biztos, hogy az 5. fokozatban 6,8 ohm az ellenállás. A másik postban, amit írtál, nem értem, milyen 05-ös értékekre gondolsz.
Az jó játék lesz! , de megéri
persze szombat este rámegyek, mert napközben sajnos suliban leszek:(:(
Fistván ki tudod keresni a motty adatai közül a 05-ös értékeit, mennyire hasonlítanak?
lehet, hogy így 4. fokozatban kicsit gyengébb, de nagy különbség nincs, de mondom mégegyszer, azért nézd meg azokat az ellenállásértékeket!
A 08-as értékei:
1-es 91 ohm
N 255 ohm
2-es 115 ohm
3-as 153 ohm
4-es 187 ohm
5-ös 222 ohm
6-os 239 ohm
Igen igen. Ez sajnos érzékelő lesz, mert teljesen összeállt, ha gond van nem jön a jel, nincs mit érzékeljen a GIpro. Az viszont érdekes h más rendszernek ez nem hiányzik?
Gondolom nem viccből küldözgeti a fokozatokat, most viszont gyakorlatilag ugye nincs 4es érzékelve
ja meg persze, hogy minden bekapcsolt fokozatnál más ellenállás érték legyen
értem ok:)
hétvégén rámegyek akkor erre is. kellett nekem fokozatkijelző
fejből nem tudom, de az a lényeg, hogy ne legyen szakadás, az érték tulajdonképpen mindegy is
mármint h melyik fokozathoz mekkora ellenállás tartozik
oké köszönöm
sajnos csak hétvégén tudok rámenni, mert már hazajöttem.
Repair manual-ban van érték h mit kéne mérnem?
Nekem az első helyzetjelzőhöz van kötve, az is bírja...
Urbán Gabinak biztos lenne 08-ashoz, de az sajnos nem jó a mienk féle motorhoz...
Kimérem műszerrel...
A féklámpa biztositéka gondolom simán elbírja a fokozat kijelző ninimális áramfelvételét.
Most a Xenonnak is csinálok egy külön áramkört az akkuról, lediódázva...
De előtte feltétlenül mérd meg, hogy egyes fokozatokban milyen ellenállásértékek olvashatók le a lehúzott, blokk felől jövő fehér háromszögletű csatlakozó (ahová a GIpro-t kötötted) rózsaszín és fekete színű vezetéke között, mert az is lehet, hogy a fokozatkijelző rossz!
már keresgélek neten háthatalálok1et, nem könnyű
Én egy narancssárga, zöld csíkos vezetéket keresnék...
jól hangzik
Zseniális ötlet! Köszönöm!
Ma ezen agyaltam, de a motor nem volt elöttem, és nem jutott semmi értelmes az eszembe.
Pár óra mindenképpen kell hozzá, meg kis óvatosság, hogy a deklitömítés ne sérüljön, vagy egy új tömítés, de legalább látni fogod, hogy a kuplungtárcsák milyen állapotban vannak. Csak az olajat is le kell ereszteni, vagy jól ledönteni a motort balra, hogy ne csorogjon ki az olaj.
én is ezt tettem és az ago-nál is ezt tanácsolják
Azt jól teszed, mert az akkumulátort 1-2 hét alatt szépen lepippantja. én a hátsó féklámpa kapcsolóhoz menő pozitív szálra kötném rá
mennyi idő ez kb? pár óra alatt meg lehet oldani?
István Neked van kapcsolásirajzod a 2000-es típushoz?
Érdekelne a kábelézse.
Meg azon is gondolkodom, hogy gyujtáspozitívre kötöm a fokozatkijelzőt...