oké-oké.nem piszkálásnak szántam.
a mara miatt meg bocsi.nekem a márti volt az ismeretlen.
jaj...és kézcsókom a koleganődnek a kedves jelzőért.(jó izlésre vall)
2kor mentem ki de hallottam, hogy keresett egy kedves fiatalember bár a Marát nem nagyon értették Nekik Márti vagyok, de legalább láttad kiktől volt az elsőgumid
Szerintem le kellene ülnötök és átbeszélni eztt a Zorro, kontra Amargó ügyet. Itt csak mindegyikőtök tolja a magáét és "Quázi" üzenget a másiknak. Mindenki közületek hibázottt ezt ki is jelentettétek!
A hiba nagysága, mértéke és tulajdonosa úgy gondolom most már teljesen indiferens ugyanis a motor el lett hozva feltehetően jó és működik, a végösszeg ki lett alkudva és fizetve .... tehát ügy lezárva.
Ha beszélni akartok róla leginkább azért tegyétek, hogy a konklúzió amit levontok belőle a jövőt tekintve fontos legyen ahhoz hogy mit nem szabad be vagy felvállalni!
"Amikor a Busája bekerült hozzánk mind a Saktó, mint pedig a Zoli trehányságából adódóan elszakadt a vezérmű lánc mert többszöri figyelmeztetésemre sem cserélték ki."
Csabi,tisztába voltam vele hogy cserélni kell! mivel ha elékszel még meg is beszéltük hogy tavassszal mehet is a csere.De mivel eladom ezért gondoltam nem cseréltetem ki még azt is!
"Nem tudom miért vagyok trehány amikor fogalmam sem volt, hogy ki kell cserélni a vezérmű láncot?"
Zoli neked meg pontosan tudnod kellet hogy cserélni kell mivel igy kezdtem az elsö beinditásnál hogy a v-lánc hidegen már csörög egy picit..erre te beleraktál még tizenpárezer km-et..
Nincs jelentösége csak gondoltam leirom mert igy tiszta részemröl..
De nem tudtátok, hogy direkt tesztvezetésre adtam oda nektek?
Azt beszéltem meg a Zorroval, hogy minden egyes folyó-szikla-sár-lószar-eldőlés egy egy sör!
Hát ha negyvenen voltatok, akkor mostanában nem leszek szomjas...
Nemfikázunk!
Márcsak azértse,mivel mindegyikünknek (voltunk vagy 40-en),volt szrencsénk kiprobállni a vasadat,egy tura alkalmával! Nagyon jokis masina,föleg a folyokat,sziklákat,és a szántást kedvellte! Ja és nagyon könnyü felállittani esés után!
http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=77
03&mid=1
K8 teszt, elnézést, ha ismétlek vkit, én most olvastam, gondoltam közkincsé teszem...
de ez kurvára rájuk tartozik és nem másra szerintem
itt csak mindenki bemond valami okosat és azt sem tudjuk mi is történt valojában
meg három kézcsók.
nem is egy kolleganőm mondta, hanem 3
a mara miatt meg bocsi.nekem a márti volt az ismeretlen.
jaj...és kézcsókom a koleganődnek a kedves jelzőért.(jó izlésre vall)
Sisak törés teszt
http://sharp.direct.gov.uk/sea...
A hiba nagysága, mértéke és tulajdonosa úgy gondolom most már teljesen indiferens ugyanis a motor el lett hozva feltehetően jó és működik, a végösszeg ki lett alkudva és fizetve .... tehát ügy lezárva.
Ha beszélni akartok róla leginkább azért tegyétek, hogy a konklúzió amit levontok belőle a jövőt tekintve fontos legyen ahhoz hogy mit nem szabad be vagy felvállalni!
na mind 1.
Csabi,tisztába voltam vele hogy cserélni kell! mivel ha elékszel még meg is beszéltük hogy tavassszal mehet is a csere.De mivel eladom ezért gondoltam nem cseréltetem ki még azt is!
"Nem tudom miért vagyok trehány amikor fogalmam sem volt, hogy ki kell cserélni a vezérmű láncot?"
Zoli neked meg pontosan tudnod kellet hogy cserélni kell mivel igy kezdtem az elsö beinditásnál hogy a v-lánc hidegen már csörög egy picit..erre te beleraktál még tizenpárezer km-et..
Nincs jelentösége csak gondoltam leirom mert igy tiszta részemröl..
No meg a kávétis leföztem!Nembaj,legközelebb jol nemkészülök!
beszéltem Urbikával
letet hogy feljön 11-12 körül moccolni egy kicsit meg mennénk mi is. Esetleg még valaki?
és a többiek
csak nem
Azt beszéltem meg a Zorroval, hogy minden egyes folyó-szikla-sár-lószar-eldőlés egy egy sör!
Hát ha negyvenen voltatok, akkor mostanában nem leszek szomjas...
A mielőbbi viszontlátásra!
joccakát.
Pontosabban,van az az összeg(fánkmennyiség)amitöl feledékennyé válok!
Nemfikázunk!
Márcsak azértse,mivel mindegyikünknek (voltunk vagy 40-en),volt szrencsénk kiprobállni a vasadat,egy tura alkalmával!