de észrevehető,h könnyebben forog jobban veszi a fordulatot,500zal megugrott az alapjárati fordulat,kevesebb lett a fogyasztásom .talán kissé zajosabb,de nem eszi .
Nekem mindegy,h ki mit önt bele ,csak nem biztos,h a leghalkabb,és legkevésbé fogyó olajnak van a legjobb kenése .
értem
ago-ban is mondtam a srácnak, első szezonom lesz a vassal, szóval nem a plusz lóerőkre hajtok, hanem ciki nem ciki de tényleg a fokozatokat szeretném látni, ha elbizonytalanodnék hányadikban is vagyok
A verseny olajakat ne hasonlitsuk már az utcai olajokhoz!
ahogy egy verseny motort se hasonlitunk uccaihoz!az hogy mennyire forog könnyebben a motor bizonyos olajokkal,azt meg ne feszengessük!nem hiszem hogy te,vagy én észre vennénk azt utcán!
4-es vagy 5-ös, tökmindegy, mindkettőben leadja a max teljesítményt, de én azt az állását használom, amikor nem veszi ki a tiltásokat, én nem érzek különbséget, az amerikai dragosok meg jobb időket mennek tiltásokkal, mint azok nélkül. . .
én meg csak azért kérdezem melyik beállítást használjátok a gipro-nál, mert az ago-s srác fejből a négyest mondta, a használati meg az ötöst írja.
Nem tudom amúgy mi lehet a különbség. Visszaolvastam nem találtam erről semmit, csak a beszerelésről meg a tanításáról, de nálam ezzel nem volt gond
sziasztok
Beszereltem a GIpro-t, azt szeretném kérdezni, ti melyik beállítással használjátok, az 5el?
Még kint nem voltam vele, mert tegnap este raktam be, majd rakok fel róla képet, mert szerintem nagyon jó kis tartó konzolt fabrikáltunk neki.
Jah és tegnap lábon elvittem műszakira mert februárban lejárt. 1 fok szemerkélő hódara ami nem maradt meg, meg baró kis oldalszél oda vissza 60km, hát nem izzadtam
akkor a verseny olajak miért pl.: 5w60as-ak ,mert azokat sem mínuszokban használják ,szem előtt kell tartani,h egy 10W40esnek melegen is jobb a folyási képessége mint egy 20W40esnek ,ezáltal könnyebben forog a motor,gyorsabb kering az olaj,és jobban hűl.ha meg csipegeti akkor utána kell tölteni(szerintem) .
Busati!
Ezt irja a honda kézikönyve!És ugye a Busa is csak vasbol van!No meg ha a honda szükebb türésénél,illesztésénél jok ezek az adatak,akkor gondolom a Busánál is jo lehet!
Nem!
illetve nem csak az!Föleg motornál!Mivel ritkán használod +10-fok alatt,tehát a téli sürüséget(viszkozotást)el is felejthetjük!Viszont nyáron,mikor akár 40-fok is van,akkor a motor szinte állandoan 100-fok körül mocsorog!No itt kell,hogy jobban birja a meleget(magasabb viszkozitás éréték).Tehát,ha minusz fokokkban nem használod a vasad,akkor a "második szám" a lényeges neked!Egyébként a Honda kézikönyve -5 foktol irja a 20W-50-es olajat!Tehát nulla fok körül is lehet használni!Illetve ha eszegeti az olajat,akkor egy magasabb höfokra tervezett olajnál,ez talán csökkenti,esetleg meg is szünteti az olaj fogyasztást!Mindenesetre nyáron a kánikulába szerintem jobb egy 50-es olaj!Én idén probálom elösször a Motul 20W-50-et!Meglátjuk mit tud!
Ez ilyen, az enyém is szereti, pedig az összes népszerű márkát végigpróbáltam már. Mondjuk, ha a KRESZ szabályok betartásával közlekedek vele, akkor nincs semmi gond, nem fogy az olaj. . .
Erre a kérdésre nem lehet jó választ adni. Én igazándiból full szintetikus olajat tennék bele, de ha a teljesítményszintje megfelel a gyár által ajánlott API SF-SG teljesítményszintnek, meg nagyjából nem használod minusz fokokban, akkor elvileg nincs akadálya. Olajfogyasztási problémáid vannak esetleg, hogy ilyen vastag olajat akarsz használni?
egyébként szo sincs itt vitárol!Nem is szeretem ezt a szot!Inkább más véleményen vagyunk!
Nekem mindegy,h ki mit önt bele ,csak nem biztos,h a leghalkabb,és legkevésbé fogyó olajnak van a legjobb kenése .
ago-ban is mondtam a srácnak, első szezonom lesz a vassal, szóval nem a plusz lóerőkre hajtok, hanem ciki nem ciki de tényleg a fokozatokat szeretném látni, ha elbizonytalanodnék hányadikban is vagyok
ahogy egy verseny motort se hasonlitunk uccaihoz!az hogy mennyire forog könnyebben a motor bizonyos olajokkal,azt meg ne feszengessük!nem hiszem hogy te,vagy én észre vennénk azt utcán!
Nem tudom amúgy mi lehet a különbség. Visszaolvastam nem találtam erről semmit, csak a beszerelésről meg a tanításáról, de nálam ezzel nem volt gond
Beszereltem a GIpro-t, azt szeretném kérdezni, ti melyik beállítással használjátok, az 5el?
Még kint nem voltam vele, mert tegnap este raktam be, majd rakok fel róla képet, mert szerintem nagyon jó kis tartó konzolt fabrikáltunk neki.
Jah és tegnap lábon elvittem műszakira mert februárban lejárt. 1 fok szemerkélő hódara ami nem maradt meg, meg baró kis oldalszél oda vissza 60km, hát nem izzadtam
Ezt irja a honda kézikönyve!És ugye a Busa is csak vasbol van!No meg ha a honda szükebb türésénél,illesztésénél jok ezek az adatak,akkor gondolom a Busánál is jo lehet!
illetve nem csak az!Föleg motornál!Mivel ritkán használod +10-fok alatt,tehát a téli sürüséget(viszkozotást)el is felejthetjük!Viszont nyáron,mikor akár 40-fok is van,akkor a motor szinte állandoan 100-fok körül mocsorog!No itt kell,hogy jobban birja a meleget(magasabb viszkozitás éréték).Tehát,ha minusz fokokkban nem használod a vasad,akkor a "második szám" a lényeges neked!Egyébként a Honda kézikönyve -5 foktol irja a 20W-50-es olajat!Tehát nulla fok körül is lehet használni!Illetve ha eszegeti az olajat,akkor egy magasabb höfokra tervezett olajnál,ez talán csökkenti,esetleg meg is szünteti az olaj fogyasztást!Mindenesetre nyáron a kánikulába szerintem jobb egy 50-es olaj!Én idén probálom elösször a Motul 20W-50-et!Meglátjuk mit tud!
SAE viszkozitási osztály Szivattyúzhatósági határhõmérséklet
0 W -35 oC
5 W -30 oC
10 W -25 oC
15 W -20 oC
20 W -15 oC
25 W -10 oC
"Nyári" motorolajok
SAE viszkozitási osztály Alkalmazási környezet hõmérséklethatára
20 +25 oC
30 +35 oC
40 +45 oC
50 +55 oC
60 +65 oC
Ha a itt megadott intervallumon belül használod, akkor nem hinném.