Nem lehet hogy rosszul vann bent egy távtartó, vagy rossza a mérete, esetleg valami jobb csapágy kéne, SKF pl, vagy a szimering halt meg és nyitott csapágyat megeszi. Ezek csak tippek!
sziasztok skacok. holnap lessz egy jó túra szlovákiába nem sok km de szép a hely,ha valakinek van kedve jöjjön.reggel indulás örs shell kút.9.ookor. multhéten siofokon aludtunk szállodában nemfogjátok elhinni a moci a szálloda folyoson aludt azé ez má nem semmi mi?
Szia Milka!
Sajna több ment idén a mocira,mint Mr.-né-re......
Tudod gyól,hogy tele van a .......-de hát ez van Barátom......
Most kapott kerámia fékbetétet....jónak látszik....?remélem.....
Aztán gyön a fémfékcső,a csapágyon már túlvagyunk megint,remélem más már nemjön!
Ceva Gino!
Én nem tudok 1kerekeznyi!
Nemtom mi van a csapággyal,de....cserélni kellett,mert megen kotyogott!
/és az nem egészséges!/
............!-----!/a káromkodás helye/
Sziasztok!
Reggel 5.20 Zugló-Római-part
Dolgozok sajna...
Ma lett volna jó,ma nem melóztam...felraktam az első gumit.../köszke Menyus!Super! /
Aztán gyorsan kiderült,hogy megen első kerékagy csapágyat kell cserélnem!
Pedig januárban cseréltem ki!
Ti is nézzétek meg,hogy a Tiétek jó e? Nagy gyengesége a Sólyomnak a fék mellett a csapágy sajnos!Vagy csak én vagyok peches?!?!?!
Voice-al történt egyeztetésem után,a Pécsi-túra útvonala a következő.
Indulás Budapest (Budaörs AGPI kut)2007.04.28.-án 8.00.Tehát kéretek mindenkit 7.30-ra meg jelenni!
Kaposvár Voice 10.00-ra.Onnan irány Péc-Orfü-meg még valami(el felejtettem).Terveink szerint 11.00ra vagyunk a Mecsekben.Ott 1-2 óra gurulás,majd ebéd egy tuti helyen.Utána még lehet gurulgatni,és Kaposvár érintésével haza.Remélem mindenkinek meg nyerte a tetszését az út.Jelentkezzetek minél előbb!Bár igaz hogy a túra még két hét.
És itt még nincs vége!
2007.04.29.-én,a délutáni órákba,vendégül látok mindenkit ici-pici rezidenciámon.Lesz egy kis süti-főzi(Mister segédletével) ezt előre is köszönöm hogy fel ajánlotta!
A süti-főzire kéretik motorral jönni,mert avval be lehet állni a kertbe(az utcán kevés a hely,mert ott púposkodik valami M.A.N.Erre is minél előbb tessék jelentkezni!
Ja még valami,és ez is fontos! Ha esik az eső,a programok NEM törlődnek csak csúsznak egy napot.!
Tehát Pécs esőnap 2007.04.29
Süti-fözi esőnap 2007.04.30
Köszi szépen hogy leírtad!Igen már megtaláltam,sőt feltöltöttem a térképet rá ami ehhez a dobokhoz való,de nem vettem észre változást...igazából sztem azt a padon látni a legjobban.Mindegy ígymarad és kész.Azért köszi.
Hello! Hát nem olcsó, 50000 Ft-ba került. Az egész művelet 1-1,5 órát vett igénybe, de ebben benne van az idom le és felszerelés(mert nekem ott van a Power C.). először kis 2, 5 és 10 %-os gázállásnál állítgatta, majd pedig a nagyobb folytószelep állásoknál csak annyit kellett csinálnia, hogy 1250-es fordulatról leszabályzásig a fékpad szabályozta a fordulatszámot a dob fékezésével. Eközben a kipufogóba dugott lambda szonda kommunikált a számitógéppel, és úgy állítódott a Power C., hogy lehetőleg mindenütt ideális érték legyen. A müvelet ezen része teljesen automatikusan zajlott, csak a gázt kellett húzni. Majd a végén jött a teljesítmény mérés. Úgy látom, neked Yoshi bolt-on kipufogóid vannak, erre viszont lehet találni a Dynojet oldalán előre megírt térképeket, szerintem felesleges költeni a pénzt. Nekem azért volt muszály, mert ilyen kombinációra (full Bódis rendszer+hengerfej átalakítás+szekunder levegőrendszer levétele+4 db gyári hosszú szívótölcsér) nem volt előre megírt térkép. Keményen rángatott is minden gázadáskor, ez most már elmúlt. Itt van a teljesítmény és nyomatékgörbe
De most dobtam ki a 3 hónapos Skf-et.... ..ennyit bírt!