Nézd Csaba!
Az elején volt pöcsölés azt hiszem két hétig, ez után megmondtam, hogy meg kell csinálni a motort mert ez így egy halom vas semmi más!
Nem tudom miért vagyok trehány amikor fogalmam sem volt, hogy ki kell cserélni a vezérmű láncot? Én úgy tudom ti szereltétek és csak azt hallottam, hogy ez is az is cserélve van rajta és milyen fasza.
Tájékoztatás hiányában én telefonálgattam be, amiből csak azt tudtam leszürni, hogy nem megy a dolog!
A végső megállapodás korrektnek mondható! Sajnálom, hogy idáig tartott kellemetlen volt ez mindkét félnek a továbbiakban nem kívánok erről vitába szállni senkivel az a lényeg, hogy sikerült megegyeznünk!
(Csaba tegnap amikor kérted,hogy írjam fel a sztorit már aludtam és most sikerült géphez jutnom!)
De köszönöm, hogy felírtad a másik fél szemszögéből is a történetet!
Szerintem sem érdemes tovább ragozni ezt a dolgot!
Szeretnék tisztázni egy dolgot elöttetek ami a Zorro busájával kapcsolatos.
Zoli úgy állította be ezt az egészet, hogy az Amargo mekkora szar cég, pedig a saját pöcsölését baromira nem említette.
Amikor a Busája bekerült hozzánk mind a Saktó, mint pedig a Zoli trehányságából adódóan elszakadt a vezérmű lánc mert többszöri figyelmeztetésemre sem cserélték ki.
Hozzá teszem alattam, mert egy rángatási problémával hozta be.
Ezután egyeztetések tömkelege után 1 hónapig ment a pöcsölés, hogy honnan is legyen alkatrész mert nincs pénze.
1 hónapig toporogtunk, hogy honnan is legyen, sőt ha emlékeztek még én írtam fől a fórumra, hogy Busa cuccokra lenne szükségem. Kb 1 hónap után Zoli személyesen beszélt a Jóskával hogy mit hogy is legyen. Akkor a Zolival meg lett beszélve minden és a Jóska jelezte felé, hogy a hengerfej még nem lett szétszedve mert nem tudtuk, hogy másik hengerfej érkezik konpletten vagy nem. Miután megbeszéltek mindent ezek után Jóska szétszedte a hengerfejet és jelezte a Zoli felé mi az ami még cserére szorul. Ismételt egyeztetés után a maradék alkatrész megrendelésre került. Az alkatrész rendelésének ideje a Suzukinál 1 hét - 3 hétig tart. Az hogy ez gyorsabban be tud érkezni az országba ez így igaz. Viszont mint Suzuki kereskedés nem tudjuk megkerülni a Magyar Suzukit. Az alkatrész beérkezése után a hengerfej 1 hét késedelemmel ugyan de el lett víve a gépműhelybe ahol a 4 gyári és az összes többi bontott szelepet megcsinálták. Amikor a Blokkot Most hétfőn vissza kaptuk akkor a szerelők azonnal neki álltak és össze szerelték Szerdára ahogy az meg lett ígérve. Nem az Amargó t védem és nem a Zolit bántom de egy éremnek 2 oldala van és ebből csak az egyik lett meg halgattva. Igen abban hibázott az Amargó, hogy a Zoli felé nem adott Pontos tájékoztatást. Én úgy látom, hogy egy teljesen korrekt megálapodás történt a végén amit mind a két fél elfogadott azok után, hogy a Zoli ajánlotta fel a 70.000.- forintot min amit óhajt fizetni. Továbbá én beszéltem erröl a tulajdonossal és nem pedig a Zoli. Ezt elfogadta a tulajdonos. Mivel Milka nagyon ki van bukva és teherautóval szeretne kopogtatni igy leírom mert látom itt csak az egyoldalú tények kerülnek közlésre a fórumon. Én felhívtam a Zolit Csütörtök este és kértem hogy írja le a frankó sztorit ez nem történt meg. Igy én teszem meg mer úgy érzem ez a tisztességes ha az érem másik oldalát is látjátok. Aki esetleg kételkedne a leírtakban kérem nyugodtan hívja fel a Tomit akitől a Zoli busájához futkorásztam 1 hónapig alkatrészért. Még egyszer mondom hibáztunk mert a zoli nem lett kellőképpen tájékoztatva, de bocsának nem miattunk tartott a szerelés 2. hónap 10 napig. A megállapodástól számítva amikortól a Zoli nyilatkozott a motorkerékpárt 30 nap alatt megjavítottuk a törvényben előírt idő alatt.Az Amargo Kft-nek nem akarta a Zolit megkárosítani sem pedig gondot okozni. Továbbá nem szereték ezzel az ügyel kapcsolatban további levelezésbe kezdeni a fórumon és bárkinek kérdése van azt telefonon tegye meg ha felvilágoítást szeretne. Én úgy gondolom, hogy ez a korrekt ha a másik fél állásponját is lájátok.
úúúúúúúúúúúúúúúú basz ez nagyon gecccccc jóóóóóó
Mikor viszem a aszonyt és jönne a kölök is de jóóó is vóna 1 ilyen
Csak az ára az nagyon borsos majdnem 10M
de, nagyon bejött a v2, viszont nem lettem elkötelezettje... ugyan úgy mint ahogy mostantól sem leszek "sornégy mindhalálig" ige hírdető
a busa már azóta tetszett amióta elkezdték gyártani, de akkor még csak álmodoztam róla, meg a motorozásról.
most, amikor elmentem tesztvezetni egyet, annyira megtetszett, hogy nem tudtam letenni és rögtön belecsarvartam 200km-t, csak utána vittem vissza a tesztgépet (szintén k8 haya).
talán már írtam is: meglátni és megszeretni, kipróbálni és még jobban megszeretni, megvenni!
nem tudok mást írni a váltásról, miután ráültem és megtettem az első pár teszt km-t vele már tudtam, ez kell!
előtte egy sv650s -t nyúztam.
nagyon szerettem (bár ki nem szereti bármelyik motorját is), de valahogy másra vágytam.
itt láttam utoljára, a beszámításkor:
Az elején volt pöcsölés azt hiszem két hétig, ez után megmondtam, hogy meg kell csinálni a motort mert ez így egy halom vas semmi más!
Nem tudom miért vagyok trehány amikor fogalmam sem volt, hogy ki kell cserélni a vezérmű láncot? Én úgy tudom ti szereltétek és csak azt hallottam, hogy ez is az is cserélve van rajta és milyen fasza.
Tájékoztatás hiányában én telefonálgattam be, amiből csak azt tudtam leszürni, hogy nem megy a dolog!
A végső megállapodás korrektnek mondható! Sajnálom, hogy idáig tartott kellemetlen volt ez mindkét félnek a továbbiakban nem kívánok erről vitába szállni senkivel az a lényeg, hogy sikerült megegyeznünk!
(Csaba tegnap amikor kérted,hogy írjam fel a sztorit már aludtam és most sikerült géphez jutnom!)
De köszönöm, hogy felírtad a másik fél szemszögéből is a történetet!
Szerintem sem érdemes tovább ragozni ezt a dolgot!