Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy hallottam(tegnap beszéltük)nem kell még három év se!
a tapasztalat szerint 5.000-km!Mondjuk ugy,olajcserénél egyböl generál is!
Morgan Freeman!
Animal!
Vedd ki a sportlégszűrőt!Csak gondod lesz vele!3 év alatt tönkre megy a mocc!
Jó reggelt!
SZÉP JÓREGGELT! Egy kis ébresztő:

http://www.youtube.com/watch?v...
Jóóóó szórakkozást hozzá

Getonmyhorse hayabusa full poower
Megmég ez is? Yammogóval gyógyítottad a Suzuki betegséget? A brembó főfékhengert már én is próbáltam pályamotorokon, de ott van...
Amúgy köszönöm a tech ismertetőt, minden cucc nagyon jónak tűnik, de hát kell is, mert amúgy is azt hallottam a sólymokról, hogy 'fékezhetetlenek'.
Jó éjt, elteszem magam, holnapra!
merre laksz BP-n?
Köszönöm!
Köszönöm!
Köszönöm!
Úgy lesz!
A fékkek kapcsolatban a megfizethető kategória talán legjobb kombinációja egy 2004-06 közötti R1 féknyereg egy Brembo 19RCS fékkarral került a gépre, az USA-ból hozattam hozzá Vesrah SRJL17 betéteket, amit az ottani pályázók használnak, végre nincs gond a fékhatással. A hozzászólásod többi részét inkább nem kommentálom.
akkor meg is beszéltük, nekem sem ér ennyit.
bár engem valami 20k-s szűrőárral riogattak
Hát... Azért már bíznék benned, mert ha ezzel a tuningbusával elbírsz, talán a hondalovak sem tépnék ki a kezedből a kormányt.
Más: ez a fék, az a fék? Ez bírja az anyabálnát, nem melegszik el? Hidegen nem 'tolja' az elejét?
Félek, hogy nem vagyok méltó egy Honda XX-hez, így maradok a Suzukinál.
Vagy pucolod 1500 kilométerenként, vagy még gyakrabban, vagy veszel bele egy gyárit, ami átlagos használat mellett majd 3 évig jó (18.000 kilométer) úgy, hogy 6000 kilométerenként ránézel, mindez kb 7-8 ezer forintért, ráadásul, ha eltömődik, azt megérzed a motor gyengüléséről, míg ha a sportlégszűrő telítődik, azt nem veszed észre, viszont a pormegkötő képessége drámaian leromlik. Nekem nem ér ennyit az a kb 0,5 lóerő teljesítménynövekedés. . .
Helló én még csak átruccantam XX-landról! Majd hivatalosan is bemutatkozom...,de ezeket amiket írtál már rég meg akartam tudni, mert nagyon durva a gép. Gratulálok hozzá! Inkognitóban én is akartam rá szavazni, de belekeveredtem a honlapba, mint a hózentrógerbe, aztán a harmadik próba után feladtam. (Nem vagyok egy pörfiktinglish). Már a villát is levettem, a radiális fékkel, amikor szerényen megemlítetted, hogy 'azért' nem vérszegény a drága, akkor már sejtettem a 'szíverősítőt'.
Persze, ha vettél volna egy minőségi HONDÁT abból is valami XX nevű szörnyeteget, sok szívástól (és egy tuti motortól) menthetted volna meg magad. Az az 1 max 2 pónilóerő...na attól vagy előbbre?
komoly, elgondolkoztatott amit írtál, az én vasamban is sportlégszűrő van, vegyek bele rendes gyárit?
mert nem szeretném ha hazavágná, nekem még így is túl erős, nem a tuningoláson kell törnöm a fejem
Örömmel csináltam, mert nincs más szórakozásom, kocsmába nem járok, nem drogozom, nem dohányzom, nem iszom kávét, turkálóból öltözködöm, meg ilyesmik...
vagyis csináltam volna, de az nem kis teljesítmény, mert 2mm-es hajam van
apám durva, én biztos ezt csinálnám
nem mertem összeszámolni, de sok nagyon.