Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megtaláltam az új gépemet!
uhh, nem rossz, na meg az ára is... de inkább jézuskától vmi új bukót szerválnék, ez maradhat későbbre
hmm, okés, ez alapján talán menni fog... azért a 6 percre nem fogadnék... biztos jobban eltökölök vele
Szerintem vegyél egy ilyen ládát Ebben biztos lesz hozzá minden
http://betamax.hu/portal/index...
Kb. 6 perc / darab!
A gyári szerszámokkal is!
sziasztok!

mint tudjátok, k8-as busán a kipu dobot kell majd lecserélnem, kérdéseim:

- fellelhető hozzá vmi útmutató a neten?
- a motor szerszám készlete elegendő v kell hozzá vmi más is?
- neki merjek vágni egyedül?

amúgy szebb napokat mindenkinek, valszeg ma jöttem utoljára motorral melóba, holnaptól havazás, fagy meg miegyebek
tutod mikor a tiszteletbeli hayabusásokkal mehettél
Hali Mr.!
Semmi hír sajnos...elvitte a víz.

Lehet van rajta játék is
Hy! Tíz év van kb. a két motor fejlesztése között!A kanyarodást majd külön megbeszéljük!
Jó éjszakát minden Busásnak!
Sajnálom!Nem volt célom senkit sem megsérteni!Tegnap zmenyussal viccelődtünk, tisztelem, becsülöm soha nem fogok úgy menni a Hringen ahogy Ő!Mindketten tudtuk, hogy viccel csak a másik!Nekem az ŐBusája tetszik a legjobban + Micron dob(hang)!Téged is elismerlek, hazánkat képviselted nagyon szép eredményel minden elismerésem!Egyetértek veled abban,hogy \" a motoros számít nem a motor\"!Az az ember vagyok aki annak a simsonosnak is köszön aki mögött van 1 sthil fűrész!Én nem kritizálok csak poénkodok(Gábor bával is szoktam) az, hogy még nem ismerjük egymást lehet segíteni.Én ilyet nem írtam, \"hogy a belépő egy kávé\" valakivel össze- tévesztesz, sose kávéztam.Sajna,hogy nemjött be a vf Honda.Egyetlen írásomat sem címeztem előtte személyesen Neked.Pont azért mert élőben még nem találkoztunk!Mentem Busával jó volt mégis maradok az XX-nél(különbözőek vagyunk).A legjobbakat kívánom Neked és remélem találkozunk hamarosan!
Üdvözlettel: Nagy József
Méghogy nemtudok?

A tüköris leért!Legutobb közuton!
Az XX
Motor: négyütemű, négyhengeres, 16-szelepes, vízhűtéses
Lökettérfogat: 1137 cm3
Furat x löket: 79 x 58 mm
Kompresszióviszony: 11:1
Teljesítmény: 150 LE (112 kW) 9500 1/min-nél
Nyomaték: 119 Nm 7250 1/min-nél


Busa!
Motor típusa: 4 ütemű, 4 hengeres, vízhűtéses, DOHC

Furat x Löket: 81,0 X 65,0 mm

Hengerűrtartalom: 1.340 köbcentiméter

Teljesítmény (Le/ford. Percenként): 197,9/9.500

Nyomaték (Nm/ford. Percenként): 155,0/7.200

Sűrítési arány: 12,5:1

Keverékképzés: Benzin befecskendezéses



Akkor most miröl is beszélnek,Ráadásul kanyarodni egyik sem tud vele
nah, hála Mr. -nek megvan a bal oldali dobom és már intéződik a másik is.

hétvégén megpróbálom átszerelni, addig kikupálom magam a technikából, mert jelenleg ötletem sincs hogyan kellene

már két emberrel találkoztam közületek (korábban Milával, most Mr-el), remélem a többieket is megismerem hamar!

Mr.! köszi még1x
Input Nagyuram!
Input!
Értettem!

Jelentem kardomba döltem!
Azért az érdekes TÉNY,hogy akinek most XX-e van,elötte suzukija volt!
Ez azért mond valamit!Tán mégse olyan jo a suzuki?Mert ugye akkor mért vettünk volna utána hondát?
Jóóóózsi baze...ébregggyééé má főőőő....
asdfÁDFJÁPO ÚO 9
Aáfák poápo31ü4958zup9 8iő09ö35u
áalfk 8934,,,,rpé98isdoifhjn ieurpi
6869789f 98e7r9ew8r etr4444
kquirer 8949494 jkfrőq ....
lkiferiof,5$$$$$$$$$$ere



$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$
$$$
€€€€€€€€€€€€€€€