A konkrét értékeket nem tudom a régi fajta motornál, de az biztos, hogy az 5. fokozatban 6,8 ohm az ellenállás. A másik postban, amit írtál, nem értem, milyen 05-ös értékekre gondolsz.
Igen igen. Ez sajnos érzékelő lesz, mert teljesen összeállt, ha gond van nem jön a jel, nincs mit érzékeljen a GIpro. Az viszont érdekes h más rendszernek ez nem hiányzik?
Gondolom nem viccből küldözgeti a fokozatokat, most viszont gyakorlatilag ugye nincs 4es érzékelve
Kimérem műszerrel...
A féklámpa biztositéka gondolom simán elbírja a fokozat kijelző ninimális áramfelvételét.
Most a Xenonnak is csinálok egy külön áramkört az akkuról, lediódázva...
De előtte feltétlenül mérd meg, hogy egyes fokozatokban milyen ellenállásértékek olvashatók le a lehúzott, blokk felől jövő fehér háromszögletű csatlakozó (ahová a GIpro-t kötötted) rózsaszín és fekete színű vezetéke között, mert az is lehet, hogy a fokozatkijelző rossz!
Pár óra mindenképpen kell hozzá, meg kis óvatosság, hogy a deklitömítés ne sérüljön, vagy egy új tömítés, de legalább látni fogod, hogy a kuplungtárcsák milyen állapotban vannak. Csak az olajat is le kell ereszteni, vagy jól ledönteni a motort balra, hogy ne csorogjon ki az olaj.
1-es 91 ohm
N 255 ohm
2-es 115 ohm
3-as 153 ohm
4-es 187 ohm
5-ös 222 ohm
6-os 239 ohm
Gondolom nem viccből küldözgeti a fokozatokat, most viszont gyakorlatilag ugye nincs 4es érzékelve
hétvégén rámegyek akkor erre is. kellett nekem fokozatkijelző
sajnos csak hétvégén tudok rámenni, mert már hazajöttem.
Repair manual-ban van érték h mit kéne mérnem?
A féklámpa biztositéka gondolom simán elbírja a fokozat kijelző ninimális áramfelvételét.
Most a Xenonnak is csinálok egy külön áramkört az akkuról, lediódázva...
Ma ezen agyaltam, de a motor nem volt elöttem, és nem jutott semmi értelmes az eszembe.
Érdekelne a kábelézse.
Meg azon is gondolkodom, hogy gyujtáspozitívre kötöm a fokozatkijelzőt...